Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Johnson på ving har Liverpool prøvd før, store deler av sist sesong faktisk. Funket sånn passe, men blir ingen gode innlegg ut av Johnson desverre. Enig i å gi de unge mer spilletid, spesielt nå som vi har nada å spille for(allerede sikret europaspill).

 

Ser jo at det trås til med unge spillere også, Spearing(ung og ung fru blom) Kelly og Coates fikk spille nå i helgen. De to sistnevnte gjorde en god rolle, mens jeg har gått ''lei'' Spearing.

 

. Angående Suarez mener jeg Dalglish bør gå hvis Suarez forsvinner i sommervinduet.

Jaha? Hvorfor?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er ganske skremmende stor prestasjonsforskjell på de to siste kampene. Spillermaterialet er godt nok, det, men jeg begynner å stille spørsmålstegn til lagledelsen.

Lenke til kommentar

Det er ganske skremmende stor prestasjonsforskjell på de to siste kampene. Spillermaterialet er godt nok, det, men jeg begynner å stille spørsmålstegn til lagledelsen.

 

Virkelig? Syntes at dere mangler kvalitet i samtlige ledd for å være ærlig. Er kun Reina, Agger, Skrtel, Enrique, Lucas, Bellamy, Suarez og Gerrard (og han er virkelig en skygge av sitt tidligere jeg, brukes dog også litt feil i forhold til tidligere) som jeg anser for å være gode nok til å kunne spille fast i et lag som forventer å klare topp 4 eller bedre. Og når Suarez ikke finner rytmen i England/Liverpool og gode gamle Stevie G ikke er den drivende kraften han pleide å være så trenger dere nok et par forsterkninger for å si det mildt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis vi ikke har tenkt å la disse talentene vi har stagnere fullstendig, så burde de få spille snarest!

I første omgang Shelvey som er 20 og som det derfor er på høy tid at får prøve seg og Teixeira som er 19. Sterling kan godt vente til neste sesong.

Men de to førstnevnte bør i løpet av det som er igjen av sesongen, få en halvtime litt her og der.

 

Men for all del. Hvis poenget er at vi skal hente inn masse lovende spiller og noen til og med knalltalenter bare for å la de råtne bort og stagnere helt utviklingsmessig, så er det bare å kjøre på som vi gjør idag.

 

Og som mange av oss har nevnte før. Hvor mye dårligere jobb kan de egentlig gjøre enn noen av førstelagsspillerene som er på banen?

De er garantert mye mer hungrig etter å vise seg, i motsettning til disse klippekort-spillerene. Og de vil sikkert kunne tilføret laget sårt trengt kreativitet.

 

Benke Carragher til fordel for Coates er er steg i riktig rettning. Få se om Daglish har baller til å prøve noen av disse andre talentene våre også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

. Angående Suarez mener jeg Dalglish bør gå hvis Suarez forsvinner i sommervinduet.

Jaha? Hvorfor?

 

Jeg er enig med kloffsk, kansje på et annet grunnlag? Jeg synes klubben/Dalglish ikke tok tak i Suarez sine unoter tidlig nok og tilstrekkelig nok. Dette bør også vises utad, slik at klubben kan vise til at den har prøvd. Kanskje ville vi da ikke fått en Suarez evra-sak.

 

Suarez evra-saken burde vært anket. Det er ikke bra at vi godtar bevisføring som mest av alt ligner en middelaldersk heksejakt.

Lenke til kommentar

. Angående Suarez mener jeg Dalglish bør gå hvis Suarez forsvinner i sommervinduet.

Jaha? Hvorfor?

Suarez evra-saken burde vært anket. Det er ikke bra at vi godtar bevisføring som mest av alt ligner en middelaldersk heksejakt.

Om ikke anket så kunne man hvertfall ha blitt ferdig med saken. Måten de gjorde det på denne gangen var at man droppet anket men sa at Suarez var uskyldig.

 

Jeg forventer store forandringer til sommeren om spillet som har foregått siden nyttår fortsetter. Om Dalglish ikke ser de klare begrensningene dagens tropp har er det på tide at han pakker sekken og drar. Spillet mangler en rød tråd og alt fremstår uorganisert og amatøraktig. Liverpool er ikke der de skal være, resultatmessig eller spillemessig.

Lenke til kommentar

Hva hjelper det vel å vinne mikkemuscupen når man taper mot Sunderland.. SUNDERLAND!!! Denne gangen hadde de ikke badeball engang. Faen hamre. Men altså, alt vi trenger er noen som scorer mål. En som kan gjøre noe ut av ingenting. Vi skaper jo i grunn nok sjanser og dominerer banespillet, men klarer ikke å få den jævla ballen i nota. Når vi først scorer er det enten en midtstopper eller selvmål, liksom.. Kenny hadde vel alle muligheter til å hente en ny spiss i januar, men valgte å ikke benytte seg av muligheten. Jeg håper inderlig at han vet hva han gjør, for med mindre Suarez eller Carroll mot alle odds nå skulle finne på å begynne å score jevnt og trutt kan tabellen se fryktelig trist ut i mai..

 

Man får bare krysse fingrene og satse på at vi gir Everton juling i morra... There, I jinxed it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke sett så mye på vår eneste vår signering, Joao Carlos Teixeira, men tok de han virkelig inn på akademiet? En 19 år gammel (visstnok) talentfull spiller skal vel ikke inn på akademiet?

Sikkert for å lære han opp i det engelske spillet.

 

Throw him in at the deep end, sier nå jeg. Som nevnt til det kjedsommelige tidligere, han kan ikke gjøre det stort verre enn det de etablerte spissene gjør.

Lenke til kommentar

Irriterende at Sterling vil vekk. Har forstått det slik at det ikke bare er rykter. Håper KK gir han mulighet til å være med i kamp troppen i nærmeste fremtid i det minste...

Er det rart da? Vi skryter av å ha ufattelige lovende spillere på reservelaget. Men de får jo faen meg aldri sjansen til å vise seg. Sjansen til å utvilke seg videre.

Altså, selv JEG forstår at det er begrenset hvor langt en kan utvikle seg på reservelaget.

Hvorfor skjønner ikke folkene i Liverpool det?

 

La dem nå få prøve seg. Vi tar ikke den 4. plassen uansett og vi er allerede sikret plass i Europa League, så hva har de egentlig å tape på å la de få prøve seg litt i serien?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...