Slystr Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Skrtel er Standard Chartered Player of the Month for februar. Vel fortjent, har vært STOR en god stund nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Medgangssupportere med andre ord. Kan ikke akkurat si det samme om oss. Tullprat. Omtrent alle velger seg et lag i toppsjiktet å heie på, og de fleste av dem holder fast ved det laget til veis ende. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Mange av unggutta var jo f.eks involvert i pre-season før årets sesong. Det er en av de mange merkelige avgjørelsene til Kenny. Med mange nye spillere i laget valgte han å bruke preseason kampene til å spille med alle andre enn de som var aktuelle i startoppstillinga. Og når sesongen først kom i gang var unnskyldningen for at vi ikke spilte så bra at de manglet kamptrening og måtte bli mer samspilte. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Medgangssupportere med andre ord. Kan ikke akkurat si det samme om oss. Tullprat. Omtrent alle velger seg et lag i toppsjiktet å heie på, og de fleste av dem holder fast ved det laget til veis ende. At omtrent alle ble supporter av et lag i toppsjiktet, og dermed er medgangssupporter mener jeg er direkte feil. Noen blir supporter av et lag fordi foreldre, søsken eller andre innflytelsesrike personer holder med nettopp det laget. Andre blir supporter av et lag fordi det har flest kjekke spillere, de har sett laget spille bra fotball, eller det kan til og med være fordi de fikk sympatier for et tapende lag. Det finnes sikkert tusen andre grunner også til at noen har blitt supporter av et lag. Selv om man skulle ha blitt supporter av et lag fordi det lå høyt oppe på tabellen, så er man nødvendigvis ikke medgangssupporter av den grunn. Medgangssupporter er du hvis du mister interessen for laget når det går dårlig, og så begynner å følge med igjen straks det går bra – eller skifter lag (Rushfeldt). En ekte supporter følger det laget han av en eller annen grunn begynte å elske i tykt og i tynt, selv om det skulle bety nedrykk og favorittspillere forsvinner. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Haha, har ventet på at tilfellet Rushfeldt skulle dukke opp. Personlig blir det for meg helt latterlig at det skal sitte drøssevis med tøff-i-trynet nordmenn å definere hva som gjør en god supporter eller ikke. Likte spesielt begrunnelsen til hvorfor Rushfeldt "byttet" lag; han har møtt de flere ganger i diverse europacuper og syntes a) de var ikke spesielt gode og b) det var ikke noe "magisk" over klubben lenger. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 The FA have brought in a new ruling. Anyone found passing to Andy Carroll will automatically receive a yellow card for time wasting. 5 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Hva er greia med Rushfeldt? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Han var Liverpool supporter, men skiftet til Chelsea fordi Liverpool var kjedelige, dårlige og ikke magiske lenger. Åsså Chelsea i stedet. :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Han heiet på Liverpool, men byttet til Chelsea for fem år siden. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Han var Liverpool supporter, men skiftet til Chelsea fordi Liverpool var kjedelige, dårlige og ikke magiske lenger. kunne jo skiftet lag i dobbelt forstand og holdt med scums 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Var det noe galt eg skreiv siden du følte for å kalle meg for homofil? Dette er sigurds grunner for å skifte lag, ikke mine. Min mening er kort og godt at skal han først skifte så kunne det være lurt å bytte til noe bedre en Liverpool, hvis de tingene over er begrunnelsen... Forøvrig artig ordbruk. Scums er skikkelig humor. Skikkelig Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Vel, Chelsea for 5 år siden var jo et topplag. Men det som kjennetegner en ekte supporter er (obviously) det at man støtter laget i medgang og motgang, uansett hva som skjer. Ref Liverpool-supportere i Suarez/Evra-saken, og det faktum at vi fortsatt har klokkertro på at vi snart vinner serien, og så videre. Jotun: Re: Scums er det vel ikke noe uvanlig med nedsettende kallenavn på rivaler? Jeg bruker sjelden scum/manc/manshite, men jeg er veldig glad i Old Toilet/Old Silent. Fra deres side kommer jo kvalitetsnavn som Loserpool, Waitingpool (begge eminent hentet fra kommentarfeltet på dagbladet), "I'd rather walk alone", "You'll never wank alone" (ok, den har jeg egentlig hørt, men rart om ingen har brukt den. Hvis noen ikke har brukt den: Værsågod) samt diverse tilrop som refererer til Hillsborough/Heysel og den noe høye kriminaliteten i Liverpool by. Personlig syns jeg at det bare er koselig banter (med et stort unntak for det som refererer til Hillsborough, Heysel og München), og det å ta seg nær av det eller rakke ned på det med sarkasme slik Jotun gjør over her, det blir for dumt. Litt tykkhudet må vi da kunne være? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Tror du eg bryr meg? Synest bare det barnslig. Lite voksent. Og humormessig sett finnes det jo ikke snev av noe bra. Hverken oppfinnsomhet heller noe. Derfor liker eg å rakke ned på den slags. Hadde det vært morsomt hadde eg svart annerledes. Old Silent har eg ikke hørt. Den var fin Men eg er jo ikke voksen, så tar meg overhodet ikke nær Homolinken var bare dårlig. Men det får han stå inne for. Endret 9. mars 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Å bruke nedsettende kallenavn på rivaliserende lag bør en holde seg for god for. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Lurer på hvem som først var ute med MANUre Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg mener å ha lest at det refererer til München-ulykken et sted. En av ManUtd-supporterne her på forumet kan sikkert utdype, kommer ikke nøyaktig på selve referansen i farten. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 The term “ManUre” originated from chants about Duncan Edwards by West Brom fans following the Munich Air Disaster. “Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, Man U are manure, rotting in their grave.” - Noe i den duren. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Begrepet «manure» stammer opprinnelig fra sanger om Duncan Edwards (?) av West Bromwich-fans etter München-ulykken og har senere blitt brukt av Liverpool- og Leeds-fansen. «Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, Man u are manure, rotting in their grave.» Korriger meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå