Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

United størst på nittitallet, revolusjon innenfor internett bla bla derav flest brukere her innenfor denne aldersgruppen og dermed overlegent flest United-supportere som er på forumet.

Medgangssupportere med andre ord.

Kan ikke akkurat si det samme om oss. Til tross for at det gikk 6 år før vi vant et trofe steg medlemmstallene i supporterklubben.

Mange av dere kommer til å være igjen når det går i motbakke for United, for all del, men jeg tror en del av dere forsvinner og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

United størst på nittitallet, revolusjon innenfor internett bla bla derav flest brukere her innenfor denne aldersgruppen og dermed overlegent flest United-supportere som er på forumet.

Medgangssupportere med andre ord.

Kan ikke akkurat si det samme om oss. Til tross for at det gikk 6 år før vi vant et trofe steg medlemmstallene i supporterklubben.

Mange av dere kommer til å være igjen når det går i motbakke for United, for all del, men jeg tror en del av dere forsvinner og.

Ok da så. Da er det bare å innse at dere er bedre enn alle.

Tror nesten eg må bli Liverpool supporter. Det ville jo vært perfekt siden laget deres suger balle. DA ville eg vært skikkelig supporter.

Lenke til kommentar

Så du holder med United fordi de er best? Ikke rart 90% av den norske supporterskaren blir kalt medgangssupportere hvis det er en unison mentalitet.

Overraskende mange på min alder som også holder med Liverpool, til tross for at fraværet av trofeer har vært nokså stort de siste 20 årene. Kanskje et forhold til en klubb stikker dypere enn som så? Det gjenstår å se for supporterne deres.

Lenke til kommentar

Forøvrig sier det igrunn mye om ditt inntrykk av meg. Når man har spillere som suarez i klubben og bekymrer deg for at eg skal knytte meg til klubben.... :(

Vel, forskjellen er jo at Suarez faktisk spiller for klubben, mens du og jeg, den gjennomsnittlige supporteren, ikke har noen direkte påvirkning på hvordan laget presterer.

Dessuten; Hvis du hadde vært LFC-supporter, hvem skulle vi diskutert med da? Hoffern? Banansplitt? Grøss og gru :(

Lenke til kommentar

Så du holder med United fordi de er best? Ikke rart 90% av den norske supporterskaren blir kalt medgangssupportere hvis det er en unison mentalitet.

Overraskende mange på min alder som også holder med Liverpool, til tross for at fraværet av trofeer har vært nokså stort de siste 20 årene. Kanskje et forhold til en klubb stikker dypere enn som så? Det gjenstår å se for supporterne deres.

Mer PR grunnet internett og fokuset på PL, samt at mange av fedrene, onkler o.l som i sin tid var "medgangsupportere av LFC nå har unger/nevøer i den rette alderen. Ingen i Norge kan påkalle seg lokaltilhørighet, så det er rett og slett bare påvirkning og tilfeldighet som gjør at du velger en klubb. Det kan være navnet som er kult, eller nabogutten som liker samme klubben, far din osv. I tillegg må du ta med den raddis-faktoren det er å velge et lag som ikke alle andre holder med.

Min første stadionkamp var f.eks Start - Man Utd med min far, som også er United-supporter.

Lenke til kommentar

Registrerer at Sterling får skryt etter sine opptredner i det siste - håper virkelig at han blir belønnet med et par PLminutter før sesongen er over. Veldig, veldig spennende. Samme med Suso, som også har hatt en formdupp. Sammen med Coady er de pdd de jeg har størst trua på at kan etablere seg på a-laget etterhvert.

Bare for å snakke om noe annet enn United og deres trofaste.

Lenke til kommentar

Meget godt poeng der, Hyrlen. Personlig er jeg Liverpool-supporter mye pga Robbie Fowler.

Min far er/var Leeds-supporter, i nærmeste familie ellers er det mye Man Utd, og kompisgjengen var ganske likt fordelt mellom Liverpool, Man Utd og Arsenal, kanskje med overvekt av Gunners. Mye derfor jeg ikke ble Arsenal-supporter (fordi "alle" var det), men den dag i dag er det Arsenal jeg har minst imot av de engelske toppklubbene.

Lenke til kommentar

Mer PR grunnet internett og fokuset på PL, samt at mange av fedrene, onkler o.l som i sin tid var "medgangsupportere av LFC nå har unger/nevøer i den rette alderen. Ingen i Norge kan påkalle seg lokaltilhørighet, så det er rett og slett bare påvirkning og tilfeldighet som gjør at du velger en klubb. Det kan være navnet som er kult, eller nabogutten som liker samme klubben, far din osv. I tillegg må du ta med den raddis-faktoren det er å velge et lag som ikke alle andre holder med.

Min første stadionkamp var f.eks Start - Man Utd med min far, som også er United-supporter.

Evt. saue-faktoren i å velge et lag som alle holder med.

Lenke til kommentar

Så du holder med United fordi de er best?

Nei, hvor har du det fra? Det er jo du som fremhever Liverpool supportere som noe bedre enn Ida andre siden de holder med et lag som ikke vinner noe. Eg har ikke sagt noe om det.

Når det er sagt så har du delvis rett. Eg holder ned United fordi de Var best. De var best i en kamp i 88 eller 89 (gidder ikke gjøre Research nå kun for å tilfredsstille deg) mot laget alle rundt meg holdt ned. Du kan kalle de medgangssupportere om du vil, for de holdt med laget som vant alt på den tiden.

Så kall meg ka du vil, United vant hvertfall ikke mye trofeer på den tiden....

Lenke til kommentar

Akkurat som med Liverpool på 80-tallet. Er en grunn til at de fleste menn over 35 holder med Liverpool. Se bare på journalister og mediafolk, eksempelvis TV2, veldig stor andel Pool-fans.

Så Jotun er 'the odd one out'?

Det har eg alltid vært kloakk. Alltid vært.

Edit: beklager der, skulle være kloffsk, men mobilen mente visst noe annet om deg. ... Sorry....

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...