Tafsen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Eller Chelsea-supporterane som bua på Rio fordi nokon, som ikkje var Anton Ferdinand, hadde anmeldt John Terry for rasisme mot Anton. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hva?! Går ikke den kollektive intelligensen til fotballsupportere for å være ekstremt høy? Endret 5. mars 2012 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 det virker som det er fler man utd-fans en liverpool-fans på "Anfield".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tilhengerne av Man Utd har alltid vært opptatt av Liverpool. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Rart det der. Godt Liverpool supporterne holder seg til Liverpool og gir oss andre fred. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Vi er ikke så PR kåte som United supportere Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hehe Kloffsk, er vel ingen som poster mer spam i United-relaterte kamptråder enn det? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du må være et av unntakene all Father, men så poster du jo ikke så mye her heller. Pr, det må utnyttes bedre hvis det er noe å hente. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 ^_^ Offtopic (eller ontopic for enkelte): Du har Cantona som profilbilde/avatar, eneste United spillerene "de siste årene" jeg har/hadde sansen for. Hadde sansen for Giggs før, men det var før han lekte hide the sausage med sin brors kone. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hehe Kloffsk, er vel ingen som poster mer spam i United-relaterte kamptråder enn det? Hmm? Jeg sender inn noen innlegg i ny og ned, men ser ikke på dem som noe mer spam enn hva som skrives i resten av tråden. Kommentaren min over var forøvrig en kritikk av natalie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tilhengerne av Man Utd har alltid vært opptatt av Liverpool. No shit? Hva mener du med «no shit»? Det var tydeligis ikke så åpenbart for m0ffe at ''majoriteten av de aktive brukerne i TIA-tråden er Man Utd-tilhengere'', følgelig skrev jeg det innlegget. Det var tross alt han jeg svarte. Endret 6. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tilhengerne av Man Utd har alltid vært opptatt av Liverpool. No shit? Hva mener du med «no shit»? Det var tydeligis ikke så åpenbart for m0ffe at ''majoriteten av de aktive brukerne i TIA-tråden er Man Utd-tilhengere'', følgelig skrev jeg det innlegget. Det var tross alt han jeg svarte. Majoriteten av de aktive brukerene her inne er United-supportere, men hvis du ser på antall innlegg per bruker i Tia så stemmer ikke ditt utsagn i det hele tatt. Og selvfølgelig bryr United-supportere seg om hva som skjer i Liverpool, erkerival, derav "No shit?". Det er likevel mer den andre veien det går for tiden. Jeg er forøvrig den med flest innlegg her inn av United-gjengen, det kommer nok likevel av at jeg har vært her lengst sett bort ifra enkelte individer. Endret 6. mars 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) men hvis du ser på antall innlegg per bruker i Tia så stemmer ikke ditt utsagn i det hele tatt. Selvfølgelig. Derfor jeg skrev med anførselstegn. ''majoriteten av de aktive brukerne i TIA-tråden er Man Utd-tilhengere'' Endret 6. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 men hvis du ser på antall innlegg per bruker i Tia så stemmer ikke ditt utsagn i det hele tatt. Selvfølgelig. Derfor jeg skrev med anførselstegn. ''majoriteten av de aktive brukerne i TIA-tråden er Man Utd-tilhengere'' Okei. 2 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Tenkte å kjøpe billet til sunderland - liverpool til helga, men usikker kor det er beste å sitte som liverpool supporter blant sunderland fansen. Er der en nøytral sone eller må eg sitte mellom to hardcore sunderland fans og la være å juble når liverpool skåra for å å ungå knivstikk etc. ? Edit: leggre til et kart av stadion eg: Endret 6. mars 2012 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg tok utgangspunkt i m0ffes kommentar, og skrev på ingen måte at det er flere Man Utd-tilhengere som henger i denne tråden, bare påpekte at rivalen vår alltid har vært opptatt av Liverpool. Noe som selvfølgelig sier seg selv, men som m0ffe kanskje ikke tenkte på. Dersom du ikke forstod det, Hyrlen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja, jeg så ikke at du siterte en eller annen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Nei, men så var hans innlegg rett ovenfor mitt, selv om jeg kanskje burde sitert. Sånn, ferdig med den saken. Endret 6. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Selvfølgelig er vi opptatt av våre "rivaler". Skadefryd er en stor del av det å være fotball-supporter. Vice-versa. Grunnen til at vi United-supportere står for 50% av innleggene i denne tråden er jo rett og slett enkel matematikk. United størst på nittitallet, revolusjon innenfor internett bla bla derav flest brukere her innenfor denne aldersgruppen og dermed overlegent flest United-supportere som er på forumet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå