Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

JAAAAAAAAAAAAA! :D  :D  :D

 

Edit: Sikter til målet til City, mot United. :wee: Forøvrig er vel de fleste billettene til årets hjemmekamper utsolgt, så burde vel satse på neste sesong i så fall synes jeg. Kanskje på høsten?

9314258[/snapback]

 

 

:tease: Ser også at vår venn Hamann styrer midtbanen, etter at city tok ledelsen og ble med i kampen. Det varmer å se

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja Hewitt, men har de nok til en gruppe med folk? Jeg stemmer for at vi hører med Tage i TIA-travels til neste sesong jeg altså! Han kan jo ordne med gruppereiser og sånt tror jeg.

 

Edt: http://www.tiatravels.com/tia/index.html

 

Tror han kan ordne med sånt noe, blant annet han som tar imot gjengen som reiser fra KopForum så vidt jeg har forstått. Går nå hvertfall ann å høre, han er en del på KopForum har jeg sett.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Ja Hewitt, men har de nok til en gruppe med folk? Jeg stemmer for at vi hører med Tage i TIA-travels til neste sesong jeg altså! Han kan jo ordne med gruppereiser og sånt tror jeg.

9314343[/snapback]

Det kommer jo selvsagt an på hvor mange vi blir, men jeg har vanskeligheter for å se at vi greier å dra med oss mer enn maks 4-5 mann. Men jeg kan jo ta feil. Jeg prøvde å bestille fire billetter til en helt random kamp, LFC - Newcastle, og kom hvert fall fint gjennom.

 

Står også på siden deres:

Fotball billettene:

Billettene får dere så samlet som mulig. Hvis dere er 2 eller 3 stk sitter dere samlet. Hvis dere er flere får dere 2+2 eller 2+3 osv. Ingen får singel billett. Alle våre billetter er hos hjemmelagets supportere dersom ikke annet er avtalt. De reisende må derfor av sikkerhetshensyn sørge for å ikke bære fargene til bortelaget i form av lue, drakt eller lignende. Dersom dette ikke etterfølges vil man bli nektet adgang til stadion. Hvis man heier på bortelaget under kampen blir man kastet ut av stadion. Vi refunderer ikke penger i slike tilfeller.

 

Men for meg er det ikke så voldsomt nøye, selv om jeg dør etter å komme meg på Anfield så fort som overhodet mulig. :p

Lenke til kommentar
*snip*

9314419[/snapback]

Ja, vi er jo allerede 4 stk da, regner nå med at vi kan samle noen flere.

 

Jeg skal på Anfield mot ManU 15.desember jeg, så ikke noe stress for min del. :tease:

 

Hewitt:

Hvor mye kostet det per pers?

9314460[/snapback]

 

Må nok regne med 3-5000 for kamp og hotell, så kommer fly i tillegg. Kommer helt ann på hvilken kamp man vil dra på. Jeg foreslår mot et av lagene midt på tabellen, så det ike blir altfor dyrt.

Lenke til kommentar
Hewitt:

Hvor mye kostet det per pers?

9314460[/snapback]

I det tilfellet jeg prøvde, hjemme mot Newcastle (hvilket jeg synes er en bra kamp å dra på, enig med Erlend i at vi bør unngå storlagene denne gang for å få en litt lav pris så flere kan være med), kostet det 3790,- for hotell og kampbillett, og så kommer fly utenom. Jeg vil tippe på en totalpris på mellom 5000 og 6000 med fly inkludert.

 

*snip*

9314419[/snapback]

Ja, vi er jo allerede 4 stk da, regner nå med at vi kan samle noen flere.

 

Jeg skal på Anfield mot ManU 15.desember jeg, så ikke noe stress for min del. :tease:

9314495[/snapback]

Bitch! :p

 

Nå er vi vel 5 stk, men det er bare interesse da, spørs om alle har tid/penger og slikt når det eventuelt kommer noe endelig på bordet.

Lenke til kommentar
Synes du det ser dumt ut å gå i Liverpool-drakt?

 

Sorry, måtte bare vri litt på setningen... ;)

9313321[/snapback]

 

Nei, men reklame kunne godt vært en annen. Selv går jeg ganske ofte i Liverpool drakt.

9313346[/snapback]

 

Eller, jeg formulerte meg veldig dårlig. Jeg mente at kunne jeg valgt et annet sponsor på drakten så hadde jeg gjerne tatt det, øl reklame synes jeg er litt billig på drakt til en klubb som Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvor gamle er folk her inne siden dere planleger en tur til Anfield?

9314662[/snapback]

19 her.

9314745[/snapback]

 

 

21 og gleder meg sykt til kampen klokken 17.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...