Jotun Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Reina og nå? Det hadde eg ikke trodd! Vel, man skal jo ikke skue hunden på håra.... Eller noe. Trist! 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tåpelige greier. OBV vil tydeligvis ha publisitet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Da ankom hjemmedrakten med 5 Agger på ryggen, samt et gigantisk kaffekrus på døra. 200 spenn er slett ingen upris for denslags! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Haha, regner med det var fra SportsDirect. Krusene de selge er helt latterlig store. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg mottok også pakken i dag, men kruset var knust Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er nok fordi de ikke liker pappagutter. Tips som en kompis bruker: bruk ditt eget kort ved betaling, så ser de ikke at du er en pappagutt.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har blitt trukket £50 fra sportsdirect jeg, men ikke fått noen ordrebekreftelse Ikke svarer de på mail eller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ønsker ikke å være noe forumpoliti, men passer ikke de ovennevnte innleggene inn bedre her? Endret 2. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Sånn går det når man ikke evner å skore mål. Straffebom(!!) to stangskudd og fuckings Kelly som ikke treffer ball. Faen vi trenger en måltjuv av rangs. Savner Torres(anno Liverpool) akkurat nå. Brennsikker på at han hadde nettet mer om han fremdeles hadde spilt på Liverpool. Ti poeng(en mindre kamp spilt) til 4.plass, og et arsenallag som flakser med seg 3poengere i hytt å pine. Må si meg lite optimist angåedne champions League. Går for Cup-double. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Blir ikke CL i år, men det håper jeg ikke det blir på Arsenal heller. Blir direkte flaut å sende dem ut som representanter for EPL uten RvP på banen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Tror nok RvP blir i Arsenal om de kaprer fjerdeplass (eller evt tredje). Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ikke hvis budet blir stort nok. For helt ærlig, hvor sannsynlig er det at Arsenal vinner noe som helst kommende sesonger? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 6 straffemiss - 21 treff i treverket Liverpool FC 2011/12 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Den statistikken er såklart uflaks, men jeg har mistet all tillit til Dalglish. Å bytte inn in første spiller i den 87. min når så mye står på spill er latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Van Perise 25mål Hele Liverpool 30mål Liverpool FC 2011/12 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Den statistikken er såklart uflaks, men jeg har mistet all tillit til Dalglish. Å bytte inn in første spiller i den 87. min når så mye står på spill er latterlig. Uenig. 21 stolpetreff er ikke uflaks, men udyktighet. 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Jaja, van Persie er et unikum Generelt sett fornøyd med kampen, manglet bare glerevmål. Satse på cupen nå og topp seks Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Aurelio: Snitt i Valencia 0,11 pr kamp, i Liverpool 0,05.Adam: Snitt i Blackpool 0,36 pr kamp, i Liverpool 0,08. Carroll: Snitt i Newcastle 0,39 pr kamp, i Liverpool 0,17. Kuyt: Snitt i Feyenoord 0,70 pr kamp, i Liverpool 0,26 pr kamp. Suarez: Snitt i Ajax 0,74 pr kamp, i Liverpool 0,30 pr kamp. Downing: Snitt i Villa 0,14 pr kamp, i Liverpool 0,04 pr kamp. Maxi Rodriguez: Snitt i Athl Madrid, 0,26, i Liverpool 0,25. Leiva: Snitt i Gremio 0,10, snitt i Liverpool 0,07. Bellamy: snitt City 0,33, snitt i Liverpool 0,39 (siste periode). Det er vel de man kan håpe skal score litt for Liverpool. De fleste av disse har halvert scoringsraten sin eller verre etter overgangen til Liverpool. De som kommer bra ut er Bellamy og Rodriguez. Aner ikke om de er skada eller hva, så de i hvert fall ikke i dag. Det er helt opplagt at det ikke bare er å gå ut og kjøpe en goalgetter. Det må være noe fundamentalt feil i hvordan det enten legges opp til scoring eller hvordan man trener avslutninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå