AllFather Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Skal bli knas, fikk beskjed det var relativt nærmt stadion, vært liverpool supporter i 30 år men har aldri hatt tid til å reise til Liverpool og the KOP. Sett de endel ganger i London da jeg pleide å reise der mye før grunnet jobben, men nå blir det endelig en tur til det hellige land Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Kjenner litt på det samme all father. Aldri vært på ot, grenser til flaut igrunn... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Tja. Spesielt nærme er det ikke, men det settes opp busser rett utenfor hotellet på kampdagen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Kjenner litt på det samme all father. Aldri vært på ot, grenser til flaut igrunn... Hadde heller dratt til Anfield om jeg første skulle til Liverpool og omegn. Bedre stemning. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Haha, reise eg først på kamp i England skal eg hvertfall på en skikkelig Stadion. Anfield er rimelig langt nede på den lista... Dessuten vil eg se fotball, og da er jo også Anfield langt nede, siden man vanskelig unngår Liverpool om man ser kamp der.... Endret 1. mars 2012 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Anfield er da knall. Synd det er et fåtall plasser som er slik da. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Gerrard velger selv om han vil være med. Han kunne meldt forfall hvis han ikke ville. I utgangspunktet ikke. Man er pliktig å spille for landslag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Er man det?? Trodde da det vart frivillig, men skal man være med må man være med på det navn blir bedt om.... Men det er igrunn bare noe eg tror.... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Man er vel pliktig å møte om man blir kalt opp sålenge enn spiller fotball inennfor organisasjoner tilknytta FIFA? Husker oppstyret rundt Makelele for et par år siden i Chelsea. Han hadde vel egentlig lagt opp fra Internasjonal fotball, men ble kalt opp. Han ville ikke reise, men måtte for vis ikke fikk han suspansjon i 3 kamper eller noe slikt. Forbanna tull hele jævla dritet dog. Greit med EM/VM, men de jævla vennskapskampene kan kysse meg midt i ræva. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Har da vitterlig vært MANGE forsøk fra spesielt Premier League klubber å holde igjen nøkkelspillere fra treningskamper med landslaget. Og jeg tror at det ved samtlige annledninger har endt med at spilleren har måttet spille. Eneste måten en spiller kan slippe er om han er skadet eller har sagt nei til landslagsspill, hvertfall slik jeg har forstått det ut i fra alt bråket som har vært tidligere. Hjelper ikke akkurat at landslagsledelsen er blottet for sunn fornuft. Spilt 2x 45 + 2x 15 min for et par dager siden? Ha! Klart du skal starte den ubetydelige treningskampen. Nettopp vært skadet og er på vei tilbake med forsiktig matching? Ha! Klart du skal spille 90 minutter i denne ubetydelige treningskampen. Jeg skjønner ikke. Bruk hodet for svarte! Gi andre en mulighet til å vise seg frem. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/01/sport/fotball/premier_league/liverpool/pepe_reina/20475981/ Jeg ler! Saken minner forøvrig om Øverli-saken. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Saken minner forøvrig om Øverli-saken. ?? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Man er vel pliktig å møte om man blir kalt opp sålenge enn spiller fotball inennfor organisasjoner tilknytta FIFA? Husker oppstyret rundt Makelele for et par år siden i Chelsea. Han hadde vel egentlig lagt opp fra Internasjonal fotball, men ble kalt opp. Han ville ikke reise, men måtte for vis ikke fikk han suspansjon i 3 kamper eller noe slikt. Forbanna tull hele jævla dritet dog. Greit med EM/VM, men de jævla vennskapskampene kan kysse meg midt i ræva. Alle vennskapskamper skulle kommet i sammenheng med en kvalik. Å ha en kamp to måneder før neste landskamp er helt meningsløst, og er ikke til for andre ting enn å generere penger til de ulike forbundene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Saken minner forøvrig om Øverli-saken. ?? http://www.dagbladet.no/2012/01/11/kultur/tegneserie/rasisme/frode_overli/19755771/ Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Er det noe som fører til rasisme hos meg i alle fall er det at de alltid skal ta seg så sykt nær av absolutt alt mulig. Det er ingen franskmenn som bryr seg om noen framstiller dem med bart og baguette. Det er vitser, det er ikke ment å ta det seriøst. Tror de virkelig at de reklamene eller den tegneserien i Øverlis tilfelle, vil gjøre at folk får fordommer om at svarte folk oppfører seg slik? Endret 1. mars 2012 av Maefteda 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Viste ikke at Ace Ventura II var en rasistisk film før nå jeg. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Ace Ventura haha! Husker en film fra da jeg var liten (vet jeg viser alderen min her nå), hadde den blitt vist idag ville samtlige med antydning til solbrenthet gått fullstendig av støvelskaftene: Gudene må være gale. - den anbefales for øvrig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Gudene må være gale er knall, begge to er blant tidenes morsomste filmer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 http://www.dagbladet.no/2012/03/01/sport/fotball/premier_league/liverpool/pepe_reina/20475981/ Nå begynner disse rasistgreiene å gå litt langt.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 nei sier du det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå