The Hoff Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Enten er det en skrivefeil der, eller så gir den ingen mening. 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Med founded burde det være noe slik som "Charlie Adam`s ball founded a colony on the moon" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Oj, er nok skrivefeil, men er i det minste pure copy + paste, så er ikke meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Hva er egentlig så galt med at Nasa arrangerer ball til ære for Adams skudd, er tross alt skuddår iår. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Viktig at rasisten dusjer i øl. Lavt nivå til deg å være, kompis. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Vel, der gikk visst Stevie G av banen med skade, etter 32 minutter.. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Føkk England, seriøst brenn i helvete. Jævla patetisk drittopplegg. Først vraker de han som kaptein for en med 10 landskamper, likevel skal han på død og liv starte etter 120 min på søndag. Måtte gå sånn. Håper han trekker seg fra spill på landslaget ASAP. Nå taper de på tampen også. DIGG!!! Endret 29. februar 2012 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Er Gerrard bekreftet skadet? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 .no Steven Gerrard gikk ut allerede i det 33. minutt i Englands oppgjør mot Nederland på Wembley. Ifølge ITV, som overfører kampen i England, har det engelske fotballforbundet (FA) opplyst at Liverpool-kapteinen fikk kjenning med en stram hamstring i høyre lår og at byttet ble foretatt for å være føre var. Steven Gerrard gikk rett i spillertunnellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Det er også mange som påstår at det var en såkalt «precautionary». Men ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Driter i det, prinsipp, sa det før kampen også. Patetisk at de først overser han når de skal utnevne ny kaptein for så å starte han etter 120 min for bare noen dager siden når vi vet hvordan kroppen hans har vært de siste 2 årene. Håper Kenny gir nobodyen Stuart Pearce så ørene flagrer. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 "Alle" blir jo "skadet" når det er uviktige landskamper. Ikke annerledes her til lands heller. Tipper både Gerrard, Moa og Hangeland spiller for sine respektive klubblag til helgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Phil McNulty Pearce confirms Gerrard withdrawal a precaution. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Føkk England, seriøst brenn i helvete. Jævla patetisk drittopplegg. Først vraker de han som kaptein for en med 10 landskamper, likevel skal han på død og liv starte etter 120 min på søndag. Måtte gå sånn. Håper han trekker seg fra spill på landslaget ASAP. Nå taper de på tampen også. DIGG!!! This! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Gerrard velger selv om han vil være med. Han kunne meldt forfall hvis han ikke ville. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor bry det om han er kaptein eller ikke? England vil sannsynligvis nok en gang feile i et mesterskap, og mtp hvor dårlig "Captain Hypocrite" vanligvis er for England kommer det ingenting godt ut av at han faktisk er kaptein. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Da var fly opp 17 og ned 19 mars bestilt, samme med hotell. Samme med billetter Liverpool - Stoke 18 mars på the KOP. Til og med tatt meg fri hele uken jeg kommer hjem for å slappe av etter all mannebrusen som skal konsumeres etter seier :!: Mariott Liverpool City Centre Endret 1. mars 2012 av AllFather 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Hvorfor bry det om han er kaptein eller ikke? England vil sannsynligvis nok en gang feile i et mesterskap, og mtp hvor dårlig "Captain Hypocrite" vanligvis er for England kommer det ingenting godt ut av at han faktisk er kaptein. Grunnen til at Captain Fanastic har underprestert for England er jo at han aldri spilles der han fungerer best. Og jeg bryr meg ikke, håper han slutter før de ødelegger ham totalt på landslaget. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Beste hadde vært om han hadde sluttet å spille på landslaget. Landslag irriterer meg, dies eneste funksjon er å skade spillerne. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2012 Mariott Liverpool City Centre Der har jeg bodd. Digg hotell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå