Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk meg at at kongen deres presterte å kalle bl.a Andy Carroll for "iconic" etter å ha slått Brighton ut av FA cupen, på hjemmebane. Noe så krampeaktig idiotisk hadde ikke Rafa Benitez uttalt på sitt verste engang. Sånn i ettertid så viste det seg å være en feil avgjørelse å sparke Benitez, for uansett hvor heftig han kjørte dere nedover på tabellene, så er han ti ganger manageren Dalgligh og Hodgson er/var. Jeg er klar over at dere har forbedret dere under Dalglish kontra foregående sesong, men hvor mye og til hvilken pris? En nydelig fotballspiller og en ok manager på 90-tallet, men pr tid fremstår han utelukkende som en dårlig vits imo. Sannsynligvis vinner dere Carling Cup og får et godt run i FA cupen, en ålreit prestasjon det, for all del, men for 1mrd i spillerkjøp har dere fortsatt ikke goala flere enn Bolton Wanderers og ligger fortjent på en 7 plass. Et annet ankepunkt som mange med meg også vil hevde, er at merkevaret Liverpool er betraktelig svekket etter Suarez-farsene. Hadde dette blitt godtatt under en hvem-som-helst annen manager?

Skriver ikke dette for å provosere - ovennevnte er mitt oppritktige synspunkt, sett fra utsiden, rikgitnok med "United" briller. Men hva mener dere? Fornøyde med Kenny, eller fritster det litt med friskt blod til sommeren? Hadde vært artig å lese hva folka mener og hva argumentene for/i mot så ville vise.

Endret av toppmeis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enn å henge seg opp i hva Kenny sier etter en fin fin kamp. Greit at han overdriver med ros og kjører et ''blindt øye'' angående eget lag etter kamper, men so what? At Kenny viser lidenskap er det helt greit spør du meg. Men du har rett angående Rafa. Han hadde aldri sagt noe slikt. Men det også noe som ble mislikt av fansen angåedne Rafa. Mannen viste ingen følelser.

Rafa viste nada under 4-1 kampen mot United, knapt gjorde en mine i Istanbul.

Stemmer at Liverpool ikke har nettet mye i år, men det kommer ikke fra dårlig spill eller defansiv holdning(noen taktiske kamper har det vært dog). Grunnen Liverpool har så få mål er delt udyktighet og delt uflaks. Har vel flest stang ut-skudd av alle i ligaen. Stort sett vært best i de fleste kampene Liverpool har spilt

Fortjent 7.plass? Må si meg uenig der egentlig.

Ikke storfornøyd med Kenny når det kommer til

-Ståkuk for engelske spillere uannsett pris

-Byttene hans

-Enkelte bomformasjoner han har brukt i nøkkelkamper(United borte,Stoke-kampen mm)

Vil jeg sparke han i sommer? Nei. Gir han sjansen intill videre. Dette er hans ''første'' sesong, en sesong han fort kan ende opp med to cupgull. Å vinne to trofer etter 5år med nada er da greit nok det.

PS: Kun 4 poeng bak 4.plass. ''Årne sæ''

EDIT: Mislikte også Kennys håndereing av Suarez-saken. Det må nok sies.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Sånn i ettertid så viste det seg å være en feil avgjørelse å sparke Benitez, for uansett hvor heftig han kjørte dere nedover på tabellene, så er han ti ganger manageren Dalgligh og Hodgson er/var.

Det var vel bare en gang han kjørte oss nedover på tabellene og det var i den værste perioden når de forrige eierne holdt på å ødelegge klubben.

Dalglish har vært svært skuffende, men fortjener vel kanskje en sesong til. Det blir nok uansett vanskelig å sparke ham med den statusen han har i klubben(en av grunnene til at jeg av skeptisk til ham som manager). Uansett bryr jeg meg overhodet ikke om hva han sier eller ikke sier på pressekonferansene. Han forsøker vel å bygge opp selvtilliten til Carroll litt i håp om at han skal begynne å spille litt bedre enn en trestokk.

Cupgullet dekker nok over svakhetene i det Dalglish og laget har gjort denne sesongen, men jeg tror nok de nye eierne vil forvente at vi kommer tilbake i topp4 snarest. Det mest positive er at de andre lagene som er med i kampen om fjerdeplassen spiller omtrent like dårlig som oss. Premier league er generelt særdeles dårlig i år. Ingen av topplagene er spesielt gode.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det virkelig bare tre stykker som har noe å si angående Kenny og om han ønskes å satse videre på?

Savner debatt-biten litt.

Lenke til kommentar

Om Kenny bør satser på trenger ikke være opp til diskusjon før sesongen er ferdig etter min mening, siden vi fortsatt er med i kampen om fjerdeplassen, og har også mulighet på to cupmedaljer.

Håper ikke det kommer til et punkt der han må sparkes, men heller at han evt gir seg selv hvis vi finner en bra arvtager ala visjonærtypen f.eks Benitez var når han kom til klubben.

mvh en relativt full Marius i Nicaragua

PEGGUY ARPHEXAD!!!

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Eg har ikke noe imot at han fortsetter, i alle fall ikke en stund fremover.

Å langt har han gjort laget bedre bakover, vi har hatt nok sjanser fremover, men scoret mål på for få.

Enkelte av bytter han har gjort er jeg ikke enig ned, og liker ikke at vi fortsatt kjører slappfisen som back.

En sesong til så ser vi hva som skjer, går det dårlig kan han trekke seg tilbake til en annen stilling i klubben .

Men har litt tungt for å se hvem som skal erstatte han, stort sett bare sansen for et par trenere i England

Moyes

Wenger

Harry

Lenke til kommentar

Er det virkelig bare tre stykker som har noe å si angående Kenny og om han ønskes å satse videre på?

Savner debatt-biten litt.

Kenny har min fulle støtte, og jeg ønsker at det satses videre på han ja. Har likevel sagt flere ganger at jeg tror klubben ville vært i en bedre posisjon nå om vi hatte beholdt Rafa (som jeg aldri ville skulle gå). Men når det ble som det ble med Hodgson osv. så mener jeg Kenny er rett mann pr. nå. I mine øyne er det ingen tvil om at vi har tatt steg under Kenny. Vi har blant annet et av ligaens beste forsvar.

Selvfølgelig er det også ting som ikke har vært fullt så bra, og en del taktiske disposisjoner, samt spillere som ikke har slått til som forventet. Samt mye kluss offensivt, blant annet avsluttningene (vanskelig å vurdere hvor mye ansvar Kenny må ta for akkurat den biten).

Vi skal spille LC-finale på Wembley om 4 dager, vi er med i kvartfinalen i FA-Cupen og vi ligger 4 poeng bak 4. plassen i PL med 13 kamper igjen å spille. Dette har fortsatt potensiale til å bli en veldig bra sesong. Jeg er positiv, og gleder meg.

We're on the march with Kenny's army!

21bngpz.gif

Lenke til kommentar

For all del behold han. Ligaen har bruk for flere Stoke spillende lag. Sjarmen i å møte Liverpool blir borte når de spiller så destruktivt og jævlig fotball, selv på hjemmebane. Liverpool vs topplagene under Rafa beviste iallefall at de hørte til der, nå spiller de som (som sagt) Stoke når topplagene kommer til Anfield. Way to go.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor alt dette Stoke-snakket kommer fra, men dukker opp titt og ofte her på forumet. Personlig kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i det hele tatt, selv om vi ikke har vartet opp med festfotball mot Man Utd, så ser jeg ikke Stoke-sammenlikningen, og generelt sett sesongen sett over så har vi ofte spilt positiv og offensiv fotball, hvertfall i mine øyne.

For andre lags supportere så ville jeg heller ikke vært så veldig bekymret om vi spilte "Stoke-fotball", da vi generelt sett er ganske rævdårlige på det i forhold til når vi går ut for å styre kamper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sjarmen med å møte Liverpool blir kanskje borte når man taper gang på gang, eller hva Chelsea? Ikke faen om vi spilte ''Stoke'' i de to kampene heller.

Har du sett mange Liverpoolkamper i år egentlig?

Skal ikke påstå at det har vært noen taktiske kamper, men stoke-stempelet blir litt for dumt.

Hadde Liverpool vært som stoke hadde vi nettet utallige flere på dødball, , men storparten av målene kommer fra åpent spill. Sjeldent Liverpool som ligger med 11 man i forsvar, er somregel det andre laget. Ser det gang på gang. Mange mål har det ikke blitt, men som tidligere nevnt ikke pga defansivt spill, men misbrukte sjanser(slurv,uflaks,udyktighet osv)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

For all del behold han. Ligaen har bruk for flere Stoke spillende lag. Sjarmen i å møte Liverpool blir borte når de spiller så destruktivt og jævlig fotball, selv på hjemmebane. Liverpool vs topplagene under Rafa beviste iallefall at de hørte til der, nå spiller de som (som sagt) Stoke når topplagene kommer til Anfield. Way to go.

Påstanden faller egentlig på sin egen urimlighet når du prøver å fremstille det som om vi plutselig blir Stoke når topplag kommer til Anfield. Så langt denne sesongen har vi møtt United x 2, husker ikke helt Ligakampen i detalj, men tror den var ganske jevn, cupkampen var også ganske jevn, men United med initiativet. Vi spilte ut City i store deler av kampen når de kom til Anfield, og de fikk med seg 1p takket være en fantastisk prestasjon av Hart. Mot Tottenham var vi klart best, men slet med å skape store sjanser, her var det Spurs som forsvarte seg til 1p. Newcastle (de ligger over oss på tabellen pd. så tar med de også) slo vi 3-1, fortjent.

Lenke til kommentar

Fult mulig resultatene har vært gode, men allikevel synes jeg at Liverpool spiller ufattelig kjedelig under Kenny. Jeg sammenligner med Stoke ettersom det er det eneste laget i PL jeg synes spiller tilsvarende likt som Liverpool. At dere tror jeg trekker likheter mellom Stoke og Liverpool på grunn av at Liverpool slo Chelsea i PL og LC så er det feil, tror hva dere vil. At du er missfornøyd med en 7 plass og mener den er ufortjent er jeg uenig i. Det er vel ingen av lagene foran dere har fortjent å ligge foran.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...