Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tottenham ble disket/trakk seg fordi de brukte en spiller som ikke var registrert eller noe sånt. Dermed fikk Liverpool plassen i semien. Vi var visstnok mye bedre enn Spurs i kampen vi røk, men tapte 1-0 hvis jeg ikke husker feil. Så vidt jeg har fått med meg så er vi nå i semifinalen i en turnering vi så langt bare har vunnet 1 kamp i.

Lenke til kommentar

Tottenham ble disket/trakk seg fordi de brukte en spiller som ikke var registrert eller noe sånt. Dermed fikk Liverpool plassen i semien. Vi var visstnok mye bedre enn Spurs i kampen vi røk, men tapte 1-0 hvis jeg ikke husker feil. Så vidt jeg har fått med meg så er vi nå i semifinalen i en turnering vi så langt bare har vunnet 1 kamp i.

Where do we sign up?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Johnson vil jeg lempe ut døren når sommeren kommer.

Patetisk dårlig fotballspiller, direkte lat og uengasjert.

Skjønner ikke hvorfor folk synes han er god, har vært ræva i både 2010, 2011 og så langt i 2012.

|edit| Når det gjelder Caroll mener jeg han var en av de beste mot Tottenham, og må si jeg har vært veldig fornøyd med han de siste tre kampene.

Vinner flere dueller, løper mye mer.

Eneste som mangler nå er flere mål :)

Mye av det som manglet før skylder vel hovedsaklig lite spilletid og at han blir brukt feil.

De spilte som om Torres forsatt var i Liverpool, rask hårete pingle some er 120cm høy og veier 20kg.

Fungerer ikke med Caroll på topp.

Endret av AllFather
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Kelly som bør satses på, han er langt bedre bakover. Minst like god forover og har også gode innlegg. I tillegg kan han den skjeldne kunsten å heade ballen i mål.

Uansett, så må vi ha backup, og der er han vell grei nok. Kosta skjorten, og vi får ikke skjorten når vi selger ham.

Husker så godt vi pratet om Agger og Skrtel i 08/09 og hvordan de var fremtiden osv osv.

Nå storspiller dem sammen, og har gjort det lenge, det er kos :love:

Lenke til kommentar

2 kamper, faktisk. Begge kampene mot Molde.

Lenke til kommentar

Synes også at vi burde satse på Kelly.

Digger at Skrtel/Agger storspiller. Den eneste jeg synes synd på er Coates. Han er svært spennende etter min mening, og jeg synes han har fått prøve seg lite. Får håpe han får sjansen foran Carra om/når Agger blir skadet.

Når det gjelder Johnson synes jeg at han burde være en backup bak Kelly., jeg synes han har gatt et par bra kamper offensivt, men at han ofte er hårreisende bakover.

Må innrømme at den førstelagsspilleren jeg helst vil ofre er Kuyt. Han løper mye, men jeg er drit lei alle balltap pga utrolig dårlig teknikk og ballkontroll.

Endret av Leaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke enig i at Johnson har vært så dårlig, men er enig i at Kelly leverer svært godt. Synes Johnson har bedret seg betraktelig bakover denne sesongen kontra forrige og offensivt er han fremdeles et hakk over Kelly. Forskjellen på de to er vel at der Johnson er bedre på å gå forbi eller avslutte så slår Kelly bedre innlegg. Noe vi jo i grunn trenger med Carroll på banen.

Vi trenger presise innlegg. Det skiller oss fra topplagene. Alt er presist og bra helt til vi kommer i siste del av banen. Der er alt upresist. Vi har i grunn mange innlegg og sjanser, men alle er for upresise og regelrett for dårlige.

En annen ting som har blitt snakket om mange ganger er jo å prøve Johnson som ving. Med Kelly på back er vi jo sikret bakover, samt han kan bidra med en del innlegg, og så har vi Johnson som er bedre på småspillet i og rundt boksen. Tatt i betraktning at Hendo ikke har briljert på høyreving, ei heller noen av de som har spilt der denne sesongen kunne det ikke skadet nevneverdig å i hvert fall prøve det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Syns det er på tide at Sterling får prøve seg litt i Premier League. Spesielt mot antatt dårligere lag. Er som regel da vi trenger litt kreativitet som mest.

Men neste sesong, da forventer jeg å se både Sterling og Teixeira blant annet på banen i Premier League i en titalls kamper. At de blir byttet inn og får en 20 min for å oppnå disse titalls kampene jeg snakker om er greit, men gjerne gi de litt mer tid enn det også på banen.

For hvis ikke så bare råtner de bort på reservelaget uten mulighet til å utvikle seg videre.

Forsåvidt syns jeg vi burde låne ut hvertfall Sterling om vi ikke har planer om å bruke han til et Championship lag eller et bunnlag i Premier League som vil bruke han.

Gjorde underverker for Shelvey forsåvidt, som regelrett herjet i Blackpool. Bare tenk på hva Sterling da kunne gjort, for han er tross alt ansett som et mye større talent enn Shelvey.

Pøh, vi kan jo stille med Sterling, Wisdom, Eccleston og Johnson mot United. Og Suarez da. Bare på pur faenskap.

Kanskje greit å ha en mulighet til å vinne også?

Sterling, Suarez og Eccleston som angripere mot United. Parkerte sidebekker og svimle midtstoppere. :p

Lenke til kommentar

Pøh, vi kan jo stille med Sterling, Wisdom, Eccleston og Johnson mot United. Og Suarez da. Bare på pur faenskap.

Kanskje greit å ha en mulighet til å vinne også?

Meningen er jo at disse er relativt Evra-fargede. Dette vil psyke ut hele United.

Vil og se mer av Sterling! Og er også spent på Suso. I tillegg blir det spennende å se om Pacheco får spille litt etter Vallecano-lånet. Vi har jo en del ekstremt spennende spillere som ikke har brutt helt gjennom ennå.

Lenke til kommentar

En ydmykende dag. Så egentlig for meg et annerledes resultat med tanke på Liverpools stigende form de siste kampene, men fyttigrisen så utklassede vi ble i dag. Det blir for dumt av meg å hakke ned på enkelte spillere mtp. at hele laget spilte dritt, men som jeg har skrevet før savner jeg den gamle Johnson som aldri kommer tilbake. JA, vi har vært avgjørende i en del kamper som feks. Chelsea, men likevel hans svake offansive spill samt hans enda verre defansive spill er en total katastrofe. Ikke mye mer å skryte av på venstresiden i dag heller. Helt latterlig at Kelly ikke får tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...