Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Får sitte å håpe på at resten av 4'er laga taper poeng da. Nok en gang. Kenny får ta på seg dette tapet sammen med laget. Håpløst i seg selv å benke Bellamy, men akkurat det er forstålig(angående alderen osv) men å starte med Kuyt-Downing på vingene er utilgivelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pienaar putta nettopp mot Chelsea, så det er jo håp.

Mer enn nok håp når vi tenker på hvilke kamper som spilles. Everton og Sunderland borte er langt fra lett.

Samt Tottenham og Newcastle møter jo hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Bellamy ble solgt unna for å angripe en sunnmøring med golfkølle, og liverpool har satt den linja. Så bør Suarez selges unna i sommer. Gutten er god, og har mange fantastiske fotballegenskaper, men han er ikke god nok til å tolerere slikt dumskap som han holder på med. Og da snakker jeg ikke bare om ''evra-gate''.

Håper han skjerper seg betraktlig fremover. Villig til å gi han en sjanse til.

Han kan likegreit ta med seg Downing også.

Lenke til kommentar

Om Bellamy ble solgt unna for å angripe en sunnmøring med golfkølle, og liverpool har satt den linja. Så bør Suarez selges unna i sommer. Gutten er god, og har mange fantastiske fotballegenskaper, men han er ikke god nok til å tolerere slikt dumskap som han holder på med. Og da snakker jeg ikke bare om ''evra-gate''.

Håper han skjerper seg betraktlig fremover. Villig til å gi han en sjanse til.

Han kan likegreit ta med seg Downing også.

Bellamy ble solgt for å få plass midler til Torres og det hadde ingenting med Riise-hendelsen å gjøre. Hvertfall slik jeg husker/forstår det. Resten er jeg enig i.

Lenke til kommentar

En ting er sikkert, kuyt,downing, andy c, henderson = søppel

Dersom man skal ha noen mulighet og kjempe i toppen er dette gode eksempler på hvem som må forsvinne fra LFC ASAP!

God kveld. Vi har nettopp hatt et overgangsvindu som vi ikke benyttet. Så hvor ASAP de spillerne forsvinner lurer jeg litt på. Vi må bare slite oss ferdig med sesongen.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker tilbake er det én hendelse som fikk hele opplegget til å kollapse, og det var Rafas forsøk på å selge Alonso og kjøpe Barry. Før det var det opp-opp-opp, etter at alonso forsvant ble det ned-ned-ned, om man ser på det store bildet.

Derfor måtte klubben begynne å bygge på nytt igjen i en svært ugunstig periode når kampen om topp 4 er sterkere enn noensinne. Jeg har fortsatt troa på Kenny, og regner med at han viser baller i sommer. Henderson kommer til å bli god, men kan vel trenge et par sesonger, slik som Lucas, og dersom Downing får et snev av selvtillit har han også helt klart gode ferdigheter.. Men han henger i en svært tynn tråd for min del.

Håper bare at vi får en lengre periode med Gerrard, Carroll og Suarez skadefri, slik at vi har noen strenger å spille på i angrep.. jeg tror Kuyt er ferdig til sommeren, noe som er synd. Har alltid likt ham, men han er alt for variabel og roter alt for mye med ballen nå.

Det føles jævlig å si det, men jeg tror Liverpool blir nødt å kjøpe spillere «no matter the price» i sommer om de skal ha håp om å henge med.

Adam holder ikke, Spearing kommer neppe til å bli en bærebjelke, Gerrard nærmer seg slutten og Lucas/Henderson mangler kreativitet. Med mindre vi faktisk tør å satse på Sterling, Silva & co må vi altså punge ut om vi skal ut i europa i 2013.

Det er lenge igjen av sesongen, og vi er ikke hektet av, men jeg har vanskelig for å se hvordan vi skal overgå Tottenham, Arsenal, Chelsea og newcastle i kampen om 4.

Lenke til kommentar

Så Chelsea og Newcastle i går.

Chelsea sliter med mye for tiden og kommer til å rote bort endel poeng tror jeg.

Newcastle tror jeg vinner mange kamper mot svakere lag, men blir overkjørt av alle top 7 lagene.

Alt vil handle om hvor mange poeng vi roter bort selv, og hvor sterke Arsenal blir fremover.

Edit: Tottenham er bare å gi opp, de ligger for langt forran og spiller den beste fotballen i Pl for tiden. De øker nok ledelsen til alle bak seg på tabbelen for sesongslutt.

Endret av magb
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, kuyt,downing, andy c, henderson = søppel

Dersom man skal ha noen mulighet og kjempe i toppen er dette gode eksempler på hvem som må forsvinne fra LFC ASAP!

God kveld. Vi har nettopp hatt et overgangsvindu som vi ikke benyttet. Så hvor ASAP de spillerne forsvinner lurer jeg litt på. Vi må bare slite oss ferdig med sesongen.

God morgen.

Synd at vi ikke brukte vinduet som var.

Håper og tror at det blir en rydderunde til sommeren. Kanskje noen andre enn Kenny bør lede laget?

En ting er sikkert, dersom det ikke gjøres store endringer så vil man aldri kjempe i toppen.

Dagens mannskap holder ikke mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes at sponsorene ikke ble så veldig begeistret for Suarez aksjoner heller. Så vi får se hva som skjer i sommer.

Forøvrig slipper alle parter(Suarez,Evra,Liverpool og United) straff fra FA angående hendelsene på søndagens kamp.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...