cmyrland Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Take one for the team. Men uannsett, er håpløst av FA å ikke forutse når finalen skal spilles. Må da være mulig å ha datoene klar på forhånd? Forøvrig så er Steven Gerrard tilbake fra skade, og starter sannsynligvis mot Tottenham på mandag. Spent på hvilket lag Kenny stiller med nå som Gerrard og Suarez er tilbake, vil ikke ta ut verken Bellamy eller Carroll i grunn. Kuyt ut av laget maybe?(Selv etter noen gode kamper i det siste) Kanskje det blir London-tur isteden og ny tur til Liverpool- Chelsea i midtuken (er jo nest siste runde så begrenset antall kampdager ledig..?) Start med SG på benken, men la Suarez ta plassen til Kuyt. Kuyt ut? Han var jo on fire mot Wolves! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Take one for the team. Men uannsett, er håpløst av FA å ikke forutse når finalen skal spilles. Må da være mulig å ha datoene klar på forhånd? Forøvrig så er Steven Gerrard tilbake fra skade, og starter sannsynligvis mot Tottenham på mandag. Spent på hvilket lag Kenny stiller med nå som Gerrard og Suarez er tilbake, vil ikke ta ut verken Bellamy eller Carroll i grunn. Kuyt ut av laget maybe?(Selv etter noen gode kamper i det siste) Kanskje det blir London-tur isteden og ny tur til Liverpool- Chelsea i midtuken (er jo nest siste runde så begrenset antall kampdager ledig..?) Start med SG på benken, men la Suarez ta plassen til Kuyt. Kuyt ut? Han var jo on fire mot Wolves! Rimelig sikker på at vi ser et lag som er i nærheten av dette mot Spurs: 4-2-3-1: Carroll Suarez-Gerrard-Kuyt Spearing-Adam Enrique-Skrtel-Agger-Johnson Reina Inn fra benken: Henderson-Downing-Bellamy 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Hvis han ikke finner på å kjøre en fem-i-forsvar-variant igjen da. Grøss og gru. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 United gjør jobben sin i London, gitt! Så er det bare for oss å vinne i morra, da.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Syns vi får gi United og Torres en stor takk idag. Nå må for pokker meg Liverpool ta vare på sjansen de har nå fått, å vinne i morgen. Jaggu ble ikke dette spennende. Endret 5. februar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Populært innlegg NyttVisningsnavn Skrevet 5. februar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Må bare takke Webb for at Chelsea ikke tar tre poeng idag. 11 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Plager meg at vi ikke greide å score i går! Det hadde vært sjef å ta inn enda noen poeng på Chelsea. Vi MÅ vinne, spesielt når de andre lagene som kjemper om 4.plassen snubler.. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Åh, vi har så mye historie, selv på kattefronten! "The last time a cat made an appearance was way back in 1964 when LFC played Arsenal at Anfield." Endret 7. februar 2012 av Hyperio 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Hah! Vedder på at kjøpeklubbene city og Chelsea kan glemme sånn historie! Roman skal sikkert kjøpe en katt nå! 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Plager meg at vi ikke greide å score i går! Det hadde vært sjef å ta inn enda noen poeng på Chelsea. Vi MÅ vinne, spesielt når de andre lagene som kjemper om 4.plassen snubler.. Enig. Jeg lurer på hvorfor i alle dager Liverpool aldri gidder å kontre skikkelig når de har muligheten. Enten pælmer de en ball inn til en ensom figur inne i feltet uten at noen følger etter, eller så spiller de støttepasninger tilbake til reina for å forsikre seg om at motstanderen får etablert forsvaret før de prøver å angripe. Skulle gjerne byttet ut Adam med en som har baller nok til å gi faen og pøse på fremover. Ja, han slår gode pasninger og dødballer, men er det egentlig verdt å ha ham innpå kun pga det? Vi har jo liksom Agger, Gerrard, Suarez, Downing m.fl. som også evner å slå kurante dødballer. Når det er sagt var det jo ganske åpenbart at Tottenham hadde som mål å få med seg ett poeng i går, og var egentlig ikke interessert i å vinne kampen. De var veldig gode i forsvar, jobbet utrettelig og stoppet det meste Liverpool hadde å by på. Fair enough, med de skadeproblemene de har, men jeg blir skuffa over at Liverpool ikke klarer å produsere mer enn en halvslapp heading rett på keeper i løpet av 90 minutter.. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 http://liverpool.no/storypg.aspx?id=31840 Synes det er en del bra synspunkter og poenger som kommer fram i dette innlegget fra .no. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 http://liverpool.no/storypg.aspx?id=31840 Synes det er en del bra synspunkter og poenger som kommer fram i dette innlegget fra .no. "Johnson kom løs én gang, mens Walker aldri maktet å runde Liverpool-backen – som befestet sin posisjon som Englands beste høyreback. Sannelig kan han også spille venstreback." Nei? At han i tillegg påstår at Agger og Skrtel er det beste stopperparet føler jeg også er feil, men med tanke på at de er det eneste som stort sett har spilt fast gjennom sesongen så kan han faktisk ha et poeng. Jeg mener ihvertfall at uansett hvem som spiller med Kompany i City så har de det beste midtforsvaret. Bortsett fra det er det vel bare selvfølgeligheter han kommer med, ikke ulikt United.no sine skribenter. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hvem mener du er Englands beste høyreback da? Richards? Walker? Endret 8. februar 2012 av Funtazz Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg synes også det er latterlig å påstå at Johnson er Englands beste høyreback. Jeg mener at det er direkte merkelig at Capello ikke har tatt ut Micah Richards som høyreback enda, for han har vært ganske god i City-trøya i år, og kan dessuten være backup som stopper - noe som kommer godt med mtp hvor skadeutsatte de beste engelske midtstopperne er. Når det gjelder Agger/Skrtel synes jeg de har vært enorme i år. Skrtel har virkelig heva seg mange hakk over fjoråret, og Agger begynner å få på plass de ferdighetene han var spådd når han kom til Liverpool - som en av de beste midtstopperne i verden. Tror de aller, aller fleste fotballag i verden ville forsterket om de hadde hentet Agger. De tjener naturligvis en del poeng på at de spiller fast sammen nesten hver uke denne sesongen. Enig i at Kompany/whoever er et sterkt par uansett, det samme kan sies om Vidic/whoever (fortrinnsvis ikke Ferdinand, men Vidic/Jones kommer til å bli solid) og naturligvis Tottenhams Dawson/King. Newcastle har også et godt bidrag i Coloccini/Steven Taylor. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hvem som er den beste? Vel både Richards og Johnson er tidvis litt bingo bakover og har begge lite spilleforståelse. Walker mangler enda litt rutine, og Baines spiller venstreback. Jeg vil nesten si Richards eller Walker av de som spiller fast der. Likevel har du alternativer i Smalling og Jones som begge har spilt godt der, spesielt Jones har vist seg gode både defensivt og offensivt. Tok jo f.eks plassen fra Johnson mot Montenegro, selv om det nok ikke er satt i stein av den grunn. Tar disse likevel ikke med siden de ikke er faste høyrebacker. Kyle Walker eller Richards blir valgene mine, dog har begge svakheter med henholdsvis rutine og sistnevnte med formsvingninger. Skal jeg gjette hvem som spiller for England i EM? Får Jones inn formen og tar stopperplassen i United så kommer Smalling til å spille høyreback mot slutten av sesongen, og dermed få plassen for England siden han er solid defensiv. Johnson er rett og slett for mye av et wildcard til tider for kjedelige Capello. @Leo: Kaboul > Dawson, imo Endret 8. februar 2012 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Ville tatt Richards, Walker og Jones forran Johnson. Minst like gode, og 4+ år yngre. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Ville tatt kelly 5 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hmm, trodde Tottenham slo oss ut i kvarten av NextGen Series, men nå står det på .no at vi skal spille semi. Er NextGen Series i flere alders klasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå