cmyrland Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har gått rundt og vært veldig lett i kroppen i hele dag, og det er ikke bare fordi jeg glemte matpakka hjemme! Det var så jævlig digg å vinne så klart som i går, selv om motstanderen ligger på nest sisteplass. Dette er den første tremålsseieren til Liverpool i serien denne sesongen, og endelig satt sjansene, backfireren var tett og det var faktisk litt interesse i angrepsspillet. Kuyt imponerte stort og jobbet utrettelig som i gamle dager. Kjente jeg ble skikkelig glad på hans vegne. Carroll må vel ha levert en av sine beste kamper i rød trøye og Adam leverte to målgivende. DIGG! Til de som klaget på Henders i går var han faktisk den spilleren som løp aller mest for Liverpool, og jevnt over var det endelig mye bevegelse i midtbanen til Liverpool. Spearing spilte med hjertet utenpå drakta og vel så det. Håper at det nå løsner for oss, og med Suarez og Gerrard tilbake mot Tottenham tror jeg faktisk at vi har en god sjanse til å ta full pott der, og da begynner vi å snakke kamp om fjerdeplassen! Selvfølgelig var det mye som ikke var bra nok i går, blant annet alle ballene som Carroll fikk og la perfekt ned rundt straffemerket, men ingen var i nærheten av. Med Suarez og Gerrard på plass håper jeg at disse ballene blir dunket i nota langt hyppigere.. Fy faen, nå gleder jeg meg til neste kamp! Det føles godt 4 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Hvis Carroll finner tilbake formen han hadde i Newcastle blir det bra for dere... Han har hvertfall gjort det bra i det siste.. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Mål for cisse Var alltid en stor fan av han og mente at han skulle blitt lengre i liverpool. Men jaja, vi har jo Carroll, Kuyt, Bellamy og Suarez Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Fryder meg over at det er positivitet i LFC-campen om dagen. Da blir det ekstra deilig å knuse dere om halvannen ukes tid. Har en veldig sterk fornemelse om at det blir slakt. Åhhh som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2012 Dirk Kuyt, 88' 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg indahla Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Har en veldig sterk fornemelse om at det blir slakt. 1-6...? Endret 2. februar 2012 av indahla 11 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Fryder meg over at det er positivitet i LFC-campen om dagen. Da blir det ekstra deilig å knuse dere om halvannen ukes tid. Har en veldig sterk fornemelse om at det blir slakt. Åhhh som jeg gleder meg. Må bare le av det der. United skal være sykt fornøyde med uavgjort. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Du har tapt deg Kloffyboy. Støtter ikke Games påstand om slakt, men hvis det er noen som skal være storfornøyde med uavgjort eller bedre så er det Liverpool. Dårligere lag, dårligere spillere og på bortebane. Eneste fordelen er vel at Liverpool har som vane å overprestere noe voldsomt mot storebror. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Tror og håper vi stiller slik mot United: Reina Kelly - Skrtel - Agger - Enrique Kuyt - Gerrard - Spearing - Bellamy Suarez - Carroll Vi har da absolutt en brukbar mulighet. (Så lenge dommeren er nøytral.) Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 For å sitere det som er interessant i innlegget ditt. Oops. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Du har tapt deg Kloffyboy. hvis det er noen som skal være storfornøyde med uavgjort eller bedre så er det Liverpool. Alltid storfornøyd med 3 poeng jeg. Slår ikke feil at united-supporterne er skråsikkre på knusing av Liverpool. Det skjer så ofte lizzom. Sist det ble stortsap mellom disse to lagene var vel i denne kampen http://www.youtube.com/watch?v=IGAusKj8FPI Nå er ikke borteseier på Old Trafford that big of a deal lengre, men akkurat den kampen var OT det. Nå kan jo nedrykkslag som Blackburn ta 3 poeng der. Tviler på slaktsiffre, blir sikkert nok et 1-målseier denne gangen også. Selv tipper jeg uavgjort. Håper De Gea starter, selv om han hadde sin beste dag mot Liverpool på Anfield(i ligaen) Først og fremst må United slå Chelsea på brua, noe som skal være lett som en fjert. Man taper vell ikke mot Chelsea vell? Uhørt imo. Samt Liverpool møter Tottenham, og siden det er på Anfield samt topplag så blir det nok tre poeng der. PS: Slått Arsenal, City, Chelsea(x2!) og Everton på bortebane, United er nestemann. Endret 2. februar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Ah. Som jeg savner Dossena! Senket både united og real. 4 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Ah. Som jeg savner Dossena! Senket både united og real. Og ikke så veldig mye mer Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 For å sitere det som er interessant i innlegget ditt. Oops. Multisitat fungerer ikke på iPhone, men for å gjenta meg selv: Du har tapt deg Kloffyboy, hold deg til lineær regresjon og l'hopitals metode. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Vet du forsøker å provosere Daniel og du lykkes vel siden jeg gidder å svare en så håpløs fyr som deg. En seier på seks forsøk, føtterakkern, for en gåtur i parken daa. Vi har vunnet oftere på Anfield enn dere har på Old Trafford, for øvrig. Bitsj. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Du blåser deg opp som Dompap som vanlig ser jeg. Morsomt av deg å komme med ''forsøker å provosere'' vinklingen, samt at du plusser på med en ''du er så teit azza''. Det gjør det hele nesten morsomt. Var ikke seier det var snakk om, men stor-seier. Som i vinne med flere mål enn et-to som var emnet. Når var sist united knuste Liverpool?(3-1 kampen i 08 blir det vell) At United kan vinne er fult mulig, men knusing? Kalasseier? Neppe. Provosere ved å skrive om pro-liverpool i en Liverpooltråd? Du er en skarp figur enkelte ganger, Game. Endret 2. februar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Populært innlegg cmyrland Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Good times, good times. Søtt at lille spettmeisa anklager liverpoolsupportere for å provosere. Noe sier meg at -noen- prøver å skjule frykt med arroganse. Utter, epic fail! 13 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Mål for cisse Var alltid en stor fan av han og mente at han skulle blitt lengre i liverpool. Men jaja, vi har jo Carroll, Kuyt, Bellamy og Suarez Som jeg sa tidligere, men all time favoritt-nigger i Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Teitgutt Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 typsik liverpool supporter og være rasist & si nigger og sån akurat som suare<z! 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå