Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Fantastisk uke for Liverpool. Ny kamptråd kommer straks. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 United We Stand, United They Fall Bra artikkel fra Tomkins, som så ofte. Biased som vanlig, men han kan faen argumentere for seg. 5 Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Var skeptisk til hvor mye Gerrard har spilt de siste to ukene, og nå.. Daniel Remedios The Times are reporting that Steven Gerrard was substituted against Manchester United as a result of a hamstring injury. Doubt for Wolves. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Satan i helvete fitt kuk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Håper det siger inn etterhvert hvorfor jeg ikke talte med Gerrard i Meireles/Aquilani sagaen...... Må ta oss i sammen i ligaen nå! Kampen mot United vant vi med marginer og hjemmebane + alle skadene de hadde. Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 30. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2012 En vits jeg spotta på Twitter i helgen: Dalglish, AVB, Redknapp, Moyes and Ferguson goes into a bar to have some pints. AVB buys the first round, Ferguson the second. Then Moyes gets the round, and then Redknapp. When Dalglish comes back after buying his round, Ferguson asks: "Hey, where's my pint?". Dalglish replies: "Sorry laddie, this is the fifth round and you're not in it!" 15 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Slik tok Dalglish sin andre Manchester skalp på 4 dager. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 - Steven var bare sliten på lørdag, og han burde være sliten. Vi har presset ham mer enn vi kanskje burde ha gjort, forklarer Kenny Dalglish til Daily Mirror. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 For Liverpools del ryktes det nå om både Demba Ba og Klaas-Jan Huntelaar på vei inn. . Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Selvsagt scorer Chelsea et flaaaaksemål 2 min på overtid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har ikke sett kampen eller. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Selvsagt har jeg ikke det. Sa jeg det? Målet var et innlegg via en spiller. Selv om det sikkert var fortjent, så endrer det ikke det faktum at det var et drittmål av rang. 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Liverpool har jo fortsatt tatt innpå med to poeng, så dere har grunn til å være fornøyd. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 For en gangs skyld vinner vi en kamp der Chelsea snubler! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Bare jeg som savner den lille offansive gnisten fra Johnson? Synes han presterer svakere og svakere. Imo. er Kelly et bedre valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gratulerer Kuyt! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Skuff skuff skuffende overgangsvindu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kan fremdeles hente Ivers og Mjøsa-beckham etter vinduet stenges. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 malbennett29 Charlie Adam is 2nd in the Most Assists table. Only David Silva, 13, has more than Adam, 10. Good signing? #LFC 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skuff skuff skuffende overgangsvindu. Er egentlig ikke skuffet. Ser heller at de sparer penga enn å handle inn en haug med ok spillere som knapt ville tilført laget noe, som så ut til å være det eneste som var tilgjengelig dette Januar vinduet. Så får vi heller konsentrere oss om 4. plassen og heller splæsje ut litt cash til sommeren i noen forsøk på å hente Cavani, Hazard, Honda, osv. Lagene vi kjemper mot har heller ikke forsterket førsteelveren og siden vi har slått dem med det vi har tilgjengelig, så skal det være mulig å karre til oss en 4. plass. Men det kommer til å bli jevnt, fryktelig jevnt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå