Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott at United, City, Newcastle, WBA, Fulham, Wigan og Wolves er ute av Fa-cupen samt at enten arsenal eller villa ryker i morgen.

Håper på pisslett trekning og at chelsea og Tottenham møter hverandre.

Starter å lukte cup-double jeg. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sånn det er med smålag. mobiliserer alt mot de store gutta og er køddene å slå borte (Anfield). Dere er som Stoke på sterioder. Blir payback om to uker, vi sees da kjære syvendeplassen (øremerket?), med færre scorede mål enn Bolton..

Quoted for future reference.

Also: Bittermuch? :D

• Liker 4
Lenke til kommentar

"According to The Guardian, Manchester City have rejected a swap offer from Liverpool involving Andy Carroll and Carlos Tevéz. #lfc #mcfc"

Det kan jo rett og slett ikke være sant, men humret litt av tanken på Carroll i City.

"Liverpool ­contacted City’s FA Officer Brian Marwood with the Carroll/Tevéz propsal on Thursday – just hours after beating City in the Cup."

Endret av Atald
Lenke til kommentar

According to The Guardian, Manchester City have rejected a swap offer from Liverpool involving Andy Carroll and Carlos Tevéz. #lfc #mcfc

Det kan jo rett og slett ikke være sant, men humret litt av tanken på Carroll i City.

Hele storyen er visst at vi skal ha spurt om pris, og om et bytte for Carroll kunne være interessant.

Uansett er Tevez for gammel og grinete..

edit: Ville dog ikke kimset av Carroll og Dzeko sammen. Et eneste rent mareritt å møte.

edit2: Ikke at jeg tror på ryktet, eller at Carroll drar noen steder med det første.. :)

Endret av edge
Lenke til kommentar

Det er iallefall hysterisk. Floppen downing. Må ellers si at jeg likte det jeg så av Carroll idag! Assist på siste målet og generelt mye fine fremspill på hodet, for ikke å glemme den siste headen i tverrliggeren. Da ble jeg imponert. Akilleshælen er jo den trege farten hans. Hvordan skal han score mål, med unntak av hodet.

Lenke til kommentar

Det er iallefall hysterisk. Floppen downing. Må ellers si at jeg likte det jeg så av Carroll idag! Assist på siste målet og generelt mye fine fremspill på hodet, for ikke å glemme den siste headen i tverrliggeren. Da ble jeg imponert. Akilleshælen er jo den trege farten hans. Hvordan skal han score mål, med unntak av hodet.

Han har jo en ganske ok skuddfot + at jeg tror at han heller vil bli brukt som et oppspils punkt som kan sende ballen videre til spillere som Bellamy, Suarez eller KUYT :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trekning!

Woho,hjemme mot Brighton! Denne tar vi.

Eller småkjipt at (bortimot) ingen PL-lag trakk hverandre. Dette kan bli røft

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Trekning!

Woho,hjemme mot Brighton! Denne tar vi.

Eller småkjipt at (bortimot) ingen PL-lag trakk hverandre. Dette kan bli røft

Vel, det blir faktisk bare et av lagene Sunderland, Villa eller Arsenal i kvartfinalene da "disse 3 møtes" i 5.runde.

Jeg tipper kvartfinalelagene blir:

Millwall

Sunderland

Norwich

Tottenham

Stoke

Chelsea

Everton

og vårt kjære Liverpool

Vi kan slå alle de lagene der om vi får hjemmekamp mot Tottenham-eller Chelsea. Håpet må være å unngå bortekamp mot de to hvis vi går til kvartfinalen. Så er det jo nøytral bane i semi-finalen.

edit: Arsenal var ikke døde, spørs om det blir dem istedet for Sunderland i kvartfinalen...

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...