Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steven Gerrard skal visstnok få en sprøyte for skaden han på dro seg mot Toulouse. En såkalt injeksjon,

9312360[/snapback]

Å ja, er en sprøyte en "såkalt" injeksjon. Neimen gurimalla, man lærer noe nytt på forumet hver dag :D

 

jeg måtte bare. Håper forresten dere slår Chelsea i morgen, siden jeg mener det er lettere og ta dere igjen enn Chelsea. Grunn, jo rutine og at dere har en svakere stall enn de :)

Lenke til kommentar

Siden du selv påpeker at du ikke kan og/å kan jeg gjerne gi deg en leksjon på pm siden du er så villig til å lære? :p

 

Jeg håper også at det blir seier mot Chelsea. Første virkelige testen, pluss at det er årets første hjemmekamp, festlig.

Endret av wipy
Lenke til kommentar
jeg måtte bare. Håper forresten dere slår Chelsea i morgen, siden jeg mener det er lettere og ta dere igjen enn Chelsea. Grunn, jo rutine og at dere har en svakere stall enn de  :)

9312415[/snapback]

Han begrunnet det jo.

9312852[/snapback]

Den begrunnelsen skjønner jeg svært lite av. Så du mener at Liverpool har mindre rutine enn Chelsea? Nå skal vi huske på at store deler av mannskapet til Liverpool har vært i store oppgjør før. Både i europa og i PL.

Jeg personlig mener at Liverpool absolutt ikke har en svakere stall. Det er bare at Chelsea har stallfyll som Ballack og Shevchenko, og for all del del, det pynter jo litt.

Lenke til kommentar
Hvorfor spillte vi uten sponsor på draktene mot Toulouse? De hadde jo sponsornavn på draktene (Toulouse), men hva med oss? Hvorfor?

9312889[/snapback]

 

Fordi det er ikke lov med øl- reklame som sponsor i Frankrike. Det er heller ikke lov i Norge.

 

Gleder meg forresten til vi får noe annet enn Carlsberg.

Lenke til kommentar
Sludder! Carlsberglogoen er aldeles vakker. Og forøvrig var det Hyrlen som mente Chelsea hadde en bedre stall enn oss AndersC, ikke meg. Men jeg antar at det ikke var meg du siktet til i quoten din?:)

9313269[/snapback]

 

Jeg synes det ser litt dumt ut når jeg reklamerer for øl. Uansett så tenker jeg ikke på det. Det er jo en Liverpool drakt.

Lenke til kommentar
jeg måtte bare. Håper forresten dere slår Chelsea i morgen, siden jeg mener det er lettere og ta dere igjen enn Chelsea. Grunn, jo rutine og at dere har en svakere stall enn de  :)

9312415[/snapback]

Han begrunnet det jo.

9312852[/snapback]

Den begrunnelsen skjønner jeg svært lite av. Så du mener at Liverpool har mindre rutine enn Chelsea? Nå skal vi huske på at store deler av mannskapet til Liverpool har vært i store oppgjør før. Både i europa og i PL.

Jeg personlig mener at Liverpool absolutt ikke har en svakere stall. Det er bare at Chelsea har stallfyll som Ballack og Shevchenko, og for all del del, det pynter jo litt.

9312901[/snapback]

Hyrlen må gjerne få mene det han. Når han skrev dette visste han det ville bli reaksjoner, men personlig synes jeg det er greit at han mener det. La oss håpe alle andre også undervurderer oss. ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg forresten til vi får noe annet enn Carlsberg.

9313170[/snapback]

 

Helt uenig der gitt. Den dagen vi bytter bort Carlsberg(sannsynligvis etter den nåværende kontrakten går ut i 2010) vil bli trist. Carlsberg har vært vår sponsor helt siden 1993/1994(?) sesongen og har blitt et solid varemerke som er viden kjent som Liverpools sponsor. Nå kan ingen draktsponsor vare evig, men er det en som har ni liv, så er det Liverpools Carlsberg :)

Lenke til kommentar
Gleder meg forresten til vi får noe annet enn Carlsberg.

9313170[/snapback]

 

Helt uenig der gitt. Den dagen vi bytter bort Carlsberg(sannsynligvis etter den nåværende kontrakten går ut i 2010) vil bli trist. Carlsberg har vært vår sponsor helt siden 1993/1994(?) sesongen og har blitt et solid varemerke som er viden kjent som Liverpools sponsor. Nå kan ingen draktsponsor vare evig, men er det en som har ni liv, så er det Liverpools Carlsberg :)

9313595[/snapback]

 

En reklamerfri drakt er drømmen min.

Lenke til kommentar
Gleder meg forresten til vi får noe annet enn Carlsberg.

9313170[/snapback]

 

Helt uenig der gitt. Den dagen vi bytter bort Carlsberg(sannsynligvis etter den nåværende kontrakten går ut i 2010) vil bli trist. Carlsberg har vært vår sponsor helt siden 1993/1994(?) sesongen og har blitt et solid varemerke som er viden kjent som Liverpools sponsor. Nå kan ingen draktsponsor vare evig, men er det en som har ni liv, så er det Liverpools Carlsberg :)

9313595[/snapback]

 

Enig med deg! For det første er logoen like mye liverpool som noe annet.. OG de har hatt den lenge noe som er et tegn på at man holder på de man liker, går begge veier.

OG hva kan det neste bli da? La oss ta noen av logoene i PL nå de er jo patetiske, den verste er i mine øyne Man utd sin. Den er ikke pen ser ut som en feit klump som man har kastet på drakten. Nei la oss beholde Carlsberg i evig tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...