Emils. Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Og hadde alle vært like saklige som deg hadde forumet vært i sitt ess? Du er på ingen måte noe bedre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Og ja, jeg vet hva som kommer.Særlig fra Banan. Hæh, what, hva mener du? Jeg tenner da også på Nathalie. Neida. Jeg liker Nathalie jeg, saklig bruker med god peiling og engasjement, i motsetning til alle disse mannlige, kvinneundertrykkende brukerne. Har forøvrig kommet over Emils på et annet forum også. Gikk inn på siste siden bare for å se hva han har skrevet, men ble ikke overrasket over hva som er skrevet om ham. Ignorer ham. Det har jeg gjort for lenge siden. 4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Og hadde alle vært like saklige som deg hadde forumet vært i sitt ess? Du er på ingen måte noe bedre. Jo, han er det. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Liverpool vinner poeng hjemme mot arsenal og Chelsea, samt er ferdige med årets vanskeligste motstander, nemelig City. Chelsea og Arsenal er ikke det. Regner med poengtap der(selv om chelsea vant den første kampen mot city). Arsenal står med 0 seire og 3 tap så langt i 2012. Kan fort ryke på flere tap også. Chelsea spiller ofte uavgjort. Sesongen er langt fra over Emils, og Liverpool er bare 6 poeng bak chelsea. Endret 23. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Så klart kan de i teorien ta de igjen. Selv om Liverpool slår Chelsea og Chelsea taper mot City må Liverpool vinne de resterende kampene også. Kampen mot Bolton nå var ikke akkurat et tegn på at det var så enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Liverpool er bare 6 poeng bak chelsea. Det jeg synes er mest urovekkende er hvor svakt laget fremstår spillemessig. Mot Bolton på lørdag leverte Liverpool sin definitivt dårligste kamp for sesongen. Sett i forhold til de andre lagene har vi en relativt tynn stall og det vil etter mitt skjønn være et ufattelig feilgrep om ikke Dalglish velger å investere i inneværende overgangsvindu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Ingen har sagt at det er enkelt. Men som sagt, kun snakk om 6 poeng her. Chelsea og Arsenal(og Liverpool selvfølgelig) kommer til å tape flere kamper fremover. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Mange faktorer som spiller inn vel og merke. Får Liverpool tilbake en Suarez, målkåt og god kan han for all del være avgjørende for hvor Liverpool havner. Får vi Torres til å score mål kan han påvirke oss på samme måte. På en side så er Arsenal på en måte fucked. Da de har en van Persie, målkåt, men allikevel klarer å tape. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 mulig Tottenham også, med mindre Bale og Modric blir skadet Vi har da flere gode spillere enn Bale og Modric, de er vitterlig ikke hele laget Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Gratulerer med dagen til Luis Suárez. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 I diskusjonen om avstand opp til 4. har vi nylig snakket om at Liverpool -bare- er 6 poeng bak... 100% ballh (adresseavisa) ser glasset som halvtomt: Liverpool er allerede seks poeng bak fjerdeplassen som gir kvalifisering til mesterligaen. Nå handler alt om cupene. Ligalederne Manchester City og United står for tur. min utheving. Er jo litt tragikomisk å snakke om "allerede seks poeng" når det er over 40 poeng å spille om enda. Det blir på ingen måte lett, men det er ikke mye som skal til før en sekspoengs luke er tettet. Mistenker at det er en United/Chelsea-supporter som har skrevet artikkelen.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Slår vi United på lørdag blir dette en veldig fin uke! Moro med Wembley-finale igjen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Synd vi møter Cardiff i finalen. Vi spiller jo alltid best mot bedre motstand. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Jepp, men hadde vi møtt Cardiff i semien hadde vi ikke kommet til finalen. Nå er vi i det minste der. 1 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Bør nesten sette noen hundrelapper på Cardiff nå... Edit: Ikke at bookmakerne våger seg på en særlig høy odds, though. Haha. Endret 25. januar 2012 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 @LivEchoLFC Did anyone else see Mancini waving imaginary Carling Cup final tickets on the touch line? Just me? #lfc Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Nå er jo Liverpool ett rimelig bra finalelag, da. Jeg tror spillerne vil være desperate etter å vinne noe i år, Kenny har vel også fryktelig lyst å kunne vise til et trofé i år.. Vi får håpe cardiff går utpå for å spille fotball, ikke parkere så mange busser som mulig i sin egen 16-meter. Men hjelpe meg, det sier noe om sultefôringen vi har vært utsatt for når facebook, twitter og ze internetz at large går helt av hengslene for finale i mikke mus-cupen.. :/ Lenke til kommentar
magb Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Hadde neppe vært like mye styr hvis det ikke var for at vi nå har slått ut både Chelsea og City. Ellers er jeg imot kallenavn som "mikke mus cup" osv, det bidrar ikke akuratt til å heve cup'ens status i fremtiden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Den fortjener ikke en bedre status uansett. Når det er sagt hadde jeg blir dritfornøyd om Newcastle kom til finalen (og spesielt vant) Carling Cup. Samme gjelder EL, selv om begge egentlig er relativt kjipe. Men jeg hadde blir fornøyd uansett. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2012 Tror ikke at fansens kallenavn på cupen påvirker klubbenes holdning til den. Nå som det blir stadig tettere i toppen av tabellen tror jeg mange lag vil satse mer på ligacupen, og hvis de store lagene etterhvert stiller med toppede lag vil statusen heves og kallenavnene forsvinner. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå