Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet Newcastle er foran og, men de suger dritt og vil før eller senere falle vekk).

De suger faktisk så mye at de ligger hele fem poeng bak Chelsea etter 22 spilte kamper, til tross for at Chelsea, i motsetning til Newcastle, bruker latterlig mye penger. Så mye dritt suger Newcastle. :roll:

Chelsea har vært elendig frem til nå. Vi har kanskje hatt noen gode enkelt kamper, men langt fra stabilitet og det som har vært et kjennetegn de siste årene. Pengeargumentet begynner snart å bli like gammelt som fotballen. Har du virkelig ikke noe bedre å komme med?

Det er mulig det er gammelt men det er like fullt fakta. Det Newcastle har prestert i år er imponerende og de har signert mange spennende unge spillere. De har vært en postiv overraskelse som har levert mange underholdende kamper så langt i år. På mange måter er de det stikk motsatte av Chelsea og jeg ser ingen grunn til å så modent hevde at de «suger dritt».

Lenke til kommentar

Newcastle ligger bak Chelsea. Hvor vil du? Hva har egentlig dette med saken om at Liverpool har vanskeligheter for å ta 4 plassen. Med engang temaet er: Chelsea, City, pengedoping, overprisa spillere og dritt slenging mot andre klubber er Jotun den første som skal ta av kaka. Gratulerer.

Jeg driter i Newcastle, okei? Diskuter den klubben i skogen.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry Emil, men det er fakta uansett hvor gammelt argumentet er. Newcastle bruker minimalt med penger og ligger fem poeng etter Chelsea og et poeng foran Liverpool, etter 22 spilte kamper. Det er rimelig sterkt, spør du meg. Og du må heller ikke glemme at klubben for to ssonger siden var en sesong nede i Championship.:)

Litt sein, gitt.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Off Emils1. Nå gjorde eg det igjen. Eg lovte eg ikke skulle diskutere med deg. Men det er så lett å glemme det her på diskusjon.no......

og hvem slenger dritt om andre klubber? Er du så borte at du faktisk klarer å kritisere meg for det to minutter etter å ha skrevet at en klubb suger dritt? Haha.... Mulig.....

Endret av Jotun
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Med engang temaet er: Chelsea, City, pengedoping, overprisa spillere og dritt slenging mot andre klubber er Jotun den første som skal ta av kaka. Gratulerer.

Med en gang temaet er: noe Emils egentlig ikke har peiling på, noe Emils vet han vil tape en diskusjon om, så er alltid Emils den første til å enten; 1) fortelle at dette er ikke hva vi diskuterer og at vi ikke må diskutere det mer, eller 2) prøve å fortelle at dette må diskuteres i en annen tråd.

Et argument blir ikke dårlig bare fordi det er brukt mye. Det er en grunn til at det er brukt mye. Newcastle er langt større vinnere enn hva Chelsea er.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Skal jeg si Newcastle er drit gode da eller? De har vel spilt langt over hva folk forventet av de. Takket være Krul, broren til Luiz og Ba. Tenker mest på din evne til å komme inn i samtlige diskusjoner og kritisere Chelsea. Stolt øyeblikk.

Hvorfor skal jeg bruke tid da på å diskutere Chelsea og pengedoping i Liverpool tråden? Vi diskuterte Liverpool sin mulighet til å ta 4 plassen, også nevnte jeg at jeg synes Newcastle var dårlig og med det klarte Jotun og Necroduden å få samtale emnet til å gjelde Chelsea og pengedoping. Men for all del, vi kan diskutere det hvis det er det dere ønsker.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg bruke tid da på å diskutere Chelsea og pengedoping i Liverpool tråden? Vi diskuterte Liverpool sin mulighet til å ta 4 plassen, også nevnte jeg at jeg synes Newcastle var dårlig og med det klarte Jotun og Necroduden å få samtale emnet til å gjelde Chelsea og pengedoping. Men for all del, vi kan diskutere det hvis det er det dere ønsker.

Hvis vi bare skal holde hos et til et konkret tema pr tråd vil det bli lite flyt i diskusjonene.

Lenke til kommentar

Hvis vi bare skal holde hos et til et konkret tema pr tråd vil det bli lite flyt i diskusjonene.

Ja det er riktig. Men så lenge vi er inne på pengedoping kan jeg tilføye at AVB er en bra mann for Chelsea med tanke på å spare på sparegrisen. Det er ikke slik at automatisk alle CHelsea supportere er glad for at Roman bruker penger som ei hore. AVB vet iallefall hva han ville hatt og selv om AVB har sagt at han hadde kjøpt Torres for samme sum som det ble gjort tviler jeg meget sterkt på at han faktisk hadde gjort det.

Nå er vist Chelsea ute etter en fra Shaktar. Som er ganske ukjent, og å betale 30 millioner pund for han er mye, iallefall hvis han ikke er god nok. AVB har også gått ut og sagt at det er uaktuelt å kjøpe spillere som ikke kan spille CL. Det virker også som mange av Chelseas best betalte og pengeslukere er på vei ut. Så han prøver å rydde opp i et fucka system som Roman har innført.

Men så lenge vi har penger. Hvorfor skal vi sitte med en tett lombok og et budsjett på 10 millioner pund?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Med engang temaet er: Chelsea, City, pengedoping, overprisa spillere og dritt slenging mot andre klubber er Jotun den første som skal ta av kaka. Gratulerer.

Med en gang temaet er: noe Emils egentlig ikke har peiling på, noe Emils vet han vil tape en diskusjon om, så er alltid Emils den første til å enten; 1) fortelle at dette er ikke hva vi diskuterer og at vi ikke må diskutere det mer, eller 2) prøve å fortelle at dette må diskuteres i en annen tråd.

Et argument blir ikke dårlig bare fordi det er brukt mye. Det er en grunn til at det er brukt mye. Newcastle er langt større vinnere enn hva Chelsea er.

Spot on. Sjeldent sett bedre blink. Finnes det en indre innertier?

Lenke til kommentar

Skal jeg si Newcastle er drit gode da eller? De har vel spilt langt over hva folk forventet av de. Takket være Krul, broren til Luiz og Ba. Tenker mest på din evne til å komme inn i samtlige diskusjoner og kritisere Chelsea. Stolt øyeblikk.

Dette er jo bare bullshit. Steven Taylor (frem til skaden)? Cabaye? Tiote? Jonas? Dette er jo spillere som har bidratt massivt til at Newcastle ligger der de er i dag, samt Pardew & co som har gjort en kjempejobb. Og både Best og nå i det seinere, Ben Arfa har bidratt veldig mye.

Var på ingen måte sånn ment. Da misforstår du veldig. Jeg brukte penger som et argument fordi penger er en gigantisk del av dagens fotball, og Chelsea har brukt latterlig mye de 5 siste årene i motsetning til Newcastle. Om du da tar forutsetningene så har lag som Newcastle og Norwich greid seg latterlig bra denne sesongen her (spesielt sistnevnte!). Og bare det faktum at du ikke greier å se at Newcastle har greid seg kjempebra i år, har bygd opp et meget godt lag til en billig penge (Krul, Colo, Cabaye, Tiote, Ben Arfa og ikke minst Ba er jo ren skjær klasse!), og på ingen måte er et drittlag, sier jo alt om deg og hvor mye du følger med utenom Chelsea og de andre storlagene. Fred og kjærleik, lzm!:)

Newcastle er enkelt og greit et ganske godt lag. For all det, laget er ikke en topp-4 klubb per dags dato, men ikke veldig langt bak. Og om Newcastle får inn backup i forsvaret så kan dette fort gå veien med tanke på EL osv. Og det er et steg i riktig retning selv om EL suger.

Men nok om dette. Heia alle! Off topic osv. La oss komme tilbake til Liverpool nå.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke navnene på alle Newcastle spillerne som har vært viktig, ei orket jeg ikke å lete det opp heller.

Demba Ba er et knallkjøp. Det er jeg helt enig i. Han har vært god. Når jeg sier dritt lag mener jeg ikke at de er drit dårlig. Mange her kaller Chelsea dritt lag, men at de ligger på 4 plass motbeviser vel at de er dårlig. Tvert i mot. Jeg mener bare Newcastle har spilt kanskje bedre enn hva de makter. Og det har vel vist seg når de har rast så voldsomt ned. 3-0 kampen mot Chelsea beviser vel også mye, da Chelsea ikke hadde en god dag, men vant mye pga. feil hos Newcastle. Men for all del, et godt lag, men som du sier, ikke topp 4 materiell. All good? Okei

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke helt off topic for hvis man tar dette:

Hvem av topp 5 skal dere liksom ha sjanse til å slå ut?

så er svaret at vi LFC ofc er avhengige av at de andre lagene over oss snubler litt for at vi skal klare CL-plass. Da blir det naturlig å diskutere Newcastle og Chelsea og. Til en viss grad da.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke navnene på alle Newcastle spillerne som har vært viktig, ei orket jeg ikke å lete det opp heller.

Demba Ba er et knallkjøp. Det er jeg helt enig i. Han har vært god. Når jeg sier dritt lag mener jeg ikke at de er drit dårlig. Mange her kaller Chelsea dritt lag, men at de ligger på 4 plass motbeviser vel at de er dårlig. Tvert i mot. Jeg mener bare Newcastle har spilt kanskje bedre enn hva de makter. Og det har vel vist seg når de har rast så voldsomt ned. 3-0 kampen mot Chelsea beviser vel også mye, da Chelsea ikke hadde en god dag, men vant mye pga. feil hos Newcastle. Men for all del, et godt lag, men som du sier, ikke topp 4 materiell. All good? Okei

Men det har de jo helt rett i, så jeg ser ikke helt hva du reagerer på.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...