YNWA32 Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Forutenom Enrique er jeg villig å til å si at alle kjøpene til KD har vært bomkjøp. Og gitt etnisiteten til Enrique har jeg vanskelig for å tro at det var KD som plukket ham ut. Hvordan kan du mene at Craig Bellamy var et dårlig kjøp? Han er vist seg som en av våre aller beste spillere i årets sesong. Dessuten kom han gratis. Uavhengig om kjøpsverdien skal være med å legge grunnlag for å vurdere kjøpene så er han et godt kjøp. edit: ser nå at du svarer på det lengre nede i tråden. /end Endret 15. januar 2012 av YNWA32 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Bare jeg som mener at hvert angrep liverpool kommer på så er det 1 man i boksen og 5-6 rundt 16 meteren og venter på ball. Blir jo faen ikke mål av sånt. Når man ser at i manchester så tar til og med Scholes seg en rusletur opp i feltet så er det jo noe som er galt. 4 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Bare jeg som mener at hvert angrep liverpool kommer på så er det 1 man i boksen og 5-6 rundt 16 meteren og venter på ball. Blir jo faen ikke mål av sånt. Når man ser at i manchester så tar til og med Scholes seg en rusletur opp i feltet så er det jo noe som er galt. Jeg er stort sett enig, men vil si at vi har 5-6 mann på ca 30 meter som venter på ballen. Det er jo ingen interesse for å gå på løp inn i boksen i det hele tatt. Det var så digg å se på da Spearing og Gerrard -eide- midtbanen mot City før Spearing ble skadet. Så snart Adam kom innpå var det tilbake til gamle synder. Håper Kenny drar til med en eller annen slu signering som kan løfte laget utover våren, for Adam er ikke i stand til å gjøre jobben til Lucas eller Spearing og Gerrard -må- vi ha fremover på banen om vi skal ha sjans på noen trepoengere utover våren... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Joseph Musker @Musker_LFC 44m Bruce Grobbelaar just said on Talksport we're very close to bringing in a striker. According to him there are two we're looking at. #LFC Flott, trenger offansive forsterkninger snarest. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Fikk iallefall litt hjelp fra Wales idag. Men, guttene i sort og hvitt passerte oss på tabellen... ikke bra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Fikk iallefall litt hjelp fra Wales idag. Men, guttene i sort og hvitt passerte oss på tabellen... ikke bra! Feil! Det er helt supert, selv om det neppe varer særlig lenge. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2012 Fikk iallefall litt hjelp fra Wales idag. Men, guttene i sort og hvitt passerte oss på tabellen... ikke bra! Feil! Det er helt supert, selv om det neppe varer særlig lenge. Nåja. Liverpool ser jo ut til å være potte tett i begge ender av banen, så vi skal vel være glade om vi havner på øvre halvdel om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 http://www.liverpool.no/nyheter/liverpool-gr-for-frste-utkast.aspx Litt ny info hva stadion angår. Håper vi beholder tribunene så nær gressmatta som mulig. Sånn som Anfield er akkurat nå. Eller OT og Stamford Bridge. Ikke sånn som Emirates mao. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Dette utkastet synes jeg er fint! Kan bli bra det der. Det var hvertfall snakk om at the Kop skulle bygges opp igjen på denne "versjonen". Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Har sansen for det designet der ja. Synes det er lett å se my av Anfield igjen i de tegningene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 På tide Jotun bytter logo til Suarez eller noen annen i Liverpool, er tydligvis på vei ut av skapet . 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) På tide Jotun bytter logo til Suarez eller noen annen i Liverpool, er tydligvis på vei ut av skapet . Å nei. Har eg svart på et innlegg i Anfield tråden igjen? Uff.... Men hvis du føler dette innlegget du nå kom med bidrar mer enn det forrige eg kom med her i tråden så skal du få lov til det. Eg synest derimot dette innlegget ditt er langt over grensen til det patetiske. Hvertfall når det er andre på under en uke. Tenk når du må fram med poenget ditt så ofte for at folk skal bry seg. Da er det ikke mye til poeng. Etter din logikk er jo eg den 15 mest ihuga liverpool supporteren her inne. Og Hyrlen er enda mer gira. Du derimot.... 5 innlegg her, og to av de er sånn triste saker som dette innlegget. YNWA! Endret 17. januar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan sjekker man egentlig hvor mange innlegg man har i tråden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Man går inn via f.eks "mine innlegg" via antall innlegg som vises der. Da får man opp en liste. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 17. januar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Må ikke plage Jotun da, han har en tøff vinter. 14 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Hyperio: Eg bor i Sandnes Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Du er på hjemmlige trakter på bildet Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Leser stadig om folk som ønsker seg nye signeringer. Selv ser jeg helst at vi ikke bruker noe særlig penger og heller prøver å låne noen i stedet. Så kan vi spare pengene til sommeren og fullføre opprenskningsprosjektet da. I tillegg vet vi da om vi kan tiltrekke oss spillere med å skilte med europa spill. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 Saken er vel den at det ikke er noen selvfølge at det blir Eyropaspill og derfor kan være lurt å forsterke. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 Spørsmålet er hvem vi kan låne nå i januar som virkelig forsterker laget.. Vi kan jo hente tilbake joe cole.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå