Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker PL-lørdager (noen ganger er det PL-søndager og en sjelden gang en ukedag).

Vet dere hvorfor? For da kan jeg ha på meg favorittplagget mitt, årets hjemmetrøye med 5 AGGER på ryggen. Og denne sesongen (kjøpte den ved starten av forrige sesong) kan jeg faktisk ha den på meg med god samvittighet hver helg, fordi Agger ikke har vært skadet konsekvent hele tiden. Good times :D

Feels good, man! Og jeg kan faktisk kjøre 2 Johnson, fordi han heller ikke er skadet. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker PL-lørdager (noen ganger er det PL-søndager og en sjelden gang en ukedag).

Vet dere hvorfor? For da kan jeg ha på meg favorittplagget mitt, årets hjemmetrøye med 5 AGGER på ryggen. Og denne sesongen (kjøpte den ved starten av forrige sesong) kan jeg faktisk ha den på meg med god samvittighet hver helg, fordi Agger ikke har vært skadet konsekvent hele tiden. Good times :D

Sorry, men dette var en jinx av dimensjoner. LFCTV melder han er ute med skade nå. Håper det er kortvarig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forutenom Enrique er jeg villig å til å si at alle kjøpene til KD har vært bomkjøp. Og gitt etnisiteten til Enrique har jeg vanskelig for å tro at det var KD som plukket ham ut.

Suarez og Bellamy skal hvertfall på listen over gode kjøp. Adam og Henderson har vært varierende, mens Downing og Carroll har vært for dårlige så langt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor slettet akkurat moderator to innlegg her uten å gi noen grunn? Vis deg din feiging!

Hoho! Tenkte eg skulle bevise hvor overivrige mods som ikke gidder sette seg inn i innleggene de sletter faktisk er.

Sååå, eg rapporterte innlegget til termo.

De sletter jo over en lav sko. Fikk sikkert advarsel og! :!:

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blæh.. Kan KD snart slutte å bruke Kuyt eller?

Hvis KD på død og liv skal hvile folk, så i det minste bruk noen andre enn Kuyt da. Adam Morgan hadde sikkert putta flere mål. :p

Mindre Kuyt og mer Maxi. På forhånd takk KD!

Håper forresten at vi får lånt en spiss eller noe nå i Januarvinduet, slik at vi slipper å måtte spille Kuyt på topp om vi ønsker å hvile Suarez/Carroll og heller ikke kan bruke reservelagsspillere.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hvorfor slettet akkurat moderator to innlegg her uten å gi noen grunn? Vis deg din feiging!

Hoho! Tenkte eg skulle bevise hvor overivrige mods som ikke gidder sette seg inn i innleggene de sletter faktisk er.

Sååå, eg rapporterte innlegget til termo.

De sletter jo over en lav sko. Fikk sikkert advarsel og! :!:

Klart jeg fikk advarsel av godeste Hårek!

Seriøst? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...