Atald Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg hater PL-lørdager hvor det bare går kamper 1600. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg elsker PL-lørdager (noen ganger er det PL-søndager og en sjelden gang en ukedag). Vet dere hvorfor? For da kan jeg ha på meg favorittplagget mitt, årets hjemmetrøye med 5 AGGER på ryggen. Og denne sesongen (kjøpte den ved starten av forrige sesong) kan jeg faktisk ha den på meg med god samvittighet hver helg, fordi Agger ikke har vært skadet konsekvent hele tiden. Good times Feels good, man! Og jeg kan faktisk kjøre 2 Johnson, fordi han heller ikke er skadet. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg hater PL-lørdager hvor det bare går kamper 1600. Så jævlig enig. Blir nærmest litt trist av det. PL-lørdager hvor kampene går 13:45, 16:00 og 18:30 (eller noe) derimot, det er saker. Jo flere kamper man får sett, jo bedre. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Er det ikke mer det at da har man en unnskyldning til å begynne og drikke øl kl 1330 fremfor kl 1530? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Nei. Jeg har en unnskyldning til å begynner klokken 13:30 uansett. Men jeg må si at jeg foretrekker å slaske frem til kvelden med tre fotballkmper på rekke og rad i stedet for kun en. Da blir valget for hva man skal se mye vanskligere og. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg elsker PL-lørdager (noen ganger er det PL-søndager og en sjelden gang en ukedag). Vet dere hvorfor? For da kan jeg ha på meg favorittplagget mitt, årets hjemmetrøye med 5 AGGER på ryggen. Og denne sesongen (kjøpte den ved starten av forrige sesong) kan jeg faktisk ha den på meg med god samvittighet hver helg, fordi Agger ikke har vært skadet konsekvent hele tiden. Good times Sorry, men dette var en jinx av dimensjoner. LFCTV melder han er ute med skade nå. Håper det er kortvarig. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Forutenom Enrique er jeg villig å til å si at alle kjøpene til KD har vært bomkjøp. Og gitt etnisiteten til Enrique har jeg vanskelig for å tro at det var KD som plukket ham ut. Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 14. januar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Hvorfor slettet akkurat moderator to innlegg her uten å gi noen grunn? Vis deg din feiging! 12 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Forutenom Enrique er jeg villig å til å si at alle kjøpene til KD har vært bomkjøp. Og gitt etnisiteten til Enrique har jeg vanskelig for å tro at det var KD som plukket ham ut. Suarez og Bellamy skal hvertfall på listen over gode kjøp. Adam og Henderson har vært varierende, mens Downing og Carroll har vært for dårlige så langt. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Oops. Jeg mente i sommervinduet og glemte Bellamy! Carroll har jeg fortsatt troa på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Hvorfor slettet akkurat moderator to innlegg her uten å gi noen grunn? Vis deg din feiging! Hoho! Tenkte eg skulle bevise hvor overivrige mods som ikke gidder sette seg inn i innleggene de sletter faktisk er. Sååå, eg rapporterte innlegget til termo. De sletter jo over en lav sko. Fikk sikkert advarsel og! :!: Endret 14. januar 2012 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jepp. Eg elsker den gode fotballen Liverpool spiller! 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Er det ikke mer det at da har man en unnskyldning til å begynne og drikke øl kl 1330 fremfor kl 1530? Du liker ikke å se fotballkamper uten Liverpool involvert? Endret 14. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Blæh.. Kan KD snart slutte å bruke Kuyt eller? Hvis KD på død og liv skal hvile folk, så i det minste bruk noen andre enn Kuyt da. Adam Morgan hadde sikkert putta flere mål. Mindre Kuyt og mer Maxi. På forhånd takk KD! Håper forresten at vi får lånt en spiss eller noe nå i Januarvinduet, slik at vi slipper å måtte spille Kuyt på topp om vi ønsker å hvile Suarez/Carroll og heller ikke kan bruke reservelagsspillere. Endret 14. januar 2012 av Cappo Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg tror dette hadde rocket. Til bruk på hjemmebane mot "antatt svakere motstand". Reina Kelly - Skrtel - Agger - Aurelio Johnson - Gerrard - Shelvey Maxi - Carroll - Bellamy Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Er det bare jeg som setter pris på Liverpool's defensive innstilling på hjemmebane? 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 1 - Liverpool today managed just a single shot on target in a PL home game for the first time since May 2010 (0-2 v Chelsea). Limp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Hvorfor slettet akkurat moderator to innlegg her uten å gi noen grunn? Vis deg din feiging! Hoho! Tenkte eg skulle bevise hvor overivrige mods som ikke gidder sette seg inn i innleggene de sletter faktisk er. Sååå, eg rapporterte innlegget til termo. De sletter jo over en lav sko. Fikk sikkert advarsel og! :!: Klart jeg fikk advarsel av godeste Hårek! Seriøst? :!: Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Ja, men det var selvsagt fortjent, ettersom jeg var usaklig. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Mhmmm..... Dypt! Eg ler, men det betyr ikke at det er videre morsomt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå