Varmo Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Ny kontrakt for Gerrard. Fantastisk nytt, dog ikke overraskende. http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/gerrard-signs-new-lfc-contract Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Er det meg som ikke ser det, eller står det ikke hvor lang kontrakt det er snakk om? Edit: seff veldig gode nyheter! Endret 12. januar 2012 av indahla Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Står ikke hvor lang, men alle vet det er til han legger opp =) Står også at klubben vil ha han etter at han legger skoene på hylla. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Captain Fantastic! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Gode nyheter ang. Gerrard. Ser ikke ut som Johnson kan straffes for taklingen heller. FA kan ikke ilegge Glen Johnson karantene for taklingen på Lescott i onsdagens semifinale i Carling Cup pga at Mason så situasjonen og mente den ikke kvalifiserte til rødt kort. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Er det meg som ikke ser det, eller står det ikke hvor lang kontrakt det er snakk om? Edit: seff veldig gode nyheter! Etter at Kenny, Comolli og co. kom inn så har det ikke blitt offentliggjort eksakte kontraktslengder i de offisielle uttalelsene fra klubben. Kun uttrykk som "long term" osv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Hvordan var Reina i går? Må vel kunne si at han ikke har hatt sin beste sesong i år. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Hvordan var Reina i går? Må vel kunne si at han ikke har hatt sin beste sesong i år. Var vel helt grei. Hadde en flott reaksjonsredning på en corner, ellers ikke noe tull som jeg husker. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Sehr gut. Blir godt med PL til helga igjen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Hvordan var Reina i går? Må vel kunne si at han ikke har hatt sin beste sesong i år. Var vel helt grei. Hadde en flott reaksjonsredning på en corner, ellers ikke noe tull som jeg husker. Synes han hadde en av sine bedre matcher denne sesongen jeg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Reina hadde vel strengt tatt ikke så mye å gjøre i går. Forsvaret var potte tett. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Sant nok, men han gjorde allt riktig i et par avgjørende situasjoner. Endret 12. januar 2012 av magb Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Reina hadde vel strengt tatt ikke så mye å gjøre i går. Forsvaret var potte tett. Måtte ut en mot en mot Aguero når Kelly fjerna helt ut med et tilbakespill. Ellers riktig. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Og skuddet med en vanskelig sprett rett forran han =) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Sa ikke at han ikke hadde noe å gjøre, men ikke mye å gjøre. Det lille som kom, tok han seg greit av. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 KING KENNT PLAT: HAND CULD HE PLAY::::: HIGHSWAY ON THE WING: WH EAD TDREAMS AND SONSG TO SING: BOUT THE GLOERty AROUND THE FIIIELDS ON ANFEIDL ROAFDQ!!Q!QQQ 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 KING KENNT PLAT: HAND CULD HE PLAY::::: HIGHSWAY ON THE WING: WH EAD TDREAMS AND SONSG TO SING: BOUT THE GLOERty AROUND THE FIIIELDS ON ANFEIDL ROAFDQ!!Q!QQQ Good times, good times! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Det var såpass ja... 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Raheem Sterling trained with the 1st team today. We love em negros. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg elsker PL-lørdager (noen ganger er det PL-søndager og en sjelden gang en ukedag). Vet dere hvorfor? For da kan jeg ha på meg favorittplagget mitt, årets hjemmetrøye med 5 AGGER på ryggen. Og denne sesongen (kjøpte den ved starten av forrige sesong) kan jeg faktisk ha den på meg med god samvittighet hver helg, fordi Agger ikke har vært skadet konsekvent hele tiden. Good times Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå