Maefteda Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har sett dem på lat, og kan bekrefte at det er dem. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Det er muttern. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Beyoncé har født ei jente Endelig Gledet meg siden jeg fikk vite at hun var gravid, gratulerer Beyoncé Er det deg, Necro? Har sett både han og bror på ekte. Det er nok ingen av de. Hansern? Er du han fra Foppal? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg har møtt Hansern på ekte og kan bekrefte at det stemmer. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Er det deg, Necro? Har sett både han og bror på ekte. Det er nok ingen av de. Hansern? Er du han fra Foppal? Jeg er han med downs ja. Derfor jeg bare skriver tull. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Om man ser godt på fyren der, så ligner han på en mye yngre Gerrard. Sikkert lillebroren hans. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Om man ser godt på fyren der, så ligner han på en mye yngre Gerrard. Sikkert lillebroren hans. Første jeg tenkte da jeg så bildet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Men Gerrard har ikke noen lillebror. Og jeg vedder på at det er Carroll som sover. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Hans halvbror. Og Carroll er jo selve meningen med bildet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Gammelt bilde. Gerrard sin barndomskompis i bakgrunnen. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Helt urelatert, men fikk lappen idag 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Helt urelatert, men fikk lappen idag Moped...? 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Hvorfor må PL, FA-cup og CC gå på tre ulike kanaler...? F i H! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Kompany må visstnok stå over de fire neste. Bra med tanke på morgendagens match, det. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Hvorfor må PL, FA-cup og CC gå på tre ulike kanaler...? F i H! Har erget meg masse over det selv. Men heldigvis er det muligheter til å se kampene på nett-TV uten å måtte ha 3 forkjellige abonnementer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Kompany må visstnok stå over de fire neste. Bra med tanke på morgendagens match, det. Hvorfor fire? Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Andre røde kortet, eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Han har vel et direkte rødt tidligere i sesongen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Han andre røde for sesongen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Vår nye draktsponsor sin nye side fotballside er nede virker det som. Var heldigvis innom den i går, og må si at jeg har troa på at vi kan få kule drakter i årene som kommer utifra den uberfete hjemmesiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå