Teitgutt Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Tjoho! Laget vi aldri slår i FA-cupen! Liverpool har da slått ut United i Fa-cupen flere ganger. Har lettare for å hugse tap. Mitt vondaste fotballminne var då United putta to på overtid mot oss i januar '99. Grein heile vegen heim. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Motstanderens camp i Fa-kampen har lukket dørene for øyeblikket. Usikkert hvorfor. Helt vanlig at modsa kjeder seg. Enkle folk, enkle gleder. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Vanskelig å skjønne hva som er gærnt der nå ja.... Men som Hyperio sier, søndagskveld kan være langdryg... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Er det deg, Necro? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Ser jo faktisk ut som godeste Carroll som har kvelda i bakgrunnen. Og en mulig Necro i forgrunnen. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 WTF, hadde sett for meg Necro som en stor bjørn jeg, skuffende. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hadde egentlig ikke forventa noe annet. Litt tomboy! Endret 8. januar 2012 av Redneck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Fly på vei til Norge måtte nødlande. Fra tid til annen skjer denne type hendelser, sier Thoresen til VG Nett. Synes dette var litt urovekkende. Gratulerer med dagen til Lucas, for øvrig. Endret 8. januar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Beyoncé har født ei jente 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Beyoncé har født ei jente Hva har det med Liverpool å gjøre? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Beyoncé har født ei jente Hva har det med Liverpool å gjøre? Jeg bare slang meg på unrelated-bølgen du startet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg bare slang meg på unrelated-bølgen du startet. Unrelated? Trykket du på linken? I så fall, hvorfor er det ''unrelated''? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Tror du har godt av å finne det ut selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Tror du har godt av å finne det ut selv. Jaha, ja. Så hva synes du er mest unrelated av den artikkelen jeg henviste til eller at Beyoncé har fått en unge? Står ingenting i førsteposten om at det jeg har skrevet er unrelated. Trodde fansen var en viktig del av klubben og at det kunne skrives om her, men du bestemmer visst hva som er related og unrelated, så det er greit. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg telte til ti, så warningbaren min står tom litt til. Vel, alt som skjer i Liverpool er jo ikke relevant for LFC og ennå mindre denne tråden. Om et fly fra Liverpool snudde så er det jo i grunn totalt uinteressant. Hadde Carroll vært ombord, og at det førte til en Newcastle-retur så er vi inne i relevant stoff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Joda, jeg er for så vidt enig i det og beklager hele greia. Sånn, da legger vi den ballen død. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Hehe, no problemo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Er det deg, Necro? Har sett både han og bror på ekte. Det er nok ingen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå