Xanman Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Syns ikke Saucerful of Secrets er så imponerende. Set the Controls er bra, og Jugband Blues gjør inntrykk siden det er Syd's siste sang. Tittelsporet er mer imponerende på Pompeei-plata. Ellers er det ikke mye å skryte av. Hver eneste låt er øreorgasme for min del. Spesielt See-Saw. Min favorittlåt gjennom tidene, sammen med The Black Angel's Death Song av Velvet Underground. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Kom nettopp på at denne vesle samlinga av kjekkasar eksisterer. Trur eg hiver meg med på at London stiller sterkast. Bristol-scenen hadde også en kul periode: Portishead, Massive Attack, Propellerheads, Reprazent, Roni Size, Tricky. Du er kanskje Tottenham fan, men jeg må innrømme at jeg liker musikken din. Og Pink Floyd er selvsagt et lite band som ikke var nyskapende på noen måter? Deep Purple var vel uansett ute før Sabbath vis jeg husker korrekt? Pink Floyd var selvfølgelig nyskapende, men ikke på samme måte som Black Sabbath. Pink Floyd er også et større band enn Black Sabbath, men for min del er Black Sabbath større og bedre. Black Sabbath skapte også metallen, Deep Purple var aldri metal. Tja, det kommer vel helt an på øyet som ser. Pink Floyd skapte nok aldri helt en egen sjanger slik som Sabbath var en stor del av, men det er gjerne også fordi det er veldig umulig å båssette Floyd og musikken deres. De forandra seg stort igjennom hele karrieren og holdt seg aldri helt til en stil. Kanskje derfor det er mange som har blitt inspirert av dem opp igjennom men ingen som har klart å reprodusert samme type sound. Tror bare vi kan konkludere med t både fotball og musikk fra balløyene ruler. Indeed. England er et fantastisk land. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2012 Var et fantastisk land. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Fant et rykte her nå; Rumours downing arrested for assault... sigh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Fant et rykte her nå; Rumours downing arrested for assault... sigh Viktig å få med kilden. Utrolig hvor mye oppstyr det er rundt klubben nå. Håpløst. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Fra facebook gruppa "LFC Transfer Speculations",jeg har ikke funnet dette noen andre steder foreløpig så tar det med en klype salt Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Leser at Joe Cole har scoret hattrick for Lille,syns vi kunne beholdt både han å Aquilani for å fått bredde i stallen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Nå står det visst om Downing på Daily Mail sidene også. Jaja, kanskje vi kan bruke dette til å kvitte oss med han. Har ikke akkurat fungert i Liverpool. "Bytte" Cole mot Hazard, så blir det bra. Men her ser du fordelen med spillere fra andre land enn England. Er ikke akkurat ofte de driver med slikt tull på utesteder i England sammenlignet med engelske spillere. Endret 8. januar 2012 av Cappo Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Hazard har vel uttalt at han kun vil dra til Real madrid eller Barca. Da blir det nok foreløpig ett litt for langt steg til liverpool. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Utopi å tro at Hazard er en spiller Liverpool har muliget til å hente. Han kommer til å ende i en klubb som hvert år er utfordrere til ligatittel og CL tittel. Mao lag som Chelsea, Man City, Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Inter. Mulig Bayern Munchen og Man United kan blande seg inn, men sistnevnte klubb har jo 4 vinger av klasse. Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Hvorfor skulle han gå til ManU om han vil vinne CL? 15 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Var jo selvsagt ikke seriøst ment det med Hazard. Er da vitterlig en smilie der. Men det er vel nok av andre middelmådige, overprisa engelske spillere vi kan kaste bort penger på i stedet for å bare gi faen i å kjøpe noe som helst. Så dårlig som så mange av "førstelag"-spillerene presterer så kunne vi like så godt bare hentet opp masse unggutter fra reservelaget i stedet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Ser dagbladet også skriver om Downing nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Lurer på om det får noen sportslige følger om dette skulle stemme. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Så dårlig som så mange av "førstelag"-spillerene presterer så kunne vi like så godt bare hentet opp masse unggutter fra reservelaget i stedet. Ja, det kunne ikke skadet å gjøre det litt oftere. De som har fått sjansen de siste årene har jo ikke drette seg totalt ut akkurat. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Lurer på om det får noen sportslige følger om dette skulle stemme. Med 1 scoring og 0 assists på ørten kamper kan jeg med stor trygghet si at det ikke får noen sportslige følger. 4 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Må gi kudos til King Kenny for å bringe kultur inn i denne klubben. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Lurer på om det får noen sportslige følger om dette skulle stemme. Med 1 scoring og 0 assists på ørten kamper kan jeg med stor trygghet si at det ikke får noen sportslige følger. Jeg tenkte selvfølgelig mer på eventuell straff Endret 8. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Ser dagbladet også skriver om Downing nå. Db er ikke akkurat kjent for kildekritikk. Spiser opp alt fra søppelaviser i UK. Deriblandt Daily Fail. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Dagbladet skriver ikke, de oversetter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå