Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Syns ikke Saucerful of Secrets er så imponerende. Set the Controls er bra, og Jugband Blues gjør inntrykk siden det er Syd's siste sang. Tittelsporet er mer imponerende på Pompeei-plata. Ellers er det ikke mye å skryte av.

Hver eneste låt er øreorgasme for min del. Spesielt See-Saw. Min favorittlåt gjennom tidene, sammen med The Black Angel's Death Song av Velvet Underground.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

motorhead-2008.jpg

Kom nettopp på at denne vesle samlinga av kjekkasar eksisterer. Trur eg hiver meg med på at London stiller sterkast.

smiley_headbanger.gif

Bristol-scenen hadde også en kul periode: Portishead, Massive Attack, Propellerheads, Reprazent, Roni Size, Tricky.

Du er kanskje Tottenham fan, men jeg må innrømme at jeg liker musikken din.

Og Pink Floyd er selvsagt et lite band som ikke var nyskapende på noen måter?

Deep Purple var vel uansett ute før Sabbath vis jeg husker korrekt?

Pink Floyd var selvfølgelig nyskapende, men ikke på samme måte som Black Sabbath. Pink Floyd er også et større band enn Black Sabbath, men for min del er Black Sabbath større og bedre. Black Sabbath skapte også metallen, Deep Purple var aldri metal.

Tja, det kommer vel helt an på øyet som ser.

Pink Floyd skapte nok aldri helt en egen sjanger slik som Sabbath var en stor del av, men det er gjerne også fordi det er veldig umulig å båssette Floyd og musikken deres. De forandra seg stort igjennom hele karrieren og holdt seg aldri helt til en stil. Kanskje derfor det er mange som har blitt inspirert av dem opp igjennom men ingen som har klart å reprodusert samme type sound.

Tror bare vi kan konkludere med t både fotball og musikk fra balløyene ruler.

Indeed. England er et fantastisk land.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Fant et rykte her nå;

Rumours downing arrested for assault... sigh

Viktig å få med kilden. Utrolig hvor mye oppstyr det er rundt klubben nå. Håpløst.

Lenke til kommentar

Nå står det visst om Downing på Daily Mail sidene også.

Jaja, kanskje vi kan bruke dette til å kvitte oss med han.

Har ikke akkurat fungert i Liverpool. :p

"Bytte" Cole mot Hazard, så blir det bra. :p

Men her ser du fordelen med spillere fra andre land enn England.

Er ikke akkurat ofte de driver med slikt tull på utesteder i England sammenlignet med engelske spillere.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Utopi å tro at Hazard er en spiller Liverpool har muliget til å hente.

Han kommer til å ende i en klubb som hvert år er utfordrere til ligatittel og CL tittel. Mao lag som Chelsea, Man City, Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Inter. Mulig Bayern Munchen og Man United kan blande seg inn, men sistnevnte klubb har jo 4 vinger av klasse.

Lenke til kommentar

Var jo selvsagt ikke seriøst ment det med Hazard. Er da vitterlig en smilie der.

Men det er vel nok av andre middelmådige, overprisa engelske spillere vi kan kaste bort penger på i stedet for å bare gi faen i å kjøpe noe som helst.

Så dårlig som så mange av "førstelag"-spillerene presterer så kunne vi like så godt bare hentet opp masse unggutter fra reservelaget i stedet.

Lenke til kommentar

Så dårlig som så mange av "førstelag"-spillerene presterer så kunne vi like så godt bare hentet opp masse unggutter fra reservelaget i stedet.

Ja, det kunne ikke skadet å gjøre det litt oftere. De som har fått sjansen de siste årene har jo ikke drette seg totalt ut akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser dagbladet også skriver om Downing nå.

Db er ikke akkurat kjent for kildekritikk. Spiser opp alt fra søppelaviser i UK. Deriblandt Daily Fail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...