Atald Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Leste nettopp at Bent er done deal og at han koster £27 mill. Klar over at det er Liverpool vi snakker om, men kommer til å knekke sammeni latter om det er sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 £27 millioner!? Men for helvete, da. Jeg skal vente med de krasse kommentarene enn så lenge, men hvis dette stemmer er det en skandale! Helt forferdelig. Inkompetanse på høyt nivå. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Bent ville på ingen måt vært en dårlig signering. Har en veldig grei scoringsratio, og er på ingen måte en dårlig spiller. Per dags dato scorer han en del mer enn hva Suarez og Carroll gjør. I mine øyne ville han i allefall vært en ganske god signering for Liverpool. Han er engelsk og har vel nettopp fått en ny kontrakt så han blir ikke billig. Det lukter en repetisjon av sommerens tragedie, dyrt, middelmådig og britisk. Det virker som om målet er å beholde sjetteplassen. Endret 6. januar 2012 av Reg2000 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Selv anser jeg Bent for og være bedre enn middelmådig, men han er ikke verdt på langt nær £27m. Jeg tror ikke på dette før det er offesielt. Det er en spøk. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Vi må nok godt over 20 mill for at villa skal akseptere budet så 27 mill er vel ikke helt urealistisk. Han er en helt grei spiss, og er sikkert fin å ha i laget men det er ikke en spiss som vil gi oss noe ekstra slik at vi klatrer på tabellen. Endret 6. januar 2012 av Reg2000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Andy Carroll er 23 år i dag. Gratulerer med dagen til ham. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jupp, gratulerer med dagen til han. Jeg håper han har hatt et feiende flott år i Liverpool. Ja, snart et år i allefall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg er vel egentlig ikke helt pessimistisk, kan hende han passer veldig bra inn i laget. Er fortsatt skeptisk, men jeg har egentlig ganske lite kunnskap om spilleren i forhold til Liverpool. 27 mill er dog mye, og vi trenger fortsatt en kant som kan slå innlegg, med mindre Carroll blir solgt. Blir uansett et spennende lag med mye britisk: Reina Johnson - Agger - Skrtel - Enrique Lucas - Adam Gerrard - Bent - Suarez Carroll Bellamy, Carragher (begynner å dra på årene), Kelly, Spearing (gjorde det bra mot City), og Henderson er alle god backup. I tillegg er har spillere som Johnson, Agger, Skrtel, Enrique, Reina, Lucas og Kuyt bodd lenge i England. Å kjøpe en britisk spiller med god premier league erfaring er nok ikke det dummeste å gjøre i januar når Suarez er ute i 7 kamper. Om spiller uten premier league erfaring kommer inn, som ikke slår til kan konsekvensene bli ganske store med tanke på champions league, som i sin tur vil gi mulighet til å tiltrekke seg bedre spillere og mer penger som kan investeres i spillerforsterkninger. Siden det ikke er sommervindu nå, Suarez er ute i 7 kamper, måltørke og hard kamp om fjerde plassen, har jeg en grei følelse på at Bent nok ikke hadde vært så dumt. 27 mill er dog mye, men januarvinduet blir nok en del dyrere uansett, og hvem andre skulle vi egentlig ha hentet? Sånn sett er nok erfaringene med Carroll (hastekjøp) og Downing ganske dårlige. Dalglish er nok en manager som bruker penger når han har det tilgjengelig, da er det egentlig ganske naturlig at man ikke alltid får det man ønsker. Sjansen for bomkjøp øker nok også en del, men konsekvensene av å ikke investere i spillere kan nok også ødelegge litt av motivasjonene til "stjernene på laget", og ikke minst supportere. Endret 6. januar 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 For 27 mill. kunne dere fått 3-4 klassespisser fra andre land. Frankrike, spesielt. Se på hva Newcastle har hentet for 23 mill. Tiote, Cabaye, Ba, Santon, Ben Arfa, Marveaux og Obertan. Tiote, Cabaye og Ba er jo allerede schlagere i PL, Santon og Ben Arfa har sett ganske bra ut til nå, Obertan har for det meste vært ræva og Marveaux har ikke fått prøvd seg ordentlig. Men som sagt, jeg tror ikke Bent vil være et dårlig kjøp i det hele tatt. Langt ifra, jeg synes bare prisen er latterlig høy i forhold til produktet dere får, for han er på ingen måte verdt 27 mill. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) For 27 mill. kunne dere fått 3-4 klassespisser fra andre land. Frankrike, spesielt. Se på hva Newcastle har hentet for 23 mill. Tiote, Cabaye, Ba, Santon, Ben Arfa, Marveaux og Obertan. Tiote, Cabaye og Ba er jo allerede schlagere i PL, Santon og Ben Arfa har sett ganske bra ut til nå, Obertan har for det meste vært ræva og Marveaux har ikke fått prøvd seg ordentlig. Men som sagt, jeg tror ikke Bent vil være et dårlig kjøp i det hele tatt. Langt ifra, jeg synes bare prisen er latterlig høy i forhold til produktet dere får, for han er på ingen måte verdt 27 mill. En forskjell på Champions League plass er lett verd 27 mill. Siden det kan bli vanskelig å stille over 11 på banen så vil kjøp av flere spillere ha sine begrensninger, lønnsutgiftene i klubben er heller ikke akkurat lave i dag. Endret 6. januar 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Tull og tøys. Manchester United stiller ofte med tolv mann. Men seriøst, du skjønner hva jeg mener. Bent er ikke verdt 27 mill. og Carroll er ikke verdt 35. Det positive med dette er jo at Liverpool-supportere nesten må slutte å sutre over at de andre topplagene bruker mye penger. Edit: Og jeg brukte Newcastle's spillerkjøp kun som et eksempel på hva man kan få for pengene om man ser utenfor England. Det lå ikke mer bak det enn det. Endret 6. januar 2012 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tull og tøys. Manchester United stiller ofte med tolv mann. Men seriøst, du skjønner hva jeg mener. Bent er ikke verdt 27 mill. og Carroll er ikke verdt 35.det. Ser den, men slik situasjonen er nå med tanke på januarvindu, Suarez ban og fjerde plassen som skal nås, vil nok 27 mill kunne forsvares. Men det bør han virkelig gjøre det bra, Carroll og Downing er dårlige erfaringer. Det positive med dette er jo at Liverpool-supportere nesten må slutte å sutre over at de andre topplagene bruker mye penger. Liverpool bruker mye penger, men tror de ser på det som nødvendig for at laget fortsatt skal holde seg som topplag. Edit: Og jeg brukte Newcastle's spillerkjøp kun som et eksempel på hva man kan få for pengene om man ser utenfor England. Det lå ikke mer bak det enn det. Enig der, britisk er altfor dyrt, men nå trenges det nesten noe som kan slå til umiddelbart. 27 mill for Bent til sommeren hadde vært noe helt annet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Du kan ikke mene at Bent skal spille noe annet sted på banen enn helt på topp K10kr? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Leste nettopp at Bent er done deal og at han koster £27 mill. Klar over at det er Liverpool vi snakker om, men kommer til å knekke sammeni latter om det er sant. Fy faen, håper det er sant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det ville vært vinn vinn for Liverpool. De får brukt uhorvelig mye penger på en spiss, og Suarez blir mer vant å omgås mørkhudete. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Glen Johnson kan jo ikke telle som mørkhudet, så "lys" som han er i huden. Vi sendte fra oss den siste årntli-negeren i januar i fjor (Babel), mulig det var pga Suarez? Dette var en sarkastisk post, for de som ikke skjønte det Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Darren Bent har visstnok signert for liverpool Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Darren Bent har visstnok signert for liverpool Transfer gossip-sida det der, og.. Samme kilde som i går kveld. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Gamle saker jo Endret 6. januar 2012 av Ginecólogo Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå