Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, ja. At Kuyt fikk startet er for meg et mysterium.

Skulle de hvile noen, så kunne de i det minste brukt Maxi i stedet.

Downing spiller generelt dårligere enn Torres i Chelsea og det sier vel egentlig det meste.

Ræva spill, ræva foran mål, ræva på straffe, ræva sesong.

Det meste er egentlig ræva. At vi i det hele tatt snuser på Champions League spill skal vi takke gudene for.

Jeg tror dette kan være Kuyts siste sesong for Liverpool.

Og så kvitter vi oss med Cole i tillegg så frigjør vi litt på lønnsbudsjett.

Men akk, det hjelper jo så lite, for hvem ønsker vel egentlig å gå til en slik hjelpesløs klubb med tittelambisjoner, som ser ut til å gå glipp av Europa spill 2 sesonger på rad?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes at Luuk de Jung skal være klar for 13mill også.

Denne lo jeg litt av da.

@dom_campbell Dominic Campbell

Liverpool are rumoured to be negotiating a swap loan deal with Newcastle for Tiote; sending Carroll back in the other direction. #LFC #NUFC

Hadde vært moro for necro-brødrene det.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Har selvfølgelig veldig lyst på Luuk de Jong, men sjansen for at Newcastle får inn en sårt trengt spiss i nærmeste fremtid er vel lik null. Digg!

En avdanka midtstopper som er for dårlig for alle andre PL-lag er vel alt han gidder å bruke penger på.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Gutten vinner jo til stadighet ballen også, men er jo ingen rundt han i det hele tatt. Ingen til å plukke opp ballen verken på midtbanen og ivertfall ikke i innenfor 16-meteren.

Jupp. Og det kommer av at vi knoter så inni helvete, vi trenger mer kontant spill, mer fart, fyll på i boksen tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nei, nå synes jeg det holder med engelskmenn. Fart og tempo er en ordentlig mangelvare i laget og hvorvidt Bent kan tilføre oss noe av dette er jeg heller usikker på. En yngre og mer lovende spiller hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Bent ville på ingen måt vært en dårlig signering. Har en veldig grei scoringsratio, og er på ingen måte en dårlig spiller. Per dags dato scorer han en del mer enn hva Suarez og Carroll gjør.

I mine øyne ville han i allefall vært en ganske god signering for Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...