Superparanoid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mitt lag mot Chelsea: ::::::::::::::::::::::::::::::: Reina :::::::::::::::::::::::::::::: :::: Finnan ::::::: Carragher ::::: Agger :::::: Riise :::::::: :::: Pennant :::::: Gerrard ::::: Mascherano ::::: Babel ::: ::::::::::::::::::::: Kuyt :::::::: Torres '::::::::::::::::::::::: 9291977[/snapback] Dette synes jeg er og bør være den logiske første 11'n til Liverpool pr dags dato, men med Benitez' roteringssystem, tør jeg nesten garantere at det blir noe uventet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mitt lag mot Chelsea: ::::::::::::::::::::::::::::::: Reina :::::::::::::::::::::::::::::: :::: Finnan ::::::: Carragher ::::: Agger :::::: Riise :::::::: :::: Pennant :::::: Gerrard ::::: Mascherano ::::: Babel ::: ::::::::::::::::::::: Kuyt :::::::: Torres '::::::::::::::::::::::: 9291977[/snapback] Dette synes jeg er og bør være den logiske første 11'n til Liverpool pr dags dato, men med Benitez' roteringssystem, tør jeg nesten garantere at det blir noe uventet. 9294230[/snapback] Heller Alonso enn Mascherano Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Syns det høres risikabelt ut. Vil ikke at skaden skal forværre seg om han spiller på søndag, slik at han eventuelt blir utelukket en stund fremover. Og det å spille med en skadet spiller er ikke alltid så lurt, men for all del, jeg vil ha han med, og sann sett så var dette gode nyheter, men det er ikke bestemt enda om han spiller. 9294153[/snapback] Det er ikke en skadet spiller. Det er Steven Gerrard. Gledelige nyheter! Kampen mot Chelsea er nok en av de kampene vi trenger han mest. Etter dette kommer det Sunderland borte, Tolouse hjemme og Derby hjemme. Alle disse kampene skal vi klare greit uten han, så da kan han få hvile tåa si litt. 9294221[/snapback] Enig, han får nok av hvile etter Chelsea-kampen og de kampene som du nevner klarer vi oss fint uten ham, med den troppen Rafa nå mønstrer Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mitt lag mot Chelsea: ::::::::::::::::::::::::::::::: Reina :::::::::::::::::::::::::::::: :::: Finnan ::::::: Carragher ::::: Agger :::::: Riise :::::::: :::: Pennant :::::: Gerrard ::::: Mascherano ::::: Babel ::: ::::::::::::::::::::: Kuyt :::::::: Torres '::::::::::::::::::::::: 9291977[/snapback] Dette synes jeg er og bør være den logiske første 11'n til Liverpool pr dags dato, men med Benitez' roteringssystem, tør jeg nesten garantere at det blir noe uventet. 9294230[/snapback] Heller Alonso enn Mascherano 9294281[/snapback] For øyeblikket synes jeg Mascherano er et helt klart bedre alternativ enn Alonso. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mitt lag mot Chelsea: ::::::::::::::::::::::::::::::: Reina :::::::::::::::::::::::::::::: :::: Finnan ::::::: Carragher ::::: Agger :::::: Riise :::::::: :::: Pennant :::::: Gerrard ::::: Mascherano ::::: Babel ::: ::::::::::::::::::::: Kuyt :::::::: Torres '::::::::::::::::::::::: 9291977[/snapback] Dette synes jeg er og bør være den logiske første 11'n til Liverpool pr dags dato, men med Benitez' roteringssystem, tør jeg nesten garantere at det blir noe uventet. 9294230[/snapback] Heller Alonso enn Mascherano 9294281[/snapback] For øyeblikket synes jeg Mascherano er et helt klart bedre alternativ enn Alonso. 9295761[/snapback] Hvorofor det. Vi har sett gang på gang hvordan Alonso spiller når det er mot gode store lag. For all del, jeg har full tillit til Mascherano, men føler meg uansett tryggere på Alonso. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Man kan vel vurdere forskjellig? Jeg synes Mascherano har imponert mye mer enn Alonso i de siste kampene. Derfor Mascherano. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Synes heller ikke Alonso har vært så pigg den siste tiden, det vil si i pre-season og i første kampen. For all del, han har vært god, men ikke så mye mer enn det. Spiller han på søndag kan han fort plutselig slå til for fullt, men Mascherano imponerer uansett såpass for tiden at jeg ser ikke noen grunn til at han bør settes ut av laget. Tror dessuten han vil være strålende i en slik kamp, som den terrieren han er vil han nok kjempe Chelseas midtbane i senk! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Får plass til både Masche og Alonso i den oppstillinga jeg foreslo på forrige side. Reina Finnan Carra Agger Riise Alonso Masche Pennant Gerrard Babel Torres Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, er ingen dårlig oppstilling det og et godt alternativ. Føler meg litt usikker på hvordan den fungerer i praksis, men et godt alternativ. Ser dog ikke for meg Benitez stille med en slik formasjon, men for all del, surprise me! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Som Hewitt sier, tviler på at Benitzez prøver en slik oppstilling, men jeg hadde likt å sett den i en kamp! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Håper Arbeloa starter på venstrebacken, syns han var god mot Toulouse og Aston Villa Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Håper Arbeloa starter på venstrebacken, syns han var god mot Toulouse og Aston Villa 9297500[/snapback] Det håper ikke jeg. For da blir nok Riise og spille på venstrekanten og der vil jeg ha Babel. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mascherano har vært meget fresh i det siste, om Gerrard spiller sentralt ser jeg helst at Mascherano spiller ved hans side enn Alonso. Babel skal spille på venstre, Riise kan holde seg i forsvar eller på benken Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ser helst at vi ikke bruker Gerrard jeg. Med tanke på den brukkne tå'a hans. Men, Han er vell viktigere å ha mot chelsea enn i de andre kampene de neste 2-3 ukene! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Om Gerrard klarer å yte på et høyt nivå, så er det bare å bruke han. Men om smerten setter en stopper for arbeidsinnsatsen hans så er det bare å bruke en annen. Men er slikt vi har drøgger til Edit: Jeg gikk med tåbrudd uten å vite det, så det er ikke så gale. Bare i øyeblikket når det oppstod Endret 16. august 2007 av Prebo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Video av det nye stadionet (for alle). Synes den er så stilig jeg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Video fra nye Anfield! I tillegg til Gillett og Hicks opinions. Jeg må bare si at jeg blir litt oppspilt når jeg ser dette, gleder meg til å dra dit. Misforstå meg rett, den dagen vi må forlate Anfield kommer til å bli den mest tårevåte dagen i klubbens historie ved siden av Hillsborough, men denne nye stadion er virkelig den rette stadion å forlate Anfield for EDIT: ble akkurat forsen , men lar det stå jeg Endret 17. august 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 For et stadion! Så vakkert, helt utrolig. Dette er en sikkelig god ersatter til Anfield. Vakkert... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Liker den bare mer og mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå