Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort oppsummering for dummies:

1. Ingen tror at Suarez er en rasist, men det er likevel ikke lov til å komme med rasistiske utsagn.

2. Suarez ble dømt kun på Evras utsagn, fordi Suarez har kommet med sprikende forklaringer, mens Evra har levert den samme forklaringen gang på gang, og generelt virket mer troverdig.

3. Evra har IKKE "kommet med slike beskyldninger tidligere". Det har vært andre som har gjort det for ham.

Kan vi la Suarez-Evra-saken ligge død nå? Plis?

Kjenner jeg Stretford End-gjengen rett, får nok Suarez høre det på Old Trafford når han er tilbake, men den tid, den sorg.

Punkt 2 mener jeg er feil, det har jeg også skrevet tidligere, men fordi jeg liker å få det siste ordet kan jeg gjenta meg selv.

Evras ord startet etterforskningen, FA gjennomførste så avhør med Evra, Suarez, diverse andre Liverpool- og United-spillere samt dommertrioen. På bakgrunn av informasjonen som kom frem i intervjuene ble Suarez dømt. Altså ikke på bakgrunn av Evras ord alene.

Når det er sagt synes jeg dommen bærer preg av at man ikke har håndfaste tekniske bevis. Hadde disse eksistert så hadde dommen vært latterlig mild.

Der setter forresten jeg strek.

Lenke til kommentar

Kampens dårligste spiller må da være Downing? Får vondt av å se fyren spille.

Adam har heller ikke imponert meg, og nå begynner det å bli langt imellom Hollywood- pasningene også. Defensivt blir han altfor treg, og lager mange unødvendige frispark, gjerne i farlige posisjoner.

Ser mer potensiale i Henderson, som burde fått en assist tidlig i kampen.

Lenke til kommentar

Adam kostet £6,5M og Henderson kostet £9,5mill mer. I tillegg mener jeg at han burde brukes i kamper mot svakere motstand. Men skader på Lucas, og at Gerrard har vært ute så lenge har ødelagt den planen litt. Må huske at Lucas og Charlie var veldig bra mot Chelsea borte. Før Lucas ble skadet når de akkurat hadde begynt å få godt spill sammen.

Nå i Januarvinduet mener jeg at en målscorer burde være prioritet nummer en. Er virkelig ingen som tar det ansvaret. Carroll må bare spille så mye som mulig fremover, og deretter får vi se hva som skjer. Suarez kommer sikkert til å søle med sjansene like mye som han har gjort før utestengelsen, så noe må skje. Drømmer om Podolski, og kanskje en høyreving a la Hoilett. Der er det fart og skuddkraft nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gutten vinner jo til stadighet ballen også, men er jo ingen rundt han i det hele tatt. Ingen til å plukke opp ballen verken på midtbanen og ivertfall ikke i innenfor 16-meteren. Kuyt bør forøvrig ikke starte noen flere kamper, kanskje Oldham-kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...