Populært innlegg lknight Skrevet 27. desember 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg har aldri hatt noe i mot å snakke og evt. diskutere fotball med en Man. United-supporter, men i natt fikk jeg tydeligvis erfare at det ikke er bare bare, og med alkohol i bildet kan jo det meste gale skje, sant? Uansett, jeg var på besøk hvor det var "stappfullt". Jeg satt ved siden av 2 Man. United-supportere som satt å så på gamle Man. United-klipp. De spurte så meg om jeg var noe fotballinteressert og hva jeg syns om målene som ble vist. Og helt ærlig som jeg er, så sa jeg jo at det var gode og fine mål som ble vist frem, ikke noe galt med det. De fant så frem målet til Rooney mot Man. City (brassespark, 2-1) for ikke så lenge siden. Jeg synes at det var et klassemål, på lik linje med bl.a Zidane's CL-finale mål. DA begynte det å koke over for han ene, som tydeligvis var en av de 3 som bodde der. Han begynte så å komme med argumenter om hvorfor Rooney's mål var "MINST 3 ganger bedre OG mer viktigere enn CL-målet til Zidane".. "Han scoret vinnermålet med et brassespark i et derby mot Man. City", "Det er mye enklere å score samt treffe mål på hel volley enn på et brassespark mot en så stor rival", "Målet til Rooney var ypperste vanskelighetsgrad, noe Zidane's mål ikke var".. Før han avsluttet med "Så ja, Rooney's mål var definitivt bedre og viktigere enn Zidane's mål". Ok, kanskje jeg skulle aldri nevnt og/eller dratt opp Champions League i forbindelse med Premier League, men det ble nå slik. Deretter spurte han andre; Holder du med noe lag da? "Ja, Liverpool", svarte jeg. "Åja, men daså. Da har du iallefall ingen trofeer å vise til, så mye som Liverpool har tapt". Meg: "... Javel? Hver sitt lag, hva? Vi har nok ikke vunnet Premier League, men Champions League og et par FA-cuper har vi nå fått med oss." med et smil. På det tidspunktet var jeg bare i godt humør. Så fortsetter han "Haha! Og du kaller DET trofeer? Alt som er 25 år tilbake telles ikke... Det har iallefall ingen vesentlig betydning." før han viser frem sitt "Champ19ns"-kort å smiler stolt. Og derfra ble det en dyster stemning da han var lite interessert i å snakke om fotball, men bare det å rakke ned på Liverpool, med kompisen sin som sitter ved siden av han som også slang mye med leppa. Jeg stod fast bestemt på mitt ang. målende og forsøkte å påpeke at pointet var bare det at begge målene er klassemål, i hver sin turnering og at jeg har mitt eget lag som jeg følger, på godt og vondt. Jeg har fulgt laget mitt siden 80-tallet og jeg har bare Liverpool som laget mitt. Ingen andre lag, ikke her til lands engang. Det likte de 2 svært dårlig, ettersom de mente at jeg bare er en skapsupporter og en som ikke har peiling på fotball siden jeg holder med Liverpool. De mente også at jeg skulle heller følge med på asiatik fotball (siden jeg tydeligvis så ut som en asiater for de, og jeg har ikke engang røtter fra asia...) da N. Anelka spiller der og han har jo vært en gammel Liverpool-spiller også tok de frem klipp av Evra å begynte å bable om at han er en ordentlig og ærlig spiller som virkelig setter fotballen først. Jeg fant ut at DA var det vel på tide å komme seg bort derfra å heller finne andre folk å bable med. Stod i gangen å snakket med noen folk imens man tok jakken på seg når han "hovedfyren" kommer bort til meg å sier "Jada, jada. Gå nå bare hjem, du har sagt nok nå, din &"%¤/%&¤!%#!!" og da var han ganske så pissed off, virket det som. Gjorde forsåvidt ingenting det da jeg og en annen var uansett på veg til å gå fra festen da alle våres venner hadde "forduftet". Så kommer han "hovedfyren" igjen å dytter meg mot døren først imens jeg tar på meg skoene, og når jeg fortsetter å gjøre det, så tar han tak i meg å sier "Nå får du faen meg komme ut!! Nok får være nok... Liverpool.. Hah." Også kastet han meg ut med advarsel om at hvis jeg ikke dro, så ble det bråk. Gadd ikke engang å motsi han da det bare hadde utviklet seg til enda dårligere tilstand, går jeg ut ifra. Så jeg bare gikk min vei. Ikke hadde jeg noe å si heller da jeg ikke fant kompisen min som også bor der, så da dro man bare, selv om jeg var hans gjest. Altså. Jeg har en god del venner som er Man. United-supportere som jeg har full respekt for, men det er tydeligvis høyrisikabelt å snakke fotball med folk som er sånn. Har opplevd mange trangsynte supportere i mitt liv, men når det går så her langt, så blir det bare ille og stupid. Er dumt at en ikke kan være på fest uten å bli jaget ut på den måten... Og bare så det er nevnt; Ja, Rooney's mål er klassemål, men det var Zidane's mål også. Var det som var pointet til å begynne med. Uansett, jeg kommer alltid til å diskutere fotball med Man. United-supportere samt mene mitt om Manchester United, dems spillere og trener(e). Har alltid vært av den ærlige sorten og sagt det jeg mener, uansett om det er positivt om Man. United eller ei, men om slikt skjer igjen, skal jeg bare gå vekk. Lite vits å bruke tiden min på slike supportere. Følte bare for å dele min historie med dere. Det som skulle bli en kos naschpiel med venner og kjente, ble istedenfor en natt med bare tull og vås. Om jeg ikke tar selvkritikk? Jo, jeg gjør det. Skulle bare ignorert de, men fordi jeg liker fotball såppas mye jeg gjør, så er det vanskelig å si nei om å snakke/diskutere om det, så lenge partene holder seg saklig. Skulle vel heller ikke brukt Zidane's mål som eksempel, selv om jeg står på mitt at det var et klassemål, men men.. slik ble det bare. End of story. Og for meg er det helt klart og tydelig om at jeg virkelig har enormt med elsk for Liverpool FC. Såppas at jeg nå har arrangert med ei venninne om å tattovere Liverbird på halve ryggen min. Liverpool FC hele veien til den dag jeg dør. Sånn er det bare, iallefall for min del. God jul, folkens! 18 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 O'gud, hadde jeg hatt noe alkohol innabords der hadde jeg nok blitt ganske så forbannet og gitt han en på trynet. Enkelte "supportere" er nå bare sånn, de får være så cocky de bare vil helt til den dagen de får ett trofetørke selv og ikke vinner noe på ett par år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 I alle dager. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 TL;DR. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 God jul til alle her inne. Måtte julen bli hvit! Det var det Hitler også sa. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Høres ut som en fin fest. Mye damer der? 1poeng eller 0poeng, samme shit. ... så da sliter alle lag fortsatt med å få med seg poeng? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 *snip* I bunn og grunn møtte du på et par folk som ikke var helt gode. Målet til Zidane er for øvrig bedre enn Rooneys. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Not Pepe Reina @Pepe25ReinaMy #JanuarySignings would be for Liverpool to buy any striker under the age of 25 who has an overall of 85 on FIFA12. #LFC Not Pepe Reina @Pepe25ReinaWhat? That's all Comolli does to find transfer targets. Whatever they go for on FIFA is what he offers them. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 jaja , Suarez må sone på fredag... hvem skal skape sjangsene da? Bellamy er must fra start hvertfall om vi skal ha noe som helst sjangs for å få pts her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Suarez skaper mange sjanser, men når han ikke netter på nevnt sjanser så er man like langt. (sentrer sjeldent foran mål også) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Han er allikevel et uro moment som skaper sjanser for andre med løpene sin etc. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Frykter Bellamy, Carroll not so much. Men om vi får skade på Colo eller Williamson og Perch må inn sentralt, da kan Carroll lett score ti mål. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 jaja , Suarez må sone på fredag... hvem skal skape sjangsene da? Bellamy er must fra start hvertfall om vi skal ha noe som helst sjangs for å få pts her Må han sone før eventuell anke er behandlet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Fikk vel en kamp for den berømte fingeren, den blir vel heller tvilsomt anket. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Dritt med karantenen, har sett frem til å se Suarez live for første gang. Regner med Carroll starter da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Greit med én kamp, jeg hadde forventet to, til tross for Liverpools forsvar i saken med identiske saker som er gått ustraffet hen. Like greit å bare bli ferdig med utestengelsen også mot (enda) et lag vi uansett skal slå, kanskje den kan gire ham opp litt til å faktisk score på 2% av sjansene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Liverpool minst effektive i PL "Ifølge Opta ville Liverpool ha stått med 53 scoringer og ledet Premier League dersom Kenny Dalglish’ mannskap hadde hatt like god uttelling som Manchester United." Faen for noen kjipe tall da. 3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Har reisefeber, så laget kamptråd: LINK Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Ah, digger Smågal. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg også. Har alltid hatt sansen for småbarn som gråter over absolutt alt som skjer. Ganske morsomt. Perch er 151 cm høy, og småjenter på elleve år som er 124 cm høye vinner lett i luften over den mannen der, samt at de er langt, langt sterkere i kroppen enn hva han er. Er ikke akkurat snakk om en Enrique her. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå