Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg registrerte meg her 24. juli, 2011. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror det uansett er mer sannsynlig at vi får Torres tilbake enn Alonso. Sistnevnte leverer jo faktisk om dagen. Selv om sistnevnte leverer om dagen, så har han også sagt at han ønsker å komme tilbake til Liverpool. Han vil bare vinne serien med Real Madrid først. Og det er ikke tull en gang.. Det kan ta lang tid Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Side 3333. Skriv noe episk. Trodde ikke vi skulle ser Bellamy igjenn heller for å si det sånn. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 When you walk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Through a storm? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Page 3333, here is Johnny! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg registrerte meg her 24. juli, 2011. Da har du sikkert allerede lagt merke til det, men jeg nevner det likevel. Innleggene til DanielZu har sjelden, eller aldri, noen særlig substans. 6 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvor døvt er det ikke med kun 20 poster på hver side? Kjører 50 jeg. Like a boss. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Morsom lesing, sammenligning av City og Liverpool Jeg synes Liverpool har vært "rebuilding" siden Rafa tok over, jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Jeg registrerte meg her 24. juli, 2011. Sorry, var hun andre forumsjenta. Ikke meningen å forveksle dere to, men hun hadde akkurat like påstålig angåedne Torres som deg(i dette tilfeldet) Hun nektet plent på at Torres ville dra ,var ikke snakk om diskusjon engang. Men igjen, vakke meningen å ta slik feil. kloffsk: Haha, du er nå sannelig et trivelig lite troll du din gløs-tøs. Endret 15. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Helt greit og ta feil, Daniel. Alle jenter fremstår som prikk like på nettet, så det er lett og ta feil. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Kan det skyldes at det ikke finnes jenter på internett, Necro? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Ingen som faktisk har tenkt på hvor realistisk dette er? Torres kommer ikke i januar. Punktum finale. Torres doesn't want to leave Chelsea Passer vel bra med signaturen min også, blir vel mange mange år til Liverpool kommer til å vinne noe annet enn Carling Cup. Endret 16. desember 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Passer vel bra med signaturen min også, blir vel mange mange år til Liverpool kommer til å vinne noe annet enn Carling Cup. Nei, det tror jeg egentlig ikke. Det er noen år til vi blir en reel tittelutfordrer igjen ja, men det er jo flere troféer å kjempe om. Laget er jo heller ikke så altfor langt bak Chelsea, når man tenker over det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ingen anelse om hvor troverdig personen som har postet dette er: LFC Transfer Speculations RT@Brian Reece Stand by what I said 1000% Suarez will be found not guilty, contacts are reliable only thing FA will debate weekend is what to do with Evra Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Har vore veldig mange sjølvutnevnte ITK ute og gått i dag, så eg tar alt med ei klype salt. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Grønnsikker på at Torres hadde åpnet scoringskontoen tvert om han kom tilbake til Liverpool. Usikker om jeg vil ha han tilbake, men for 20mill så er jeg fristet. Tror uannsett Torres ikke selgers i januar, Anelka er bort, Drogba drar til Afrikamesterskapet osv. Chelsea beholder nok Torres. Suarez-saken(den første ivertfall) kan bli avsluttet i morgen ifølge sky. På tide. Jepp, vi taer han til sommeren Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Vedder skinka mi på at hvis Suarez blir erklært uskyldig, så slipper Evra unna. Synes det bør bli en solid straff uansett utfall. Både rasisme og det å lyve om det for å sværte motparten er drøyt og må straffes. Blir interessant hvor mange mål vi scorer om Suarez får suspensjon. Carroll-Kuyt på topp oser jo mål. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Men om Liverpool må spille med Suarez - Kuyt, så skal du ikke se bort ifra at Liverpool for en gangs skyld kommer til å spille på Carrolls sterke sider og bombadere med innlegg inni boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå