Varmo Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde tatt Torres tilbake for 20M hvis Kenny og resten av apparatet på Melwood ønsker han, og hvis han kommer med en uforbeholden unnsykldning for alt han sa den første tiden etter han gikk. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror det uansett er mer sannsynlig at vi får Torres tilbake enn Alonso. Sistnevnte leverer jo faktisk om dagen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Torres vil få en fantastisk velkomst om han velger å komme tilbake, og i tospann med Suarez, Kuyt eller Carroll vil han gjøre det knallbra. Jeg håper så inderlig at Liverpool velger å bla opp for Torres nå. Tidenes deal å selge ham for £50m, og kjøpe tilbake for £20m et år senere Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Slår faktisk å selge Robbie Keane for £20m og så kjøpe ham tilbake for £10m et halvt år senere 4 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror det uansett er mer sannsynlig at vi får Torres tilbake enn Alonso. Sistnevnte leverer jo faktisk om dagen. Selv om sistnevnte leverer om dagen, så har han også sagt at han ønsker å komme tilbake til Liverpool. Han vil bare vinne serien med Real Madrid først. Og det er ikke tull en gang.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan står det til med helsa til Torres om dagen da? Når vi kvitta oss med han sist, så hoppa han mellom det ene skadehelvette etter det andre.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Tror ikke han har vært noe særlig skada i Chelsea. Bare dårlig. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Vet ikke hva som er verst,skada eller dårlig 5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis det betyr at han er over skadeproblemene, tror jeg en retur til trivelige lagkamerater (både gamle og nye) samt å få jobbe med Reina og Suarez på treningsfeltet vil gjøre underverker. Ellers, så melder jeg meg frivillig som confidense goalkeeper hos Liverpool, krever ikke mye heller (£5k i uka). Møter da opp på treningsfeltet som keeper, men slipper inn absolutt alle skudd som kommer. Rart flere klubber ikke har tenkt på dette. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Vel, han scora jo en del til tross for at han var skada, da Liverpool har jo få skadeproblemer på topp nå, men de scorer jo heller ikke :s Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Sier faktisk ikke nei takk om Torres vil komme tilbake, og han beklager for måten han dro på og alt det der. Er bombesikker på at han hadde fyrt på alle plugger igjen. Ser ut til å være kvitt skadene han hadde hos oss, for jeg tror ikke han har vært skadet i det hele tatt i Chelsea. Kan fort bli han som skyter oss til en topp 4 plassering. Vi trenger i alle fall en god avslutter inn i laget i Januar, ønsker meg Podolski etter å ha sett han score mye i Tyskland, men da er kanskje Torres like "realistisk". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Grønnsikker på at Torres hadde åpnet scoringskontoen tvert om han kom tilbake til Liverpool. Usikker om jeg vil ha han tilbake, men for 20mill så er jeg fristet. Tror uannsett Torres ikke selgers i januar, Anelka er bort, Drogba drar til Afrikamesterskapet osv. Chelsea beholder nok Torres. Suarez-saken(den første ivertfall) kan bli avsluttet i morgen ifølge sky. På tide. Endret 14. desember 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen som faktisk har tenkt på hvor realistisk dette er? Torres kommer ikke i januar. Punktum finale. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for fasiten. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde vært greit om Villa gikk til Liverpool i januar. Passer godt inn. trenger 45 100% sjanser for å score, og syter som ei hore om dagen. Perfekt for Liverpool, med andre ord. Men han er jo en utrolig god spiller, da, så det hadde jo vært greit om han ikke kom til Liverpool allikevel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen som faktisk har tenkt på hvor realistisk dette er? Torres kommer ikke i januar. Punktum finale. Mange som ikke kunne se for seg at han kom til å gå til Chelsea in the first place, såe jah. Liker at du er så bestemt ntl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Vel. Dersom han skulle returnere, så synes jeg £20m er litt for mye. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis det viser seg at han kommer tilbake, for £20m, og det blir en second coming - så har vi totalt betalt minus £5m for ham. (Det gjør dog at vi betalte grov overpris for Carroll, men you can't win them all) Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Morsom lesing, sammenligning av City og Liverpool Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen som faktisk har tenkt på hvor realistisk dette er? Torres kommer ikke i januar. Punktum finale. Mener å huske du sa nøyaktig det samme for et år siden. Bare bytt ut verbalet kommer til verbalet går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå