cmyrland Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Blir overhodet ikke overrasket hvis Liverpool hentet Darren Bent. Engelsk, halvdårlig og relativt målfarlig. Typisk "Queer Kenny"-signering. k9z Selv føler jeg Jason Bent ville vært et fargerikt innslag i klubben. Ville kanskje tatt litt av fokuset vekk fra Suarez http://www.youtube.com/watch?v=UBgMqrphMDs&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=62x2nh0X7j8&feature=related Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Nydelig tweet av vår desidert mest reflekterte spiller, nemlig Nathan Eccleston. Sometimes its easier to believe the negative things than the positive believe the lies than the truth lies change the truth stays the same Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Nydelig tweet av vår desidert mest reflekterte spiller, nemlig Nathan Eccleston. Sometimes its easier to believe the negative things than the positive believe the lies than the truth lies change the truth stays the same <lærermodus> Reflektert, men grammatisk er det stryk. </lærermodus> Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Hadde vært greit om gutten lærte seg tegnsetting, ja. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Nydelig tweet av vår desidert mest reflekterte spiller, nemlig Nathan Eccleston. Sometimes its easier to believe the negative things than the positive believe the lies than the truth lies change the truth stays the same Er han en 14 år gammel jente som skriver en kommentar under profilbildet sitt? 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 nei, han er frå Manchester 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg skjønte ingenting av det. Har han ikke lært komma? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 For dere som eventuelt ikke måtte skjønne det, så var dette håning av Eccleston på høyt plan. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Shakespeare strikes again. Things use to be now they not anything but us is who we are disguising ourselves as secret lovers we've become public enemies Wewalk away likestrangers inthe street gone4 eternity we erase 1another sofar from wherewe camewith somuchof everything we leavewith nothing 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 For en mann!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Knall, rett og slett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Hadde vært greit om gutten lærte seg tegnsetting, ja. Det beste hadde vert om han ble god i fotball. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Word up, Guttorm. Ser ut som han forsøker å dra en Babel. Er veldig likt twitteren til Ryan, bare uten all "WORDUP MAH NIGGAS" og annet gangsterspråk. Edit: Og den godeste Babel har tydeligvis en litt defekt 1-tast, for det er alltid en million utropstegn. Endret 13. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Fjerna Babel jeg, han spammer jo bare hele tida. Jævla slitsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Oldham i FA-Cupens tredje runde. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Dette bygger bare opp under mine tidligere påstander om at Liverpool har seg selv å takke for unødvendige poengtap tidligere i sesongen. Vi får bare håpe på at marginene snart går i vår favør og at det bli stolpe-inn i stedet for stolpe-ut en stund nå. Vi trenger noen solide flermålsseiere. Får Carroll et par goller i løpet av jula tror jeg han blomstrer etter nyttår og begynner å levere jevnt og at samspillet med Suarez virkelig begynner å gi avkastning. Skulle gjerne sett tall på hvor mange sjanser liverpool har skapt også, og sammenlignet det med f.eks. City eller United, samt deres prosentvise uttelling. Vi får håpe at det er til vår fordel i det lange løp at det er så tett som det er i tetsjiktet nå. Noen resultater "vår vei" i jula, så er vi med i teten når vi entrer vårsesongen og Liverpool normalt sett kommer i flytsonen. Da begynner det å bli spennende 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Blir overhodet ikke overrasket hvis Liverpool hentet Darren Bent. Engelsk, halvdårlig og relativt målfarlig. Typisk "Queer Kenny"-signering. k9z Selv føler jeg Jason Bent ville vært et fargerikt innslag i klubben. Ville kanskje tatt litt av fokuset vekk fra Suarez Takk, sjef. Jeg har aldri sett det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Torres til salgs for £20m, sier pressen. Jatakk, hvis han vil, sier jeg. Kom tilbake, så skal vi få deg på rett kjøl. Går så fint så. Og så kan vi handle Xabi Alonso i januar også, så får vi fin erstatter for Leiva Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis han hadde vært til salg for en pose peanøtter så hadde jeg vært med, men Torres i den formen han er i nå er ikke vært mer en 10 mill Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 OM vi får Torres tilbake så er det fordi KD/SC er sikre på at de får piska han i form. Og det tror jeg er mulig. Ja takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå