Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er aldri positivt med at spillere er ute av form, og per dags dato er Crouch et definitivt fjerdevalg på spissplassen. Han må bare fortsette og trene og gripe sjansene han får, slik at han kommer tilbake i form. Men Kuyt/Torres, og evt. Voronin, er en såpass bra spisskombinasjon at hvis vi stanger og trenger mål, ville jeg gjort andre grep enn å sette inn Crouch, hvert fall per dags dato. Spillere som Pennant, Babel, Benayoun og eventuelt Kewell er også gode offensivt for oss og kan brukes både på kantene og som hengende spiss. En ting er hvert fall sikkert, og det er at det er bra vi har en relativt god dybde i stallen i år; vi har mange alternativ!

 

Mitt lag mot Chelsea:

 

::::::::::::::::::::::::::::::: Reina ::::::::::::::::::::::::::::::

:::: Finnan ::::::: Carragher ::::: Agger :::::: Riise ::::::::

:::: Pennant :::::: Gerrard ::::: Mascherano ::::: Babel :::

::::::::::::::::::::: Kuyt :::::::: Torres ':::::::::::::::::::::::

Lenke til kommentar

Mitt lag mot Chelsea:

 

 

-------------------Reina-------------------

 

 

---Finnan---Carragher---Agger---Riise---

 

 

---Pennant---Gerrard---Alonso---Babel---

 

 

--------------Kuyt--------Torres-------------

 

 

 

Er litt usikker på om jeg vil ha Alonso på banen, tenker at jeg kanskje kunne gjøre som Hewitt og ha Mascherano der. Pga han var god mot Toulouse.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig ikke at Rafa tenker altfor de

fensivt mot Chelsea altså. Trenger ikke å spille 3-3-4 akkurat, men det er viktig at vi er med på notene framover også, ellers blir vi liggende bakpå og forsvare oss hele kampen, det er ikke bra.

 

Ser også at alle skriver det samme laget her nå, tror det holder nå! :p Ett fett for meg om det er Mascherano eller Alonso som spiller. Begge er verdensklasse.

 

John Terry er tilbake, mens Carvalho er ute. Det beste hadde vært om begge var ute, men man kan ikke få både i pose og sekk. Vi kan slå dem uansett, de har også vist svakhetstegn i år, spesielt i første omgangen i går. En ting er sikkert, The Special One kommer til å klage så det holder uansett hvem som vinner, både før og etter kampen. :p Han er jo litt søt da.

 

Edit: Det GÅR jo ann å spille en 4-2-3-1 også da. Tenker da:

 

:::::::::::::::::::: Reina :::::::::::::::::::::::::

 

Finnan :::: Carragher :::: Agger :::: Riise ::::

 

:::::::::::::::: Alonso :::: Masche ::::::::::::::

 

Pennant ::::::::: Gerrard ::::::::::: Babel ::::

 

:::::::::::::::::::: Torres ::::::::::::::::::::::::

 

 

Tror Torres passer best som den enslige spissen. Selv om Kuyt jobber som en helt så har nok Torres en del bedre individuelle ferdigheter, og kan gjøre ting på egen hånd. Føler ikke Kuyt er like god på det akkurat.

 

Dette laget her tror jeg kunne gjort det veldig bra. Her får vi i både pose og sekk. Ekstra trygge defensivt med et nydelig forsvar, og to defensive midtbaner i verdensklasse. Og offensivt er det også meget bra, med to dribleglade kanter og Gerrard og Torres som kan avgjøre kamper på egenhånd om de vil. Hvis Masche og spesielt Alonso hjelper til litt oppover også så kan det bli veldig bra tror jeg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det blir en tøff kamp, og jeg skulle jeg hatt Heinze med på den, i form selvsagt. En mulig 4-4-2-formasjon:

 

---Reina---

---Finnan---Carragher---Agger---Arbeloa/Riise---

---Pennant---Gerrard---Alonso/Masche---Babel/Kewell---

---Torres---Kuyt---

 

Håper Rafa spiller offensivt, hvis ikke så kunne vi brukt 5-4-1 hvis vi skulle være defensive... det vile sett sånn ut:

 

---Reina---

---Finnan---Hyppiä---Carragher----Agger---Arbeloa/Riise---

---Pennant---Gerrard---Alonso/Masche---Babel/Kewell---

---Torres---

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Kewell er skadet, så jeg håper og tror at Babel blir og finne på venstrekanten på søndag.

9292923[/snapback]

Var det ikke en 10-dager skade som han fikk for 3-4 dager siden? Brude være klar til søndag?

9292933[/snapback]

Ca. 10 dager ja. Står på .no at han antageligvis blir klar til kampen mot Sunderland 25. august. Veldig risky og sette den mannen på en fotballbane rett etter en skade altså, tror han har veldig lett for å slå opp gamle skader. La han få litt tid, Babel har spilt strålende uansett.

 

Det stod noe i avisen i dag om at skaden Gerrard fikk mot Toulouse setter ham ut av troppen mot Chelsea. :(

9292987[/snapback]

Det kan se dårlig ut, men ingenting er sikkert så vidt jeg har forstått. Avis er avis hvertfall. Han skal på røntgenundersøkelse i dag, får nok vite mer før dagen er omme tenker jeg. Krysser alt som kan krysses for at han blir klar til kampen. Trenger han!

Lenke til kommentar
Alle som ønsker Pennant og Babel på vingene mot Chelsea tror jeg ska se langt etter det.

 

Tviler på vi starter så offansivt mot dem. Blir nok Riise på en ving, og Gerrard på andre. Slik at det blir palss til Alonso og Masche.

9293474[/snapback]

 

Gerrard havner ikke på høyre, om han spiller. Desverre tror jeg ikke han gjør det

Lenke til kommentar

Fra Liverpool.no

 

Steven Gerrard kommer trolig til å trosse smertene og spille mot Chelsea på søndag, trass i at han brakk en tå mot Toulouse i går.

Han har fått et lite brudd i tåa. Jeg tror han vil kunne spille i helgen. Det eneste problemet er at han må ta en pause etterpå(ca 1 uke), dersom han presser seg gjennom denne kampen, bekrefter Rafael Benitez.

Lenke til kommentar

Syns det høres risikabelt ut. Vil ikke at skaden skal forværre seg om han spiller på søndag, slik at han eventuelt blir utelukket en stund fremover. Og det å spille med en skadet spiller er ikke alltid så lurt, men for all del, jeg vil ha han med, og sann sett så var dette gode nyheter, men det er ikke bestemt enda om han spiller.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Syns det høres risikabelt ut. Vil ikke at skaden skal forværre seg om han spiller på søndag, slik at han eventuelt blir utelukket en stund fremover. Og det å spille med en skadet spiller er ikke alltid så lurt, men for all del, jeg vil ha han med, og sann sett så var dette gode nyheter, men det er ikke bestemt enda om han spiller.

9294153[/snapback]

Det er ikke en skadet spiller. Det er Steven Gerrard. :) Gledelige nyheter! Kampen mot Chelsea er nok en av de kampene vi trenger han mest. Etter dette kommer det Sunderland borte, Tolouse hjemme og Derby hjemme. Alle disse kampene skal vi klare greit uten han, så da kan han få hvile tåa si litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...