JR Ewing Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jepp, blir vel tre kamper på Spearing nå? Vil vi få se Coady, eller må noen avde andre ta tak som ankre? Ser for meg det siste, iallefall. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Tipper vi starter med Adam og Henderson på midten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Shelvey er jo hentet hjem, tror nok han står foran Coady i køen. Kanskje også Kenny prøver Henderson sentralt. Kanskje Gerrard kommer tilbake. Hvem vet. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Shelvey har i vært fall ingenting å gjøre i en ankerrolle. Det har heller ikke Adam, eller Hendo for den saks skyld. Slik jeg ser det kan det ikke skade å i hvert fall prøve Coady der. Eventuelt prøve Agger der og kjøre Skrtel - Coates bakerst. Eller Aurelio. Vi har heldigvis litt alternativer. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 han henter hjem Shelvey som bør få verdifull kamp erfaringer men han var jo ikke med i troppen mot fulham engang Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Shelvey er nok på benken i neste kamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Virkelig snytt for straffe folkens??? Dette bildet bør vel være ganske så tydelig både for den ene og den andre eksperten?? Sykt bra bilde da. Troll, gtfo. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Virkelig snytt for straffe folkens??? Dette bildet bør vel være ganske så tydelig både for den ene og den andre eksperten?? For meg som ikke så kampen er det komplett umulig å synse noe som helst rundt det bildet. Hvis du skal legge fram et bastant bevis så bør du komme med noe bedre enn det der. Edit: Smågal sa det nok bedre. Endret 6. desember 2011 av Hegland Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 For meg som ikke så kampen er det komplett umulig å synse noe som helst rundt det bildet. Hvis du skal legge fram et bastant bevis så bør du komme med noe bedre enn det der. Edit: Smågal sa det nok bedre. Hm... Det er vel ingen andre enn LFC-fansen og to av "ekspertkommentatorene" i TV2 PL studio som er bastante???!! Dersom du ikke har tatt deg bryet med å sjekke highlights fra kampen skjønner jeg godt at bildet gir deg lite. Bildet viser hvor Adam blir taklet i foranledningen til den omtalte "soleklare straffen som skulle vært dømt". Ja; smågal sa det nok mye bedre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg tror den var utenfor, men det er ingenting å gjøre med det nå. Vi lærer av våres feil. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Den var klart utenfor. Skal vi klage på dommern for noe i den kampen må det være det røde kortet som var strengt idømt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Det var det ikke. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Storseier for reservene Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg vet jeg lett blir flama nå, men en liten del av hjertet mitt smelter faktisk når jeg ser fingeren til Luis i går. Den gutten hater virkelig å tape, og jeg elsker det. Men er samtidig forbanna fordi det er en garantert ban på minst to kamper, som er det siste i verden vi trenger, så det er jo totalt idiotisk. Kampen fikk jeg dessverre ikke sett, tydeligvis gått glipp av både det ene og andre, så ser frem til å få sett den i opptak selv om jeg vet det egentlig er lite lurt å gjøre. 7 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Den var klart utenfor. Skal vi klage på dommern for noe i den kampen må det være det røde kortet som var strengt idømt. Røde kortet er vel forsåvidt greit. Skulle jeg klaget på dommeren så måtte det være det flotte målet av Suarez som ble feilaktig annulert for offside. Skjer alt for ofte at når dommeren er i tvil, dømmes det i favør forsvarende lag. Stikk i strid med hva reglene sier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Var da offside det, hårfint, men likevel offside. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Vel.. Enig med Hewitt også forsåvidt. Hodeløst av Luis. edit: Forøvrig overrasket over Henderson igår, han spilte hakket bedre for en gangs skyld. 2: :!: Endret 6. desember 2011 av Friksjon 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Shelvey scoret to for reservene i ettermiddag. La han få sjansen mot QPR, og jeg tror ikke Kenny vil angre på det. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Storseier for reservene Bra at noen i LFC vet hvor målet står. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Vi må selvfølgelig bruke Shelvey. Han er tydeligvis i scoringsform om dagen, noe ingen andre er... Spilte han ikke i en vestrerolle i 4-3-3 i Blackpool? Bør uansett ikke være vanskelig å finne plass til han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå