Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tviler på han kysser adidas-merket da. Poenget er at Torres har sagt at han ikke kyssa Liverpool emblemet, men folk tror han har gjort det og flamer han for det. De bildene som skal vise han at han gjør det er helt på trynet og det går ikke ann å se noe ut av de. Bildet jeg posta er fra en annen vinkel, fra samme kamp og situasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt smålig at Torres-hatet ikke har lagt seg enda hos noen.

Har aldri ytret noe hat mot Torres.

Stusset på den jeg også.

 

Flere som ikke ønsker han tilbake, og erter han litt. Men hat?

Ønsker ikke Heskey tilbake heller jeg, betyr ikke at jeg hater han.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Stem på Lucas som årets brasilianske spiller i Europa.

 

Det at Lucas i det hele tatt er nominert sier veldig mye om hvordan nivået på brasiliansk fotball har blitt. Lucas, absolutt en habil spiller, men mangler den wow-faktoren som har kjennetegnet brasilianske toppspillere de siste 10-15 årene.

 

Njoa, Lucas spiller ikke en rolle som krevr noe "wow" faktor. Kan garantere deg at Lucas hadde gjort det 10 ganger bedre i sin rolle enn feks Neymar ville gjort.

Lenke til kommentar

På det tidspunktet han fikk prøve seg i klubben, ja. På nåværende tidspunkt, nei. Vil si at det å slippe fra seg Cissé var en større tabbe, men vi kunne absolutt beholdt Anelka en sesong til - i 2002. Nå er han dessverre for gammel, selv om jeg absolutt fortsatt ser nytteverdien av ham.

 

Anelka var en mye bedre spiller en Cisse var. Vi skulle beholdt Anelka, men kan ikke si jeg synes det gjorde noe at vi ble kvitt Cisse. Men jeg er såklart enig i at vi ikke burde signere Anelka nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stem på Lucas som årets brasilianske spiller i Europa.

 

Det at Lucas i det hele tatt er nominert sier veldig mye om hvordan nivået på brasiliansk fotball har blitt. Lucas, absolutt en habil spiller, men mangler den wow-faktoren som har kjennetegnet brasilianske toppspillere de siste 10-15 årene.

 

Hva slags "wow-faktor" skal man ha i den rollen Lucas har? Det er jo spillere med "wow-faktor" på listen som nesten sikkert kommer foran Lucas. Jeg synes Lucas fortjente en nominasjon etter å ha virkelig hevet spillet sitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Var ikke ment som noen kritikk av hverken Lucas eller rollen han spiller, det var mer ment for å illustrere hvordan Brasil har tapt seg. Jeg assosierer spillere som Ronaldinho, Ronaldo (Flode), Rivaldo +++ med Brasil, ikke grå rivjern som Lucas. Synes forøvrig ikke det å heve spillet sitt er kriterium i seg selv for å havne på en slik liste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...