Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Kunne vært greit å hente inn en spiller i januar i def. midtbaneposisjon uansett i januar (så lenge det er et gjennomtenkt kjøp) Det er tynt med Coady/Spearing som backup for Lucas for et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen.

Daniel De Rossi skal visst være tilgjengelig for rundt 80 millioner, da han ikke vil forlenge kontrakten som går ut til sommeren. Nå krever han sikkert en god del lønn og det er nok flere klubber som ønsker han (City?), så kan nok bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne vært greit å hente inn en spiller i januar i def. midtbaneposisjon uansett i januar (så lenge det er et gjennomtenkt kjøp) Det er tynt med Coady/Spearing som backup for Lucas for et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen.

Daniel De Rossi skal visst være tilgjengelig for rundt 80 millioner, da han ikke vil forlenge kontrakten som går ut til sommeren. Nå krever han sikkert en god del lønn og det er nok flere klubber som ønsker han (City?), så kan nok bli vanskelig.

De Rossi hadde vært magisk, men vi har litt dårlig erfaring med italienere, har vi ikke?

Hva faen skal City med flere DM'er? Vi kan tilby mer spilletid enn City, hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan er det du kysser egentlig?

Om han har eller ikke har gjort det er temmelig care, men at han går ut å forteller ''I have never kissed the Liverpool badge'' så forteller det mye. Ønsker ikke å se han tilbake etter en slik oppførsell.

Ser heller fremover, enn å se bakover.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det å gå tilbake til Liverpool ville vært som å begynne på sin egen grav, og tror ikke Torres ønsker å spille for folk som brenner drakta hans, uansett grunn. Ingenting er vel som å høre 40k rope ut over Stamford Bridge "FÅ PÅ TORRES".

Kjappe poeng: det var kun noen få idioter som brant drakt. oOg jeg tror et kokende Anfield som kjører Torres-sang og bounce overgår at noen roper på han på brua anyday.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

og tror ikke Torres ønsker å spille for folk som brenner drakta hans,

Tenk deg et motsatt dilemma. Det ville utvilsomt vært Chelsea-supportere som hadde gjort det samme.

Og Torres lyver som vanlig. Jeg husker - og kan gjerne finne frem om nødvendig - et klipp der Torres kysser Liverpool-emblemet etter en scoring.

Lenke til kommentar

Om Torres går fra Chelsea brenner jeg ikke drakta hans. Nå hadde vel Torres kanskje en større stjerne hos dere da han scoret mye og var en av dere viktigste, derfor synes jeg det er respektløs å brenne drakta han uansett grunn. Selv om noen idioter gjorde det så representerer de idiotene LFC på en eller annen måte og måten dere har behandlet Torres på etter at han dro har vært langt fra god. Iallefall har vi støttet han og prøvd å hjelpe Torres tilbake, mer får vi ikke gjort.

Lenke til kommentar

What, har han ikke nettopp sagt at han satser på å bli kaptein, ergo bli lenge?

De Rossi hadde vært magisk, men vi har litt dårlig erfaring med italienere, har vi ikke?

Jo, synes vi skal glemme det.

Har ingenting imot Torres, men vil ikke ha han tilbake av den enkle grunn at han ikke er god nok lenger. Han kunne selvfølgelig gjort en grei jobb for oss, men vil heller ha noe nytt og spennende (sånn som Torres var når han først kom til oss). Cavani anyone? Lov å drømme. :)

Cavani har jeg hatt lyst på i to år nå, så du er ikke alene. Puttet to i dag btw. Men jeg venter også på at vi bare finner en helt ukjent og billig spiss, gambler litt og han innfrir. Litt som Hernandez, bare bedre.

Torres tror jeg majoriteten av Liverpool-supportere ikke ønsker tilbake, bare glem han og se etter andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

(...)

At du velger å ikke brenne drakter er lite relevant i denne sammenhengen, da poenget mitt er at det alltid finnes noen ''idioter'' i alle supporterskarer, som gjør slike ting. Selvfølgelig er det veldig forståelig at det koker over for noen midt oppi det hele, det ville vært merkelig om Torres legger det til grunnlag for å ikke returnere (om det skulle være aktuelt for Liverpool).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...