Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så tror jeg løsningen fremover (hvertfall ut desember) må være å legge om til en 3-er på midten. Spearing som mest defensive og Adam, Henderson, Shelvey og Gerrard når han kommer tilbake som må bekle de to andre sentrale rollene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget var selvsagt at Adam kan ta noe av Lucas rollen, Agger også, men tviler på vi ser noe til det. Da kunne Aqui/Mei erstattet Adam.

Hvor langt unna er egentlig Coady førstelaget?

Litt usikker egentlig, men kunne ivertfall vert på benken i krise tider, man skal jo ha noen der også.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

En vet jo ikke hvor god Coady er før han får prøve seg.

Både Flanagan og Robinson grep jo sjansen når de fikk den og ikke minst Kelly.

Og etter det jeg forstår er Coady både bedre og et større talent enn Flanagan og Robinson.

Men det er mulig det er lettere å spille back som fersking enn defensiv ryddegutt på midtbane.

Og jeg er enig i at Adam i den rollen er selvmord. Coady over Adam i den rollen any day.

For Coady kan i det minste den rollen. :p

Lenke til kommentar

Coady er eit kjempetalent, og kan nok kanskje sjå dette som sin sjanse til å bryte gjennom. Har sett litt på han i reservelagskampar, og han lider av samme problem som mange andre unge spelarar - temperament. Å skulle kaste ein så ung spelar til ulvane i defensiv posisjon kan vere ein stor risk å ta, sjølv om han er one for the future. Det sagt, så kan han gå i fotspora til Robbo, Kelly og Flanno og klare å oppføre seg på bana utan å blåse seg opp over bagatellar, slik som unge spelarar ofte har for vane å gjere.

Håpar verkeleg at vi kjøper inn ein dm i januar, for uansett kor mange spelarar vi har på midtbana, så er det kun Lucas som passar ryddejobben. Adam vart først god for oss då Lucas blomstra og lot Adam sleppe defensivt ryddearbeid, så han kan nok få seg ein dupp i prestasjonane om han blir gitt meir defensive oppgåver.

Lenke til kommentar

Tapet av Lucas (etter min mening vår definitivt beste spiller gjennom hele 2011) vil merkes. Uansett hvordan vi gjør det, så har vi ingen i stallen som er på hans nivå i den posisjonen.

Men jeg tror at vi med Coady/Spearing skal klare oss. Kan gjerne kjøre 3 sentrale, slik at Coady/Spearing får hjelp av enten Adam, Hendo, Gerrard eller Shelvey og kjøre to vinger som fungerer som "spisser" i en 4-3-3 offensivt.

Kunne vært greit å hente inn en spiller i januar i def. midtbaneposisjon uansett i januar (så lenge det er et gjennomtenkt kjøp) Det er tynt med Coady/Spearing som backup for Lucas for et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen.

Lenke til kommentar

"Ambisjoner om å vinne ligaen" - mer slik "ambisjoner om å ta fjerdeplassen, og kanskje finaleplass i CC eller FAcupen".

Kjipt med Lucas. Vært en av våre bedre spillere i år. Godt med Shelvey tilbake, jeg håper han får startplass mot Fulham. Han har sikkert godt med selvtillit etter gode kamper for Blackpool, og da er det bare å hive han i ilden med en gang. Bellamy og Suarez må skal også starte.

Lenke til kommentar

Vi får krysse fingrene for at Real Madrid vinner serien i år, for vi vet jo alle hvem som kommer tilbake til Liverpool til sommeren da. :p

Skjer det, så er det bare å krysse av Mai 2013 på kalender, for da vinner Liverpool Champions League for 6. gang. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...