Atald Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det ingen svindyre engelskmenn dere kan skaffe? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 1. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke fra Arsenal i hvert fall. 13 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dere får slenge dere med i kampen om Tiote Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Neh, skal vi kjøpe midtbanespiller så krever jeg noe offensivt. Så jævlig drit med noe hastekjøp pga. Lucas nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dere kunne hatt Englands beste defensive midtbanespiller i sommer for 5 mill. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kall han hva du vil, det jeg sier er fortsatt sant. Tottenham virker i alle fall veldig fornøyd, og de er ligaens formlag for øyeblikket, med 9 seiere og 1 uavgjort siden Parker kom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Parker er knall, både som spiller og person. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kall han hva du vil, det jeg sier er fortsatt sant. Tottenham virker i alle fall veldig fornøyd, og de er ligaens formlag for øyeblikket, med 9 seiere og 1 uavgjort siden Parker kom. Skal ikke ta fra han, eller Tottenham, det, men han har slik jeg ser det hatt et enormt oppsving i Spurs. Da han gikk til dem i sommer framstod han rett og slett ikke som et så godt kjøp som det han nå viser seg å være. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Kan være fordi medspillerne hans var utter shite, med et par unntak. Han var uansett fantastisk ifjor. De 9 kampene uten han, var 8 tap og 1 uavgjort hjemme mot Blackburn. Endret 1. desember 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Flytte opp Conor Coady og sette Spearing inn på laget? Vanskelig å si, Spearing er også i sin beste form. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Spearing har nok nådd sitt makspotensiale, men man vet hva man får med han. 100% innsats gjennom hele kampen. Det er rett og slett bare å sette inn Shelvey frem til Gerrard er fit for fight igjen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes faktisk Spearing har spilt bedre enn Shelvey, selv om potensialet til Shelvey er stort. Shelvey er forøvrig utlånt til Blackkpool til nyttår. Igjenn hadde vi vert godt stilt med å beholde enten Aquilani eller Meireles. Intet nytt der. Å gamble på Gerrard er ren lotto. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Shelvey er hentet tilbake nå. Er forøvrig enig i at Shelvey ikke har spilt særlig bra for Liverpool enda, men nå kommer han tilbake med mer erfaring og alt det der. Har troa på den karen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Shelvey er hentet tilbake fra lånet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Shelvey er vist hentet tilbake fra lån Enig der smågaal, kanskje vil bare skal trumfe Shelvey igjennom. Hendo har jo vokst på det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gutta, Shelvey er tilbake fra lån! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dere får slenge dere med i kampen om Tiote Han er jo nesten oftere ute med karantene enn når han spiller Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes faktisk Spearing har spilt bedre enn Shelvey, selv om potensialet til Shelvey er stort. Shelvey er forøvrig utlånt til Blackkpool til nyttår. Igjenn hadde vi vert godt stilt med å beholde enten Aquilani eller Meireles. Intet nytt der. Å gamble på Gerrard er ren lotto. Hverken meireles eller aquaman passer i lucas rollen. Det gjør vel ikke direkte Shelvey heller. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Vi har bare Spearing som er sammenlignbar i Luvas' rolle. De andre på midten er helt andre typer. Og vi trenger den typen til de store kampene, men det går greit til de "vanlige" kampene å spille uten en så rendyrket defensiv spiller som Lucas/Spearing er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå