Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kall han hva du vil, det jeg sier er fortsatt sant. Tottenham virker i alle fall veldig fornøyd, og de er ligaens formlag for øyeblikket, med 9 seiere og 1 uavgjort siden Parker kom.

Skal ikke ta fra han, eller Tottenham, det, men han har slik jeg ser det hatt et enormt oppsving i Spurs. Da han gikk til dem i sommer framstod han rett og slett ikke som et så godt kjøp som det han nå viser seg å være.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Spearing har spilt bedre enn Shelvey, selv om potensialet til Shelvey er stort.

Shelvey er forøvrig utlånt til Blackkpool til nyttår.

Igjenn hadde vi vert godt stilt med å beholde enten Aquilani eller Meireles. Intet nytt der.

Å gamble på Gerrard er ren lotto.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk Spearing har spilt bedre enn Shelvey, selv om potensialet til Shelvey er stort.

Shelvey er forøvrig utlånt til Blackkpool til nyttår.

Igjenn hadde vi vert godt stilt med å beholde enten Aquilani eller Meireles. Intet nytt der.

Å gamble på Gerrard er ren lotto.

Hverken meireles eller aquaman passer i lucas rollen. Det gjør vel ikke direkte Shelvey heller.

Lenke til kommentar

Vi har bare Spearing som er sammenlignbar i Luvas' rolle. De andre på midten er helt andre typer. Og vi trenger den typen til de store kampene, men det går greit til de "vanlige" kampene å spille uten en så rendyrket defensiv spiller som Lucas/Spearing er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...