Hyperio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvor faen skal vi plassere Gerrard når han er tilbake? Bak Suarez i en 4-4-1-1 Hvorfor ikke 4-3-3? Eks.: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Adam Suarez - Caroll - Bellamy Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvor faen skal vi plassere Gerrard når han er tilbake? Bak Suarez i en 4-4-1-1 Hvorfor ikke 4-3-3? Eks.: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Adam Suarez - Caroll - Bellamy Jeg kunne også tenke meg å se en slik formasjon dersom carroll begynner å levere. Foreløpig ville jeg nok heller satt in Kuyt eller Maxi istedenfor Carroll. Problemet med å plassere Gerrard henger vel sammen med alt hysteriet rundt plasseringen av Gerrard ute på høyrekanten for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvorfor ikke 4-3-3? Eks.: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Adam Suarez - Caroll - Bellamy Ja, tror denne formasjonen kunne vært lur mot mindre gode lag hvertfall. Ang. Gerrard på høyrekanten, så var han jo brilliant der, men i en 4-3-3 så blir det mer sidespissene og backene som tar av seg oppgavene på kanten. Endret 29. november 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ang. Gerrard på høyrekanten, så var han jo brilliant der, men i en 4-3-3 så blir det mer sidespissene og backene som tar av seg oppgavene på kanten. Ja jeg har aldri skjønt hvorfor det ble så mye bråk rundt det der. Gerrard var jo aldri en klassisk ving der heller. Han hadde en mer fri rolle der han ofte trakk inn i banen. Dersom Downing etterhvert klarer å slå noen innlegg blir vel dette mest sannsynlig: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Adam/henderson Suarez - Caroll - Downing Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Chelsea - Liverpool Arsenal - City Man Utd - Crystal Palace United har igjen vært svært uheldige med trekningen Enig. Enormt kjedelig å møte Crystal Palace framfor et storlag. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 29. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. november 2011 Dere hadde fått det 6 ganger vanskeligere mot City. 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Da blir det City i semifinalen da!(regner med united trekker blackburn\cardiff() Kan bli spennende, flott prestasjon av samtlige benkspillere. Vil mer enn gjerne se mer av Maxi, Bellamy, Spearing og Coates på A-laget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Can we play you every weekend?" Tæhæ Så ikke kampen da, gi meg en oppsumering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe. Bra oppsumert. Liverpool eier hele 1.omgangen, ble vel kun notert to sjanser den omgangen btw. Carroll bommer på straffe. Kelly,Spearing,Lucas(BB),Bellamy,Coates og Luis storspiller, mens Henderson og Maxi viser gode takter. Mål fra Maxi nok en gang mot Chelsea, samt Kelly's første ever for Liverpool. Lucas ut med kneskade, usikkert hvor lenge han er ute. Finner det ut til uka. Torres spilte like ræv som alltid, og har skiftet hjemmeadresse i Lucas baklomme. King Kenny don't lose against Chelsea. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hewitt: basert på dagens kamp kan vi ta det med ro hvis Agger blir skadet. Coates HERJET. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Veldig bra! Csports hindret meg effektivt i å kunne se kampen, men herlig å høre. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe. Bra oppsumert. Liverpool eier hele 1.omgangen, ble vel kun notert to sjanser den omgangen btw. Carroll bommer på straffe. Kelly,Spearing,Lucas(BB),Bellamy,Coates og Luis storspiller, mens Henderson og Maxi viser gode takter. Hvem er Luis? Var koselig å se Suarez sitte på benken å smile og le, men storspill fra en som ikke var på banen er vel kanskje å ta i litt? Kveldens frekkeste feiring kom forøvrig fra denne trioen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hehe, herre som jeg fjotter det til. Skylder på eksamensperioden. Mente nok José Enrique og ikke Luis Enrique. Veldig bra! Csports hindret meg effektivt i å kunne se kampen, men herlig å høre. Skjønte jo at de skulle fucke det opp, så holdt meg til god gammeldags engelsk sopcast. Funker hver gang. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tror nesten Agger - Coates kan være en bedre stopper duo enn Agger - Skrtel. Uansett, Coates var bunnsolid denne kampen, det skal han ha. Litt lei den skaden til Lucas. Ikke akkurat det en trengte for å si det sånn. Han har jo vært særdeles god i det siste. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Finfin kamp, Coates spilte meget bra 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Money can't buy you love. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Csports hindret meg effektivt i å kunne se kampen. Sendte et par klagemail til Csports kundeservice og forlanger å få tilbake pengene. De vil sikkert skylde på at problemet ligger hos meg, så da er det godt å vite at det ikke bare var jeg som hadde problemer. Ikke at kr 59,- spiller så stor rolle for min del, men det er ikke riktig at de skal tjene penger på en så skandaløs dårlig tjeneste. Bedret seg imidlertid i pausa for min del, og andre omgang gikk forholdsvis smertefritt. Endret 29. november 2011 av Superparanoid 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Tror nesten Agger - Coates kan være en bedre stopper duo enn Agger - Skrtel. Det kan godt hende, men tenkte siden Agger er så skadeutsatt. Kan ikke huske at Skrtel har vært nå særlig plaget med skader? Mannen er jo jern. Om en sesong ca. kan vi rullere på Agger, Skrtel, Coates og Kelly. På høyreback Johnson og Flanagan. Så Enrique og Robinson på venstre. Ikke ille. Kanskje Wilson og får litt mer tillit. Har nytt godt av oppdateringen som kom på Canal Digitals kabeldekoder. Etter oppdateringen har man ALLE kanalene gratis i ca. 3 uker. Endret 29. november 2011 av Hyperio 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ønsker vi oss City eller Palace i semi'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå