Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carroll har potensial, og man ser det i de situasjonene der Liverpool kommer rundt på kant og får slått inn. Jeg er egentlig mer overrasket over at man ikke utnytter det i større grad med Downing som servitør og Carroll som eksekutør.

Det var vel det som var hensikten med å kjøpe Downing. Men når hverken Downing eller Carroll har fått til noe særlig har man måtte finne på noe annet.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Carroll får så mye kritikk. Han har langt i fra vært så dårlig som mange hevder. Prislappen var høy, det er jeg enig, men når Torres forsvant så sent var det ikke mye tid til å forhandle om pris. Resultatet er allikevel langt bedre for oss det Torres ble for Chelsea. Downing og Hendersson derimot er jeg mye mer skeptisk til. Henderson har vel framtiden foran seg, men det er på tide at han viser takter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det var ganske bra sagt jeg, hadde det vært Suarez skal jeg love deg kamara hadde zoomet inn og tv2 hadde diskutert situasjonen i studio senere. Ja Suarez er delvis skyldig i at det er blitt slik, men nå om dagen framstilles han mye værre enn han faktisk er.

Lenke til kommentar

Synes det var ganske bra sagt jeg, hadde det vært Suarez skal jeg love deg kamara hadde zoomet inn og tv2 hadde diskutert situasjonen i studio senere. Ja Suarez er delvis skyldig i at det er blitt slik, men nå om dagen framstilles han mye værre enn han faktisk er.

Nei fy faen, han er akkurat så ille som han fremstilles.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei det er han ikke, ja han er ille, men ikke i nærheten av så ille som han fremstilles.

Helt enig.

Se her, liksom. Er det ille?

suarezg6ujn.gif

Han må da få lov til å stemple Kompany for så å kaste seg som om han ble skutt og gni seg i hodet som om noen sparket han i bakhodet. Er da ikke ille det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Han må da få lov til å stemple Kompany for så å kaste seg som om han ble skutt og gni seg i hodet som om noen sparket han i bakhodet. Er da ikke ille det.

Han tar det til et nytt nivå med den der. Rødt kort for stempling og gult for filming i en og samme handling.

Suarez fortjener det ryktet han har fått og mer til. Ingen i PL er i nærheten av å være like ekkel.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei det er han ikke, ja han er ille, men ikke i nærheten av så ille som han fremstilles.

Helt enig.

Se her, liksom. Er det ille?

suarezg6ujn.gif

Ja den situasjonen er ille, men i det siste fremstår alt han gjør som ille. Han kan bli taklet på en måte som egentlig skulle ført til frispark, og hvis han da ikke får det så er kommentatorer og media på han med en gang og snakker dritt. Som jeg også sa så er dette Suarez sin feil ja, men i disse dager er alt søkelys rettet mot han og han fremstår værre enn han egentlig er på grunn av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...