Reg2000 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Fant dette bildet av Andy Carroll på rawk. Du kjenner ham igjen på hårmanken. Endret 28. november 2011 av Reg2000 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det er hentet fra Chelsea-kampen hvor han fikk fem minutter. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Carroll har potensial, og man ser det i de situasjonene der Liverpool kommer rundt på kant og får slått inn. Jeg er egentlig mer overrasket over at man ikke utnytter det i større grad med Downing som servitør og Carroll som eksekutør. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Carroll har potensial, og man ser det i de situasjonene der Liverpool kommer rundt på kant og får slått inn. Jeg er egentlig mer overrasket over at man ikke utnytter det i større grad med Downing som servitør og Carroll som eksekutør. Det var vel det som var hensikten med å kjøpe Downing. Men når hverken Downing eller Carroll har fått til noe særlig har man måtte finne på noe annet. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skjønner ikke hvorfor Carroll får så mye kritikk. Han har langt i fra vært så dårlig som mange hevder. Prislappen var høy, det er jeg enig, men når Torres forsvant så sent var det ikke mye tid til å forhandle om pris. Resultatet er allikevel langt bedre for oss det Torres ble for Chelsea. Downing og Hendersson derimot er jeg mye mer skeptisk til. Henderson har vel framtiden foran seg, men det er på tide at han viser takter. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Se hvor Yaya overdriver og gestikulerer med armene. Jeg blir helt kvalm. Ligaens ekleste spiller. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Dårlig forsøk, Hyperio. Prøv igjen. 2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes det var ganske bra sagt jeg, hadde det vært Suarez skal jeg love deg kamara hadde zoomet inn og tv2 hadde diskutert situasjonen i studio senere. Ja Suarez er delvis skyldig i at det er blitt slik, men nå om dagen framstilles han mye værre enn han faktisk er. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes det var ganske bra sagt jeg, hadde det vært Suarez skal jeg love deg kamara hadde zoomet inn og tv2 hadde diskutert situasjonen i studio senere. Ja Suarez er delvis skyldig i at det er blitt slik, men nå om dagen framstilles han mye værre enn han faktisk er. Nei fy faen, han er akkurat så ille som han fremstilles. 3 Lenke til kommentar
magb Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nei det er han ikke, ja han er ille, men ikke i nærheten av så ille som han fremstilles. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nei det er han ikke, ja han er ille, men ikke i nærheten av så ille som han fremstilles. Helt enig. Se her, liksom. Er det ille? Han må da få lov til å stemple Kompany for så å kaste seg som om han ble skutt og gni seg i hodet som om noen sparket han i bakhodet. Er da ikke ille det. 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Dårlig forsøk, prøv igjen! Neida, men seriøst. Er ikke alle drittlei alt snakket rundt Suarez snart? Alle vet han er en stor pikk og at han ikke kommer til å skjerpe seg før noen bokstavelig talt tar han i nakken. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Dårlig forsøk, Hyperio. Prøv igjen. Er ikke noe forsøk, du vet like godt som meg at jeg setter fingeren på noe korrekt. Ulv, fuckings ulv. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Han må da få lov til å stemple Kompany for så å kaste seg som om han ble skutt og gni seg i hodet som om noen sparket han i bakhodet. Er da ikke ille det. Han tar det til et nytt nivå med den der. Rødt kort for stempling og gult for filming i en og samme handling. Suarez fortjener det ryktet han har fått og mer til. Ingen i PL er i nærheten av å være like ekkel. 3 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nani er verre enn Suarez Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tar det som en spøk fra din side, ettersom svaret er ganske obvious. Lenke til kommentar
magb Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Nei det er han ikke, ja han er ille, men ikke i nærheten av så ille som han fremstilles. Helt enig. Se her, liksom. Er det ille? Han må da få lov til å stemple Kompany for så å kaste seg som om han ble skutt og gni seg i hodet som om noen sparket han i bakhodet. Er da ikke ille det. Ja den situasjonen er ille, men i det siste fremstår alt han gjør som ille. Han kan bli taklet på en måte som egentlig skulle ført til frispark, og hvis han da ikke får det så er kommentatorer og media på han med en gang og snakker dritt. Som jeg også sa så er dette Suarez sin feil ja, men i disse dager er alt søkelys rettet mot han og han fremstår værre enn han egentlig er på grunn av dette. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Regner med at han vokser av seg detta etter sesongen,det bør han for å si det sånn. Uansett så har Nani vært i PL lenger å har enda ikke kvitta seg med slike ting,så står fortsatt på at Nani er verre. Fokuset mot Suarez er overdrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå