Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemplingen er stygg, punktum.

Jeg går med på at Suarez ikke skal tråkke sånn på Kompany og deretter kaste seg og rulle rundt og grine etter frispark, men igjen, Kompany flincher jo ikke en gang. Rett opp igjen og spille videre. Sånn sett imponert over ham der. Det er nok vondt, men ikke grusomt vondt.

Lenke til kommentar

Interessant poeng jeg kom over på Twitter:

På dette tidspunktet i fjor, var Joe Cole (opplest og vedtatt flopp) den Liverpoolspilleren med flest assist (4).

Hittil denne sesongen er det ingen Liverpoolspillere som har 4 assists. Dette til tross for at vi har kjøpt inn spillere som Downing, Adam og Henderson som virker å være tiltenkt slike tilretteleggende roller.

Vanskelig å konkludere ut fra dette, men ingen tvil om at særlig Downing har prestert langt under forventet til nå. Henderson blir spilt rundt om kring og virker ikke å trives helt på kanten, mens Adam imo. begynner å vise hva han er god for. Samarbeidet med Lucas blir bedre og bedre, og jeg synes han har hevet seg flere hakk, og presterer jevnere nå enn i sesonginnledningen.

Lenke til kommentar

Downing har jeg ingen tro på. Årets største bomkjøp.

Begynner vel snart å bli på tide å stille spørsmål ved Downing, men la han nå få tid fram til sommeren før vi dømmer han nord og ned. Laget holder fortsatt på å spille seg sammen, og når Downing og Carroll kommer på bølgelengde så kan det bli riktig så stygt for mange motstandere..!

Lenke til kommentar

Henderson har også potensial, og jeg tror fortsatt at han på sikt kan vise seg å bli verdifull for laget, men det er åpenbart at han både trives bedre og får utrettet mer sentralt i banen enn ute på kamp. Shelvey blir også spennende å følge, men han kommer nok til å bli værende i Blackpool ut sesongen (vet at nåværende avtale løper til januar).

Lenke til kommentar

Hittil denne sesongen er det ingen Liverpoolspillere som har 4 assists. Dette til tross for at vi har kjøpt inn spillere som Downing, Adam og Henderson som virker å være tiltenkt slike tilretteleggende roller.

Adam har vel 5 assist. Og når han spiste gress mot Man Utd så fikk han assist på Fantasy når Gerrard scoret.

Sunderland x1

Bolton x1

Wolves x1

Chelsea x1

City x1

• Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner vel snart å bli på tide å stille spørsmål ved Downing, men la han nå få tid fram til sommeren før vi dømmer han nord og ned. Laget holder fortsatt på å spille seg sammen, og når Downing og Carroll kommer på bølgelengde så kan det bli riktig så stygt for mange motstandere..!

Bra det er flere som er tålmodige med de engelske "floppene". Selv om de har vært skuffende. Hendo spesielt og også Carroll er jo langsiktige kjøp som jeg ikke stresser med. For å si det slik, forbedrer de seg ikke neste sesong så klager jeg høyt. Downing er eldst og er således den som mest bør fungere akutt.

Lenke til kommentar
Sent Kenny a text asking if he could play Doni against Chelsea and I play at Centre Back with Danny. Awaiting reply..

Pepe25Reina Not Pepe Reina

Hahaha. Reina var klasse i går, utrolig viktig å ha en sånn sweeper-keeper som han. Og fantastisk vilje av gutta når Reina rykka ut for å ta Silva rett før slutt, og midtstopperne + Charlie Adam løper tilbake og stiller seg på streken i fall Silva skulle kommet seg rundt Reina. Genialt.

Jeg vil nå si at den ene situasjonen hvor han jager Agüero (?) ned til sidelinjen var litt lite gjennomtenkt, en forsvarsspiller kunne påtatt seg den oppgaven. Nå endte det heldigvis godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...