slettet_konto Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Gary Speed er død Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Gary Speed og Duncan Ferguson er de spillerne jeg likte best(som ikke var iført Liverpooldrakt) i de gode gamle dager. Trist å se skjebnen som Gary Speed valgte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg er i sinnssykt sjokk akkurat nå. Ufattelig trist og døde dessverre altfor tidlig. R.I.P. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 OptaJoe 7 - Man City had only seven shots v #LFC; their lowest in a PL game this season before today was 14 (v NUFC & Villa). Hemmed. Lenge siden vi har tapt forresten, det er da noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Newcastle møter Chelsea neste runde, da har vi bortekamp mot Fulham. En kamp vi skal hente 3 poeng på. Så er det ikke lenge før chelsea-city. Om Liverpool selv gjør jobben så kan vi være i god posisjon til juletider. Litt ulekent med Anfield-resultatene i det siste dog. Må skjerpes der. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vi har greit kampprogram nå, i teorien burde vi vinne de neste 6-7 kampene. Men så var det der med oss og dårligere motstand da ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Suarez må bare begynne å score, samt hold Carra og Downing på benken. Ny kantspiller må kjøpes inn i januar. Trenger noen som kan legge inn, kan ikke vente i all evighet på at Downing skal finne formen. Det har vi rett og slett ikke råd til. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg vil ha Bellamy og Downing på hver sin kant, samt Suarez og Carroll som spisser, og så komponere sentral midtbane litt etter hvem vi spiller mot. Vi har ikke nok matchvinnere til å utelate de få som kan være en. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg vil også ha Bellamy, men det var jo en god grunn for at han ikke spilte i dag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ja selvfølgelig, jeg mente ikke noe rettet mot i dag. Det var fullt forståelig og også forsvarlig st Bellamy ikke var med i dag, det kan ingen klandre noen for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Mario har vist ødelagt en garderobedør. Ulekent gjort av gutten. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er faktisk lekent og porr gjort av kungen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Mario har vist ødelagt en garderobedør. Ulekent gjort av gutten. Når du skriver Mario i stedet for Balotelli ser jeg for meg Mario løpe på et 2D-brett og smacke inn ei dør. Mancini sa at han får betale selv, slik som for huset sitt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 For å sitere RAWK-gutta: Klasse. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ser helst at Maxi eller Bellamy spiller foran Downing og Henderson på ving,henderson kunne fått flere sjanser som indreløper. Noen må snart ta tak i filmingen til Suarez,han burde heller konsentrere seg om å spille fotball. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Sent Kenny a text asking if he could play Doni against Chelsea and I play at Centre Back with Danny. Awaiting reply..Pepe25Reina Not Pepe Reina Hahaha. Reina var klasse i går, utrolig viktig å ha en sånn sweeper-keeper som han. Og fantastisk vilje av gutta når Reina rykka ut for å ta Silva rett før slutt, og midtstopperne + Charlie Adam løper tilbake og stiller seg på streken i fall Silva skulle kommet seg rundt Reina. Genialt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Største kusa i PL: Stygg stempling, og så er han tilogmed frekk nok til å prøve å filme seg til frispark i samme situasjon. Endret 28. november 2011 av The Hoff 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Stygg stempling? Kompany reagerer jo ikke en gang. (Kan jo være at Kompany faktisk er mann nok til å spille engelsk fotball, men han spiller jo for Man City ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå