Jørgen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Repetisjon er deres greie. Fortsett i samme spor. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Repetisjon er deres greie. Fortsett i samme spor. Jada, vi skal prøve å vinne mot City i morgen. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Repetisjon er deres greie. Fortsett i samme spor. Jada, vi skal prøve å vinne mot City i morgen. IGJEN, kampen er på søndag. Hehe, glem det. Endret 25. november 2011 av Celso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Se på klokka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 IGJEN, kampen er på søndag. Uhm.....ja? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ny avatar for helgen, skal heie på Liverpool. Håper flere av dere Liverpool-supportere også blir med å støtte Liverpool denne helgen selv om jeg har forståelse for at det er et vanskelig dilemma. 7 Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ny avatar for helgen, skal heie på Liverpool. Håper flere av dere Liverpool-supportere også blir med å støtte Liverpool denne helgen selv om jeg har forståelse for at det er et vanskelig dilemma. Nå lo jeg så høyt at det gjorde vondt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Tror du nettopp overtok ''skrulling-tronen'' fra Limbeck. Absolutt ingen dårlig prestasjon. Endret 25. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tror du nettopp overtok ''skrulling-tronen'' fra Limbeck. Absolutt ingen dårlig prestasjon. Mennesker sier ting de ikke mener når de er sinte. Dette her mener du ikke, så godt kjenner jeg deg. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Intervju med Carragher Carra har alltid slått meg som en reflektert fyr. Hadde ikke forundret meg om han ble en bra manager med tiden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Tror du nettopp overtok ''skrulling-tronen'' fra Limbeck. Absolutt ingen dårlig prestasjon. Mennesker sier ting de ikke mener når de er sinte. Dette her mener du ikke, så godt kjenner jeg deg. Jeg beklager selvfølgelig uttalelsen. Var langt over kanten. PS: Brad Pitt er Liverpoolsupporter. Endret 26. november 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Intervju med Carragher Carra har alltid slått meg som en reflektert fyr. Hadde ikke forundret meg om han ble en bra manager med tiden. Carra er veldig kunnskapsrik og reflektert når det kommer til fotball, ja. Han kommer garantert til å ha en lang karriere i fotballen, jeg bare virkelig håper at det vil bli i Liverpool. Med litt trenererfaring kan han bli en riktig så god manager for Liverpool i fremtiden, det hadde vært fenomenalt. Carra som hovedtrener og Gerrard som assistent/førstelagstrener. Han skjønner så klart også at det vil bli lengre og lengre mellom kampene for hans del de neste par-tre årene, men han kan så klart være en viktig del av troppen likevel, ikke minst som inspirator og læremester for de yngre. Det som er greit er at vi ikke trenger å bekymre oss for at han stikker når det blir færre kamper, noe som dessverre er en svært sjelden følelse i fotballen. Evig klubblegende. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det som er greit er at vi ikke trenger å bekymre oss for at han stikker når det blir færre kamper, noe som dessverre er en svært sjelden følelse i fotballen. Evig klubblegende. Tja Carragher har da sagt tidligere at han heller vil avslutte karrieren i en annen klubb framfor å sitte på benken de siste årene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg tror du tenker på et intervju hvor Carragher mente seg misforstått noe, og at han kun mente han ville forlate Liverpool mot slutten av karrieren dersom han ikke lenger ble tilbudt ny kontrakt, men at han ser for seg å avslutte karrieren i Liverpool. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Carragher har vel alltid vært åpen på at han ville forlatt Liverpool hvis han ikke fikk spille. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=24558&zone=1 http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=24003&zone=1 Samt siste intervju linket til over. Heller lite her som tyder på st han vil forlate Liverpool før han eventuelt må i form av at klubben ikke vil fornye kontrakten lenger. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det der stammar frå eit intervju han gjorde for nokre år sidan, men han har i seinare tid sagt at han vil bli i klubben ut karriera og at han har endra meining med åra ang. dei tidlegare utsegna sine. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Prippen type, han godeste Carragher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå