Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny avatar for helgen, skal heie på Liverpool. Håper flere av dere Liverpool-supportere også blir med å støtte Liverpool denne helgen selv om jeg har forståelse for at det er et vanskelig dilemma.

Nå lo jeg så høyt at det gjorde vondt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror du nettopp overtok ''skrulling-tronen'' fra Limbeck. Absolutt ingen dårlig prestasjon.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror du nettopp overtok ''skrulling-tronen'' fra Limbeck. Absolutt ingen dårlig prestasjon.

Mennesker sier ting de ikke mener når de er sinte. Dette her mener du ikke, så godt kjenner jeg deg. :)

Jeg beklager selvfølgelig uttalelsen. Var langt over kanten.

PS: Brad Pitt er Liverpoolsupporter.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Intervju med Carragher

Carra har alltid slått meg som en reflektert fyr. Hadde ikke forundret meg om han ble en bra manager med tiden.

Carra er veldig kunnskapsrik og reflektert når det kommer til fotball, ja. Han kommer garantert til å ha en lang karriere i fotballen, jeg bare virkelig håper at det vil bli i Liverpool. Med litt trenererfaring kan han bli en riktig så god manager for Liverpool i fremtiden, det hadde vært fenomenalt. Carra som hovedtrener og Gerrard som assistent/førstelagstrener. :love:

Han skjønner så klart også at det vil bli lengre og lengre mellom kampene for hans del de neste par-tre årene, men han kan så klart være en viktig del av troppen likevel, ikke minst som inspirator og læremester for de yngre. Det som er greit er at vi ikke trenger å bekymre oss for at han stikker når det blir færre kamper, noe som dessverre er en svært sjelden følelse i fotballen. Evig klubblegende.

Lenke til kommentar

Det som er greit er at vi ikke trenger å bekymre oss for at han stikker når det blir færre kamper, noe som dessverre er en svært sjelden følelse i fotballen. Evig klubblegende.

Tja Carragher har da sagt tidligere at han heller vil avslutte karrieren i en annen klubb framfor å sitte på benken de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...