Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Sitter igjen med blandede følelser etter kampen. Vi spiller møkka fotball, enkelt og greit. Voronin skuffer, Crouch er kanskje den dårligste spilleren vi har og Torres fikk det absolutt ikke til det kvarteret han spilte. Mascha spilte bra, men hadde litt for mange feilpasninger. Babel var jeg også fornøyd med og håper han starter mot Chelsea. Benayoun er enormt fotrapp og gir seg aldri. Veldig inspirerende spiller egentlig. Vil gi denne kampen et terningkast 3.

 

Nå, over til han forbanna kommentatoren som tydeligvis aldri har kommentert fotball før og forhåpentligvis aldri kommer til å gjøre det igjen. Det hele toppet seg når han kalte Sissoko for Crouch og snakker om aktiv skulder - en regel som ble fjernet for 9 år siden. I tillegg påpekte han at samtlige spillere så slitne ut pga. varmen. Det er en fotballkamp, SPILLERNE SKAL VÆRE SLITNE! Dommeren var forøvrig like dårlig som kommentatoren, selv om sistnevte hevdet noe annet. LOL!

Lenke til kommentar

Synes hvertfall laget til Chelseakampen begynner og forme seg.

 

Reina

 

Finnan

Carra

Agger

Riise

 

Pennant

Gerrard (om han ikke blei så atlfor skada, gud forby)

Alonso/Masche (helst Alonso, men egentlig hipp som happ)

Babel

 

Torres

Kuyt

 

Crouch har vist store svakheter de kampene han har spilt i år, og Voronin tror jeg blir litt stuslig mot Chelsea sitt forsvar. Kewell er skadet, og Babel har vært meget positiv de siste kampene.

Lenke til kommentar
Tror ikke vi stiller på langt nær så offansvit.

Vil tippe:

 

Reina

Finnan - Carra - Agger - Arbeloa

Gerrard - Alonso - Masche - Riise

Torres - Kuyt

 

I verstefall 4-5-1.

9287623[/snapback]

 

Gerrard skal ikke spille på høyre! Vi går så klart for seier, og Erlends oppstilling er jeg veldig enig i.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke bli stormannsgal her, men om dette står seg, og vi slår Chelsea, vil vi få en fin liten luke på de to :)

9288733[/snapback]

Vel, den blir nå i så fall veldig fin og LITEN da. ;) Men, morsomt at begge to sliter hvertfall!

9288754[/snapback]

 

Har da ikke sakt noe annet heller? Men 4 poeng på United etter to kamper, det liker vi ;)

Lenke til kommentar
Er ikke det en fordel for Liverpool å spille disse kampene. Hvis de går videre får de vel 12 mill£? Får f.eks Manu disse pengene uten å måtte kvalifisere seg på samme måte som Liverpool?

9288819[/snapback]

ja. alle som kvalifiserer seg får disse pengene. absolutt ingen fordel å måtte kvalifisere seg for å få dem

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...