JR Ewing Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er de to Sissokoene i slekt? 9287063[/snapback] Tror ikke det. Momo's bror heter iallefall Ibrahim. Moussa er vel også muligens fransk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sitter igjen med blandede følelser etter kampen. Vi spiller møkka fotball, enkelt og greit. Voronin skuffer, Crouch er kanskje den dårligste spilleren vi har og Torres fikk det absolutt ikke til det kvarteret han spilte. Mascha spilte bra, men hadde litt for mange feilpasninger. Babel var jeg også fornøyd med og håper han starter mot Chelsea. Benayoun er enormt fotrapp og gir seg aldri. Veldig inspirerende spiller egentlig. Vil gi denne kampen et terningkast 3. Nå, over til han forbanna kommentatoren som tydeligvis aldri har kommentert fotball før og forhåpentligvis aldri kommer til å gjøre det igjen. Det hele toppet seg når han kalte Sissoko for Crouch og snakker om aktiv skulder - en regel som ble fjernet for 9 år siden. I tillegg påpekte han at samtlige spillere så slitne ut pga. varmen. Det er en fotballkamp, SPILLERNE SKAL VÆRE SLITNE! Dommeren var forøvrig like dårlig som kommentatoren, selv om sistnevte hevdet noe annet. LOL! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Liverpool gjorde jobben, men ikke noe mer enn det. Ble ganske imponert i perioder av Babel, han hadde ståpå vilje virket det som, og det er alltid bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Synes hvertfall laget til Chelseakampen begynner og forme seg. Reina Finnan Carra Agger Riise Pennant Gerrard (om han ikke blei så atlfor skada, gud forby) Alonso/Masche (helst Alonso, men egentlig hipp som happ) Babel Torres Kuyt Crouch har vist store svakheter de kampene han har spilt i år, og Voronin tror jeg blir litt stuslig mot Chelsea sitt forsvar. Kewell er skadet, og Babel har vært meget positiv de siste kampene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror ikke vi stiller på langt nær så offansvit. Vil tippe: Reina Finnan - Carra - Agger - Arbeloa Gerrard - Alonso - Masche - Riise Torres - Kuyt I verstefall 4-5-1. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 noe sted jeg kan se målet hen? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror ikke vi stiller på langt nær så offansvit.Vil tippe: Reina Finnan - Carra - Agger - Arbeloa Gerrard - Alonso - Masche - Riise Torres - Kuyt I verstefall 4-5-1. 9287623[/snapback] Gerrard skal ikke spille på høyre! Vi går så klart for seier, og Erlends oppstilling er jeg veldig enig i. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Får bare håpe Gerrard sin skade ikke er alvorlig da.. Tror på noe slikt. Reina Finnan-Carra-Agger-Riise Pennant-Gerrard-Alonso-Babel Kuyt-Torres Itandje Masch Arbeloa Kewell Crouch Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) jeg tror rafa satser på Sissoko mot chelsea Han har hatt gode kamper mot Chelsea tidligere og innbytte mot Toulouse og Villa kan ha vært tester på kampformen Endret 15. august 2007 av Darx Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Får bare håpe Gerrard sin skade ikke er alvorlig da.. Tror på noe slikt. Reina Finnan-Carra-Agger-Riise Pennant-Gerrard-Alonso-Babel Kuyt-Torres Itandje Masch Arbeloa Kewell Crouch 9288265[/snapback] Veldig enig i den lagoppstillinga Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Chelsea viser store svakhetstegn mot Reading. Meget positivt! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er krise der i gården om de taper i dag og mot oss på søndag Fryder meg om det skjer Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Både chelsea og united sliter visst litt for tiden. Konge dette folkens! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå skal jeg ikke bli stormannsgal her, men om dette står seg, og vi slår Chelsea, vil vi få en fin liten luke på de to Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå skal jeg ikke bli stormannsgal her, men om dette står seg, og vi slår Chelsea, vil vi få en fin liten luke på de to 9288733[/snapback] Vel, den blir nå i så fall veldig fin og LITEN da. Men, morsomt at begge to sliter hvertfall! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er vel heller ingen store overraskelser dersom united og chelsea scorer på slutten av sine kamper. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hadde vært deilig hvis vi fikk en bra start for en gang skyld, mens de andre sliter. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå skal jeg ikke bli stormannsgal her, men om dette står seg, og vi slår Chelsea, vil vi få en fin liten luke på de to 9288733[/snapback] Vel, den blir nå i så fall veldig fin og LITEN da. Men, morsomt at begge to sliter hvertfall! 9288754[/snapback] Har da ikke sakt noe annet heller? Men 4 poeng på United etter to kamper, det liker vi Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er ikke det en fordel for Liverpool å spille disse kampene. Hvis de går videre får de vel 12 mill£? Får f.eks Manu disse pengene uten å måtte kvalifisere seg på samme måte som Liverpool? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Er ikke det en fordel for Liverpool å spille disse kampene. Hvis de går videre får de vel 12 mill£? Får f.eks Manu disse pengene uten å måtte kvalifisere seg på samme måte som Liverpool? 9288819[/snapback] ja. alle som kvalifiserer seg får disse pengene. absolutt ingen fordel å måtte kvalifisere seg for å få dem Endret 15. august 2007 av Darx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå