Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fotjent ledelse til Bolton, kan ike klage på målet heller! :D

6970494[/snapback]

Fortjent for faen?! Det var _skikkelig_ tabbe av linjedommeren! Men skal heller ikke forsvare Liverpools oppsett av muren og sånt da.. Dette er skikkelig surt altså, redd for at gullsjansene ryker med dette tapet altså.. :cry:

Lenke til kommentar
Fotjent ledelse til Bolton, kan ike klage på målet heller! :D

6970494[/snapback]

Fortjent for faen?! Det var _skikkelig_ tabbe av linjedommeren! Men skal heller ikke forsvare Liverpools oppsett av muren og sånt da.. Dette er skikkelig surt altså, redd for at gullsjansene ryker med dette tapet altså.. :cry:

6970831[/snapback]

Dette er faen meg begynelsen på sesongen. Trenger ikke å være peimistisk. Men kampen i dag er tapt, men ikke slaget!

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Trengte litt tid å fordøye denne kampen på. Først ble skikkelig forbanna over at linjedommeren skulle ødelegge kampen. I tillegg synes jeg Kuyt ble snytt for klar straffe da han ble dyttet unna da han var i ferd med å ta ned en ball i feltet. MEN jeg har nå roet meg litt, og forstår at ingenting er avgjort enda. Det er fortsatt tidlig i sesongen, Liverpool blir garantert bedre. Chelsea er tydeligvis ikke uslåelige denne sesongen. ManU er ikke uslåelige denne sesongen. Og poengtap mot nettopp Bolton var jo nesten kalkulert på forhånd - når slo Liverpool Bolton sist?

Uansett, en ekte supporter holder med laget sitt både i opp- og nedturer. Jeg ser framover og er optimist! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke Liverpool suppoerter, men jeg kan ivertfall se hvordan et lag spiller. IDag spilte Liverpool råttent, feilpasning på feilpasning, fikk ikke til noe av spillet de pleier å få til. Xabi Alonso hadde noen bra skudd, Riise skøyt ikke på mål engang, de gikk jo 50meter utenfor eller over. Kan ikke si de imponerte idag. Så nå Liverpool gjør feil er det ikke helt uventet at Bolton utnytter det, de fikk 2 helt fortjente mål, og det kan dere ikke si imot engang.

Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar

Nå er jeg plutselig glad for at jeg måtte jobbe likevel. :p Kamper hvor vi spiller så dårlig store deler av kampen er det nesten bedre å ikke ha sett ...

Som sagt, det var en av sesongens vanskeligste bortekamper og jeg var forberedt på en skuffelse, derfor tok jeg heller ikke tapet så tungt. Når det er sagt, så må den linjedommeren brenne. Hva tenker man på når man dømmer hands på utspark når man er feilplassert og det i tillegg er så åpenlyst at det er en feil avgjørelse? Det unnskylder ikke Liverpools spill etterpå, men en kan likevel si at den avgjørelsen i aller høyeste grad ble avgjørende for kampen. Liverpool dominerte nærmest kampen før denne hendelsen og skapte et par store sjanser, men så kommer kalddusjen og laget kollapset. Som sagt, ingen unnskyldning for spillet, men Mr. Ukvalifisert Linjedommer må bare legge seg dypt ned i søla og ta selvkritikk for en slik avgjørelse.

Lenke til kommentar
Nå er jeg plutselig glad for at jeg måtte jobbe likevel. :p Kamper hvor vi spiller så dårlig store deler av kampen er det nesten bedre å ikke ha sett ...

Som sagt, det var en av sesongens vanskeligste bortekamper og jeg var forberedt på en skuffelse, derfor tok jeg heller ikke tapet så tungt. Når det er sagt, så må den linjedommeren brenne. Hva tenker man på når man dømmer hands på utspark når man er feilplassert og det i tillegg er så åpenlyst at det er en feil avgjørelse? Det unnskylder ikke Liverpools spill etterpå, men en kan likevel si at den avgjørelsen i aller høyeste grad ble avgjørende for kampen. Liverpool dominerte nærmest kampen før denne hendelsen og skapte et par store sjanser, men så kommer kalddusjen og laget kollapset. Som sagt, ingen unnskyldning for spillet, men Mr. Ukvalifisert Linjedommer må bare legge seg dypt ned i søla og ta selvkritikk for en slik avgjørelse.

6973159[/snapback]

Du må lese på leksa de litt bedre, keeperen skal ikke ha både stamfoten og den andre foten utenfor 16meterm når han skal sparke ut ballen, det var en klar hands. Og målet Bolton scorte da, kan ikke si at det preget Liverpool mye, kanskje litt men ikke mye, fordi dårligere spill skal du lete lenge etter av et "topplag" som Liverpool skal være.

Liverpool var slappe i nesten hele kampen, de fikk liksom ikke fra gløden, og det gjorde dem passive og uorganiserte. Sånn er det bare. Fortjent seier til Bolton denne gangen!

Lenke til kommentar

Hva faens slags vrøvl er det du kommer med? Ikke kom med noen leksjon når du tydeligvis ikke kan fotball og - det virker iallfall slik - ikke har giddet tatt deg bryet med å lære deg litt regler.

Hands på utspark er det når keeperen har touchet ballen utenfor 16-meteren med hendene, for eksempel sluppet ballen for sent. Føtter har absolutt ingenting med saken å gjøre. Alle repriser viser at Reina slapp ballen i tide, og absolutt alle andre enn linjedommeren så det. Til og med Boltons manager, Sam Allardyce, innrømmet at det frisparket var feil.

Folk som tror de kan regler og skal "lære opp andre", men som regelrett driter seg ut med feilaktig "kunnskap", har jeg ingenting til overs for. Skal du poste i dette emnet igjen, får du komme med noe konstruktivt og noe riktig, ikke med regler du selv har diktet opp mens du sov.

Og selvsagt ble målet avgjørende. Liverpool hadde spillet og sjansene før scoringen, men kollapset fullstendig etter scoringen. Som jeg sa - det er ingen unnskyldning for prestasjonene etter scoringen, men scoringen ble defintivit avgjørende i aller høyeste grad.

Lenke til kommentar

Når han hadde begge føttene utenfor 16-metern hadde han også ballen med henda, han slapp den litt seint, var det jeg skulle frem til. Etter min mening etter å ha sett reprise osv, synes JEG at han slapp ballen litt seint, som da fører til frisparket. Riktig avgjørelse.

Kampen før målet til Bolton var ikke Liverpool dominerende, de hadde noen små sjangser, som kunne ført til mål, men det var svakt. Og hvis 1.mål skal prege et toplag som Liverpool så skjønner jeg ikke hvorfor de er et topplag. Skikkelige topplag skal klare å holde presset uansett, bare se på Man U og Arsenal. Selv om de får 1.mål imot seg så holder de oppe samme trykket og klarer og utligne.

Liverpool hadde nok av sjangser etter scoringen, men skal de score må de klare å utnytte sjangsene bedre. Bolton utnytta feila til Liverpool, og når attpåtil Ivan Campo setter inn et fantisk mål i starten av andre omgang, ja da har ikke Liverpool mye å svare med. Vil heller si at mål 2 senka Liverpool mange hakk.

Idag var ikke Liverpool et bra nok lag, rett og slett!

Lenke til kommentar
Når han hadde begge føttene utenfor 16-metern hadde han også ballen med henda, han slapp den litt seint, var det jeg skulle frem til. Etter min mening etter å ha sett reprise osv, synes JEG at han slapp ballen litt seint, som da fører til frisparket. Riktig avgjørelse.

6973809[/snapback]

Her er det tre alternativer:

1) Du lyver om at du har sett reprisen

2) Du er blind eller veldig nærsynt og så kampen/reprisen uten briller

3) Du ser enkelt og greit hva du vil se.

Som sagt, Reina slapp ballen lenge før 16-meterstreken. Dette viser ALLE reprisene. Dette melder ALLE mediene. Dette innrømmer Boltons manager, til og med, og det sier jo litt. Han skjøt ballen på utsiden av 16-meterstreken, ja, men det har ingenting å si så lenge ballen ikke har berørt hendene utenfor 16-meterstreken. Altså feil avgjørelse. Linjemannen var jo i tillegg helt ukvalifisert til å dømme noe som helst på den episoden. Han sto laaaaangt høyere enn 16-meterstreken, hvor han skulle stått, og har bare sett at Reina skjøt ballen utenfor streken. Tåpelig synsing av en situasjon som skulle vise seg å bli avgjørende.

Kampen før målet til Bolton var ikke Liverpool dominerende, de hadde noen små sjangser, som kunne ført til mål, men det var svakt.

6973809[/snapback]

Jeg har heller aldri påstått at det var en rekke med gigantsjanser, men Liverpool hadde banespillet, hadde god kontroll og skapte noen sjanser, blant annet et stolpeskudd og da Kuyt kom alene med keeper og ble feilaktig avvinket for offisde.

Og hvis 1.mål skal prege et toplag som Liverpool så skjønner jeg ikke hvorfor de er et topplag. Skikkelige topplag skal klare å holde presset uansett, bare se på Man U og Arsenal. Selv om de får 1.mål imot seg så holder de oppe samme trykket og klarer og utligne.

6973809[/snapback]

Siden når ble én kamp synonymt for hele sesongen? Kampen i dag var elendig, det benekter ingen, men alle lag har slike dager - selv disse "skikkelige topplagene" som du påstår de er. Og på slike dager er det ufattelig irriterende å få slike tåpelige avgjørelser mot seg som til slutt avgjør kampen.

For øvrig synes jeg vel Instanbul 2005 er en fin argumentdreper for dette "skikkelige topplag, som Man Utd og Arsenal, holder oppe trykket og få en utligning selv om de ligger ett mål under".

Liverpool hadde nok av sjangser etter scoringen, men skal de score må de klare å utnytte sjangsene bedre. Bolton utnytta feila til Liverpool, og når attpåtil Ivan Campo setter inn et fantisk mål i starten av andre omgang, ja da har ikke Liverpool mye å svare med. Vil heller si at mål 2 senka Liverpool mange hakk.

Idag var ikke Liverpool et bra nok lag, rett og slett!

6973809[/snapback]

Igjen - ingen som benekter noe annet. Jeg sier selv at spillet i dag var utilgivelig. Men, det demper likevel ikke det faktum at Liverpool på en veldig dårlig dag fikk en hodeløs avgjørelse mot seg som til syvende og sist ble avgjørende, fordi denne dårlige dagen sørget for at laget nærmest bare kollapset.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke drive å krangle med deg slik at det blir manfoldige tråder her, med oss 2 som diskuterer. Jeg er fortsatt ikke helt enig med deg, på noen punkter, men en ting skal du ha. Du er sabla flink til å argumentere :p

Jeg vet du synes jeg er usakelig og blind, men det er din mening, min mening er at Liverpool fans kan være litt trangsynte og stae.

Jeg melder altså peace i denne saken, og håper du og kan la denne diskusjonen ligge :)

mvh.

Fredrik

Lenke til kommentar

Er vanskelig å diskutere uten en annen part, så jeg må vel la diskusjonen ligge, ja. At Liverpool-fans kan være trangsynte er ingen hemmelighet, men det går jo på alle supportergrupper - enten det er for Liverpool, Man Utd, Start eller Brommapojkarna. Du må gjerne mene jeg er trangsynt i denne saken, men når det er sagt så skjønner jeg fortsatt ikke hvordan det er mulig å se at Reina berørte ballen utenfor sekstenmeteren.

Men greit. God helg, god jul og alt sånt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...