Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

God og gammeldags pisspreik. Hvor mange PL-spillere har Liverpool produsert de siste årene? Det er pokker meg ikke mange. Er det flere enn Kelly?

Et par av ungdomstrenerne + reservelagstreneren våres er tidligere Barcelona-trenere, så er nok derfor Guardiola har sagt det. Han har hatt lignende uttalelser om akademiet vårt tidligere i år.

Det er først nå de seneste årene (Etter Benitez fikk kontroll over akademiet i slutten av tiden sin her) vi har fått orden på ting på det området, så da er det ikke så rart at det har blitt produsert flere spillere til A-laget ennå - Men vi har vel hatt klart flest spillere på både U-19 og U-21 landslaget til England de siste samlingene, så det er jo en slags indikator på at ting fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vårt ungdomsakademi har høstet god fremgang etter at Rodolfo Borrell tok over reservelaget. Rafael Benitez har som sagt spilt en viktig rolle her. Noen av de spillerne vi kan få god nytte av i fremtiden er:

• Suso
  • Sterling
  • Kelly
  • Coady
  • Flanagan
  • Wisdom
  • Robinson
  • Morgan

I tillegg til Jordan Henderson, Jonjo Shelvey, Andy Carroll, Sebastian Coates og Danny Wilson.

Det skal dog sies at det har vært tynt med egenproduserte spillere på førstelaget en god stund.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Poenget mitt var i første rekke at Martin Kelly aldri har spilt for noen annen profesjonell fotballklubb enn Liverpool. Han har fremdeles mye å lære og vil sannsynligvis utvikle seg ytterliggere de kommende årene.

For øvrig er jeg helt enig med deg.

Lenke til kommentar

Kenny er sinnasmurf, og jeg skjønner ham godt.

Jeg også, men city er i en mye verre situasjon etter hva jeg forstår.

Dalglish moaning over Liverpool having to play two fixtures in two days, City PL then Chelsea CC, meaning he 'might have to field a weakened team in Carling Cup quarter final; play the kids'. He goes on to say we are in the same position on this as City but they need to fight their own battle regarding their schedule.

Liverpool fixtures: 20 Nov Chelsea (A) PL, 27 Nov City (H) PL, 29 Nov Chelsea CC (A).

City fixtures: 22 Napoli (A) CL, 27 Liverpool (A) PL, 29 Nov Arsenal (A) CC.

We have a crucial decider Champions League tie away from home in Italy 2 days after your preceding game to our 27th Nov clash, followed 5 days later by an away PL game to Liverpool and 2 days later an away quarter final tie to Arsenal.

To crown it all off we then play again 3rd December while Liverpool's next game is 5th December. We then follow that with another Champions League fixture against Bayern Munich 4 days later on the 7th December while Liverpool rest until 10th December.

Jeg synes det er veldig dumt med begge tilfeller, og hver bidige gang har city borte kamp etter en borte kamp i cl. Kanskje det var av interesse.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Rent hypotetisk, hvis vi skulle hatt kun EM og VM, hvordan skulle det avgjøres hvem som fikk være med i turneringene uten kvalifisering?

Men jeg er enig, landslagspauser er utrolig kjedelig i forhold til PL. Men det har nok mye med vårt eget landslag og entusiasmen rundt dette, de har helt andre følelser for dette i andre land.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...