Schweigaard Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 God og gammeldags pisspreik. Hvor mange PL-spillere har Liverpool produsert de siste årene? Det er pokker meg ikke mange. Er det flere enn Kelly? Et par av ungdomstrenerne + reservelagstreneren våres er tidligere Barcelona-trenere, så er nok derfor Guardiola har sagt det. Han har hatt lignende uttalelser om akademiet vårt tidligere i år. Det er først nå de seneste årene (Etter Benitez fikk kontroll over akademiet i slutten av tiden sin her) vi har fått orden på ting på det området, så da er det ikke så rart at det har blitt produsert flere spillere til A-laget ennå - Men vi har vel hatt klart flest spillere på både U-19 og U-21 landslaget til England de siste samlingene, så det er jo en slags indikator på at ting fungerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Vårt ungdomsakademi har høstet god fremgang etter at Rodolfo Borrell tok over reservelaget. Rafael Benitez har som sagt spilt en viktig rolle her. Noen av de spillerne vi kan få god nytte av i fremtiden er: Suso Sterling Kelly Coady Flanagan Wisdom Robinson Morgan I tillegg til Jordan Henderson, Jonjo Shelvey, Andy Carroll, Sebastian Coates og Danny Wilson. Det skal dog sies at det har vært tynt med egenproduserte spillere på førstelaget en god stund. Endret 10. november 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Personlig mener jeg at Kelly ikke kan regnes som hverken junior eller reservelagsspiller lenger, men må regnes som en spiller i A-stallen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Poenget mitt var i første rekke at Martin Kelly aldri har spilt for noen annen profesjonell fotballklubb enn Liverpool. Han har fremdeles mye å lære og vil sannsynligvis utvikle seg ytterliggere de kommende årene. For øvrig er jeg helt enig med deg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Aha, da er jeg enig. Men ja, bortsett fra unge Spearing (som har falt i den gode gamle norske "talent-til-du-er-tredve"-fella, så var vel Gerrard forrige akademi-spiller som virkelig slo igjennom på A-laget. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kenny er sinnasmurf, og jeg skjønner ham godt. 4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skjønner problemstillingen godt ja. Over til noe litt mer koselig så postet noen dette på RAWK. Herregud for en herlig fyr Lucas er Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kenny er sinnasmurf, og jeg skjønner ham godt. Han er så deilig ærlig ovenfor fansen: "- Jeg ønsker å si en ting til våre fans, og det er at de bør tenke seg godt om før de kjøper billett til ligacupkampen, for vi ønsker ikke at de bruker pengene sine og så finner vi ut at vi ikke har annen mulighet enn å bruke unge spillere i kampen." Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Har du sett på faen, Rupert Murdoch ber om unnskyldning. Endret 10. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Martin Kelly mål Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Kenny er sinnasmurf, og jeg skjønner ham godt. Jeg også, men city er i en mye verre situasjon etter hva jeg forstår. Dalglish moaning over Liverpool having to play two fixtures in two days, City PL then Chelsea CC, meaning he 'might have to field a weakened team in Carling Cup quarter final; play the kids'. He goes on to say we are in the same position on this as City but they need to fight their own battle regarding their schedule. Liverpool fixtures: 20 Nov Chelsea (A) PL, 27 Nov City (H) PL, 29 Nov Chelsea CC (A). City fixtures: 22 Napoli (A) CL, 27 Liverpool (A) PL, 29 Nov Arsenal (A) CC. We have a crucial decider Champions League tie away from home in Italy 2 days after your preceding game to our 27th Nov clash, followed 5 days later by an away PL game to Liverpool and 2 days later an away quarter final tie to Arsenal. To crown it all off we then play again 3rd December while Liverpool's next game is 5th December. We then follow that with another Champions League fixture against Bayern Munich 4 days later on the 7th December while Liverpool rest until 10th December. Jeg synes det er veldig dumt med begge tilfeller, og hver bidige gang har city borte kamp etter en borte kamp i cl. Kanskje det var av interesse. Endret 11. november 2011 av Everket Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Stakkars. For dere har jo ikke en tropp der dere såvidt har oversikt over hva som bør være første-elleveren. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 City kan jo spille to kamper samtidig da, med den giga-troppen sin. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 City kan jo spille to kamper samtidig da, med den giga-troppen sin. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det har forsåvidt ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det var sikkert ikke så seriøst ment heller =) Vi får skylde på disse landslagsperiodene som vi alle liker så godt Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 landslags fotball burde vært avskaffet annen enn VM og EM Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Helt enig. Landslagspauser er det kjipeste. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Rent hypotetisk, hvis vi skulle hatt kun EM og VM, hvordan skulle det avgjøres hvem som fikk være med i turneringene uten kvalifisering? Men jeg er enig, landslagspauser er utrolig kjedelig i forhold til PL. Men det har nok mye med vårt eget landslag og entusiasmen rundt dette, de har helt andre følelser for dette i andre land. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå