Old Game Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Må nok det. Takker og bukker. Åsså Carroll bildene seff! Ingen av dere manuere som kan navnet på mannen med den lengste hentesveisen i engelsk liga? Er du helt brød eller? Ja, det er Sir Bobby Charlton. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er bare 1 vinner. 2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) ops Endret 1. november 2011 av magb Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor mange United-kamper så egentlig dere Liverpool-supportere når Ronaldo var her, og nå med Nani? Det høres ut som om det foregikk hver eneste kamp, men det er ikke i nærheten av å være sannheten. Suarez derimot. Jeg har sett samtlige PL-kamper Liverpool har spilt denne sesongen, som ikke har kollidert med United-kamper, og Suarez tar det til uante høyder både når det gjelder overspilling, kjekling med motspillere og kjefting på lagkamerater og dommere. Jeg elsker Suarez forresten. En vinner. Spot on, Maefteda. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Det går ikke an å legge skjul på at Suarez har mye med seg annet enn fantastisk spill. Det går ikke an fordi ja, det skjer ofte. Alt blir overdrevet og dramatisert. Holdt ærlig talt på å le meg i hjel ved en hendelse mot WBA der han kolliderte med en annen og begge ble liggende nede. Det er vanskelig å stoppe spillere som Suarez, ofte er eneste måte den skitne. Det vet motspillere og det vet Suarez. Når det er kontakt (og et ærlig frispark) så ser ser det ut som om han har akutt malaria, kreft og leddgikt på en gang. Det er Suarez det. Han er dramatisk på godt og vondt. Når det kommer til det alltid brennhete temaet filming så vil mange beskylde Suarez for dette og. Overspilling og dramatisering er det som er fakta der og. MEN det jeg har inntrykk av når det gjelder Suarez er at han har en vinnervilje jeg sjelden har vært vitne til. Alt dette kunstige han har med seg er der nettopp pga. vinnerviljen. På en del andre spillere får jeg bare inntrykk av at de er genuine drittsekker og at det faller dem latent å filme, overspille, klage på dommeren osv. Wth, denne diskusjonen er så dødfødt at jeg hadde bestemt meg for å ikke bry meg. Anyway: "Woo-ooooo-oooh We got the maddest attack in the world Andy Carroll will fight yer Luis Suarez will bite yer Steven Gerrard will smash yer dj" Endret 1. november 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Så JÆVLIG irriterende. Fitte i helvete satans gtæpkestjiopwejgeriopjeriop. FGRTJKAEGT!"#E¤"RJIP. Har ikke mer å si om det. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawhhhh Litt av det samme som når jeg tok meg ut her for en stund siden, og vi gikk i strupen på hverandre. Det er bare så fubar. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Må nok det. Takker og bukker. Åsså Carroll bildene seff! Ingen av dere manuere som kan navnet på mannen med den lengste hentesveisen i engelsk liga? Helt ærlig: Dette skjønte eg ikke bæret av! Eg sa jo eg skulle kose meg med de bildene. Takket jo til og med. Burde eg sagt navnet hans? Ville også kose meg med bildene av Carroll. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er åpen sesong på Suarez borte på balløya nå. Uansett hvilken fotballkommentator man hører på, så er de på han med èn gang han er involvert i en tvilsom situasjon (som feks straffesparket mot WBA). Ender vel med at godklumpen får nok og velger å forlate klubben så snart Real eller Barca kommer lokkende. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Straffesparket mot WBA var da ikke tvilsomt overhodet. Men skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er åpen sesong på Suarez borte på balløya nå. Uansett hvilken fotballkommentator man hører på, så er de på han med èn gang han er involvert i en tvilsom situasjon (som feks straffesparket mot WBA). Ender vel med at godklumpen får nok og velger å forlate klubben så snart Real eller Barca kommer lokkende. Er det rart? Alle får stick i England som man bedriver slikt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er det rart? Alle får stick i England som man bedriver slikt. Tja ihvertfall alle utenlandske spillere. Britiske og utenlandske spillere/manager behandles totalt forskjellig av britisk media. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er det rart? Alle får stick i England som man bedriver slikt. Tja ihvertfall alle utenlandske spillere. Britiske og utenlandske spillere/manager behandles totalt forskjellig av britisk media. Som alle utlendinger i alle land så skiller de seg kanskje mer ut, men å påstå at Engelskmenn slipper billigere unna av Britiske tabloider faller på sin egen urimlighet. Det er ingen det er mer fokus på enn Engelske stjernespillere og profilerte managere. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Idrettsleger melder at Gerrards skade vanligvis leger fullt på 1-2 uker. Takk gud! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Idrettsleger melder at Gerrards skade vanligvis leger fullt på 1-2 uker. Takk gud! Woop! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Idrettsleger melder at Gerrards skade vanligvis leger fullt på 1-2 uker. Takk gud! Tror ikke Robbie Fowler har noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Litt kveldkos. Sir Alex Ferguson and Kenny Dalglish walk into a bar. Bar tender says to Dalglish sorry over 18 only Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nice one, men har en litt nyere vits: Vil du høre en vits? Katta med slips. (funker bedre muntlig dog) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Litt kveldkos. Sir Alex Ferguson and Kenny Dalglish walk into a bar. Bartender says to Alex sorry only 5 or more. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva heter Postman Pat etter han har gått av med pensjon? ... ... ... Pat Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Vi er i vitsehjørnet i dag? An Englishman, an Irishman and a Scotsman walk into a bar. The bartender turns to them, takes one look, and says, "What is this - some kind of joke? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå