Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gutta slipper å bruke penger på kostyme idag, bare trivlig det. Skal du ronke etter fotballspillere, kan man heller se på Italiensk fotball, enn Premier League anyway. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bedre å ha et stygt lag enn en stygge supportere. Morsom post though. 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det som har verdi å diskutere og det som er viktig her, er hva planen til Liverpool er. Kan det være å sette sammen det styggeste laget i PL-historien? Un-Golden face award? Kandiat 1: Luis Suarez. Ører som ser ut som de er smeltet med et toast-jern og et overbitt ala roger the rabbit Kandidat 2: Maxi Rodriquez. Ser ut som en sexforbryter. Kandidat 3: Martin Skartel (takk viasat) - Rømt fra sibirsk fengsel. Kandidat 4: Flanagan. Om jeg skulle beskrive innavl med et bilde, ville jeg brukt et av Flannagan. Styggeste ungen i england Kandat 5: Dirk Kuyt - Sloth Kandidat 6: Jay Spearing - Dverg og deformed i en og samme pakke. Kandidat 7: Charlie Adam. Kunne fortsatt i det uendelige. For å sitere en bruker på redcafe: They must be making a Lord of the Rings follow up in Liverpool. It would be difficult to find a scarier collection of orcs and goblins. Er du så redd for oss sportslig, at du trøster deg med å si at vi har styggere spillere? Shrek sier jeg bare.. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lol, sitere en random. For å sitere Benitez: "In terms of the effort it was fantastic." 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Rooney a.k.a Shrek er fra Liverpool da, så tror ikke det hjelper saken noe spesielt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gutta slipper å bruke penger på kostyme idag, bare trivlig det. Skal du ronke etter fotballspillere, kan man heller se på Italiensk fotball, enn Premier League anyway. Koser meg med Morten Berre når jeg skal runke til fotball, sånn FYI 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Rooney a.k.a Shrek er fra Liverpool da, så tror ikke det hjelper saken noe spesielt. Spiller ikke i LFC, som jeg regner med var Toppmeis' poeng. Luis er jo fra Uruguay, lzm. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Fint at man totalt overser den kjekkeste iberen som noensinne har beæret engelsk gress med sine fotsteg, nest etter den baskiske gladiatoren: Og ikke glem geordien med den frekkeste hestehalen på en fotballbane siden Edgar Davids sine rastafletter: Edit: Skulle egentlig følge opp med et bilde av den kjekkeste danske dreng som noensinne har smeltet pikehjerter, men dette bildet er ikke så veldig flatterende: Edit2: Her, derimot Endret 31. oktober 2011 av Leo_Khenir 9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hehe... Synest du virkelig at Carrol hører inn under den listen du presenterer som motpart til "mindre pene" Liverpool spillere? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Kanskje ikke fjeset, men hestehalen alene er nok til å havne på listen. edit: Og den herlige, herlige skyggen av noen dotter han sikkert kaller "skjegg". Endret 31. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
trra Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Merkelig hvor opptatt toppmeis er av utseende til menn..... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 @Toppmeis: Du tok jo et heller heldig bilde av Suarez da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Merkelig hvor opptatt toppmeis er av utseende til menn..... Hva i alle dager er rart med det? Sjekk kalenderen din, det er 2011 nå. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 En annen ting som gjør Suarez så ufattelig mye mer uspiselig enn både Nani og Ronaldo er alt det andre usportslige han gjør i tillegg. Nani og CR har sjeldent vært innblandet i noe annet tull enn at de har falt lett (noe Suarez p.d.d går de en høy gang på). De krangler sjeldent med motspillerne, og de biter de ihvertfall ikke i øret. Hestehalen til Carroll er forøvrig bare stygg. Hvordan har det blitt sånn av jo mer jentete man ser ut på håret, jo mer mann er du? Topper det hele med et par dotter som skal forestille ansiktshår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Riktig, Ronaldo og Nani bitcher til dommerene istede, mye mer spislig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan de som ikke skjønte Carroll-ironien rekke opp hånda nå? (Forøvrig mener jeg oppriktig talt at Reina og Agger er de to kjekkeste vi har) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skal vi snakke om kjekke (mannlige) fotballspillere må vi nok til Inter og Zanetti. Og skjegget til Carroll var da ganske ærlig i sommer da de var i Asia: Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Altså.. Carroll er jo megakjekk! Enrique, Downing, Robinson, Coady, Gerrard, Carroll, Pepe, Doni, Suso, Coates. Alle er knalldeilige. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, Robinson ser helt forferdelig ut faktisk. Shelvey derimot <3 Lenke til kommentar
trra Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva i alle dager er rart med det? Sjekk kalenderen din, det er 2011 nå. Traff jeg et sårt punkt der? Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå