magb Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) However, in Spanish-speaking countries such as Argentina, Chile, and Uruguay where there are few people of African origin and appearance, negro (negra for females) is commonly used to refer to partners, close friends[13] or people in general independent of skin color - Wikipedia Endret 31. oktober 2011 av magb 9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 4. linje Mener du at SAF sier noe galt når han sier at Suarez faller for lett??? Wow.... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Alle faller for lett. Men det er på ingen måte filming eller diving det Suarez gjør i den situasjonen. 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Mener du at SAF sier noe galt når han sier at Suarez faller for lett??? Nei. Dårlig formulert fra min side. Jeg mente at Ferguson ikke akkurat står i noen posisjon til å kritisere andre lags spillere for filming, når de har og har hatt noen av de værste i PL's historie selv. Men dette er jo selvsagt glemt hos både han og flesteparten av dere. Som forventet Endret 31. oktober 2011 av Smågal 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mener du at SAF sier noe galt når han sier at Suarez faller for lett??? Nei. Dårlig formulert fra min side. Jeg mente at Ferguson ikke akkurat står i noen posisjon til å kritisere andre lags spillere for filming, når de har og har hatt noen av de værste i PL's historie selv. Jo, han er akkurat rette mannen, når suarez går både Nani og Ronaldo en høy gang, så kan SAF som faktisk har strammet opp disse spillerne uttale seg om han. Suarez kan faktisk ikke sammenlignes med de verste United har hatt de siste 20 årene. Han er laaaaangt verre. Alle faller for lett. Men det er på ingen måte filming eller diving det Suarez gjør i den situasjonen. Enig i den. Straffen er billig, men Suarez gjør faktisk ikke noe for å falle i situasjonen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal svare når du sier at Suarez går Nani OG Ronaldo på høy gang. Det blir liksom bare altfor dumt. Takk for meg, som alltids er slike diskusjoner helt umulige å kome noen vei med. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er faktisk ekstremt mye sannhet i det han sier. Nani og Ronaldo på sitt verste er ingenting i forhold til Suarez. Ikke i nærheten engang. 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Når det gjelder filming/overdrivelse og slikt, så jo. Da har Suarez langt til Ronaldo og Nani i sin primetime. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ingen slår jo Nani 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) PS: Hvor har han inrømmet å brukt ordet "negro"? Har ikke fått det med meg. The mirror kom med et kjempescoop, kun den avisen også faktisk. De usæriøse kildene som BBC og skysports har ikke nevt det engang. Flott stykke arbeid fra guttene på en søndag. Og vi vet jo alle hvor nære Suarez og The Mirror er. FACT! Endret 31. oktober 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal svare når du sier at Suarez går Nani OG Ronaldo på høy gang. Det blir liksom bare altfor dumt. Takk for meg, som alltids er slike diskusjoner helt umulige å kome noen vei med. Det er da ikke bare eg som har ment dette. Men enig i det. Ingen vits å diskutere da du har Suarez briller og eg har CR/Nani briller. Men eg har lest flere andre "nøytrale" som synest Suarez er mye verre. Og eg synest personlig det er grusomt å se kamper med styggen på banen. Han gjør KNAPT noe annet enn å filme, syte, klage og generelt være en skikkelig styggass på banen. Filming mener eg har går begge to en høy gang! (Sett en for en selvsagt) Selv når de var på det verste. Begge to har blitt betraktelig bedre. De har ikke ristet av seg "sørlige trakter" tendensene sine, noe de aldri helt kommer til å klare da det virker som de tror at det er slik fotball skal spilles, men det er så forsvinnende lite nå i forhold til bare for noen sesonger siden. Suarez lager jo en 2x45 minutters spillefilm hver eneste kamp. Blir kvalm av å se på. Og eg har hata hver gang Nani og co kastet seg og overspilte og rullet rundt som en idiot. Det ødelegger fotballen! Ingen slår jo Nani Suarez kan ikke slå Nani da Nani spiller i Championship mens Suarez har opprettet en privat liga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Men eg har lest flere andre "nøytrale" som synest Suarez er mye verre. Kan ha noe med at Suarez holder på akkurat nå, blir derfor større fokus på det. Og eg synest personlig det er grusomt å se kamper med styggen på banen. Han gjør KNAPT noe annet enn å filme, syte, klage og generelt være en skikkelig styggass på banen. Jaha? Derfor han ofte blir MoM da? Lager sjanser på sjanser osv? Fordi han KNAPT gjør noe annet enn å fime osv? Er han så dårlig fotballspiller? Synes du det? Fins inget fnugg for talent og gode fotballtakter altså. Klart han gjør mye dritt på banen, men gjør mye (oftere)fantastisk også. Filming mener eg har går begge to en høy gang! (Sett en for en selvsagt) Selv når de var på det verste. Begge to har blitt betraktelig bedre. De har ikke ristet av seg "sørlige trakter" tendensene sine, noe de aldri helt kommer til å klare da det virker som de tror at det er slik fotball skal spilles, men det er så forsvinnende lite nå i forhold til bare for noen sesonger siden. Hadde vært fint om Suarez også fikk tid til å riste av seg ''sørlige takter''. Det skjer forhåpentlgivs innen 12\13sesongen. Ting tar tid. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Han gjør KNAPT noe annet enn å filme, syte, klage og generelt være en skikkelig styggass på banen. Jo, han gjør fort noe annet. Han har skapt nest flest målsjanser i Premier League i år, det er da noe? 7 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 However, in Spanish-speaking countries such as Argentina, Chile, and Uruguay where there are few people of African origin and appearance, negro (negra for females) is commonly used to refer to partners, close friends[13] or people in general independent of skin color - Wikipedia Det kan gi mening det der når vi vet at han såvidt har begynt å lære og snakke engelsk. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ingen slår jo Nani Suarez kan ikke slå Nani da Nani spiller i Championship mens Suarez har opprettet en privat liga. Har united rykka ned allerede? 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jotun er en spåmann vet du, han ser inn i framtida. 3 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er faktisk ekstremt mye sannhet i det han sier. Nani og Ronaldo på sitt verste er ingenting i forhold til Suarez. Ikke i nærheten engang. Nani og Ronaldo er minst like ille som Suarez. Han gjør KNAPT noe annet enn å filme, syte, klage og generelt være en skikkelig styggass på banen. Hadde han ikke gjort noe annet hadde det ikke blitt noe særlig oppstyr rundt ham. Grunnen til at det blir så mye fokus rundt Suarez er at han er en av premier leagues aller beste spillere og at han spiller på medias hatlag liverpool. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Filming mener eg har går begge to en høy gang! (Sett en for en selvsagt) Selv når de var på det verste. Begge to har blitt betraktelig bedre. De har ikke ristet av seg "sørlige trakter" tendensene sine, noe de aldri helt kommer til å klare da det virker som de tror at det er slik fotball skal spilles, men det er så forsvinnende lite nå i forhold til bare for noen sesonger siden. Hadde vært fint om Suarez også fikk tid til å riste av seg ''sørlige takter''. Det skjer forhåpentlgivs innen 12\13sesongen. Ting tar tid. Han skal selvsagt få tid. Men han må riste betydelig mye hardere enn de andre. Det er faktisk ekstremt mye sannhet i det han sier. Nani og Ronaldo på sitt verste er ingenting i forhold til Suarez. Ikke i nærheten engang. Nani og Ronaldo er minst like ille som Suarez. Dette er hvertfall ultrabullshit. De har aldri vært i nærheten så latterlige som det Suarez er nå. Og Nani og Ronaldo har forbedret seg kraftig! Hvertfall Nani, kan ikke skryte på meg at eg har brukt sinnsykt med timer på Ronaldo den siste tiden.... Ingen slår jo Nani Suarez kan ikke slå Nani da Nani spiller i Championship mens Suarez har opprettet en privat liga. Har united rykka ned allerede? Begynne å følge litt med i fotballverden kanskje? Og eg synest personlig det er grusomt å se kamper med styggen på banen. Han gjør KNAPT noe annet enn å filme, syte, klage og generelt være en skikkelig styggass på banen. Jaha? Derfor han ofte blir MoM da? Lager sjanser på sjanser osv? Fordi han KNAPT gjør noe annet enn å fime osv? Er han så dårlig fotballspiller? Synes du det? Fins inget fnugg for talent og gode fotballtakter altså. Klart han gjør mye dritt på banen, men gjør mye (oftere)fantastisk også. Det var tøft for deg å forstå ja? Ble ikke overrasket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, forstår ikke bullshit like godt som deg desverre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Det som har verdi å diskutere og det som er viktig her, er hva planen til Liverpool er. Kan det være å sette sammen det styggeste laget i PL-historien? Un-Golden face award? Kandiat 1: Luis Suarez. Ører som ser ut som de er smeltet med et toast-jern og et overbitt ala roger the rabbit Kandidat 2: Maxi Rodriquez. Ser ut som en sexforbryter. Kandidat 3: Martin Skartel (takk viasat) - Rømt fra sibirsk fengsel. Kandidat 4: Flanagan. Om jeg skulle beskrive innavl med et bilde, ville jeg brukt et av Flannagan. Styggeste ungen i england Kandat 5: Dirk Kuyt - Sloth Kandidat 6: Jay Spearing - Dverg og deformed i en og samme pakke. Kandidat 7: Charlie Adam. Kunne fortsatt i det uendelige. For å sitere en bruker på redcafe: They must be making a Lord of the Rings follow up in Liverpool. It would be difficult to find a scarier collection of orcs and goblins. Endret 31. oktober 2011 av toppmeis 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå