Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Skal vi sette opp en økonomisk tabell også? Å sparke en manager etter 20 kamper er (nesten) alltid feil. "king kenny" tok over med null å tape, null sjanse på noe slags edelt metall, trengte kun konsentrere seg om laget. Nå han så i tillegg fikk store økonomiske muskler syns jeg sammenligningen er latterlig. I motsetning til Roy som tok over etter en manager som var elsket av fansen, og hadde snudd fansen mot eierene, så blir han ansatt av de samme eierene når fansen ropte på kenny. Mannen fikk jo en kald skulder fra dag en.

Nå sier jeg ikke at Roy var rett for dere, men fingrene burde være mer rettet mot mannen som ledet dere sportslig inn i uføret.

Jeg er enig med deg i 99 av 100 tilfeller når det gjelder det å sparke en trener såpass tidlig. Likevel tror jeg at de fleste så allerede før Roy ble ansatt at han ikke var rett mann. Noen trenere gjør seg best som underdog uten noe særlig press, og Roy er en slik. Han gjorde det jo veldig bra med Fulham, og gjør det bra med WBA nå. Men likevel, når mannen er så gammel som han er og aldri har vunnet en større tittel sier det jo noe om hvilket nivå han hører hjemme på. Nei, jeg teller ikke svenske seriemesterskap fra åttitallet når jeg snakker i PL-skala. I en klubb som skal kjempe om topp 4, CL og begge cupene ble presset for stort til at han taklet det. Akkurat her mener jeg at LFC gjorde rett ved å sparke ham. Ikke et vondt ord om Roy (nå lenger), men han var bare ikke rett mann på rett sted, tvert i mot var han feil mann på feil sted til feil tid. Dessverre for ham, heldigvis for West Brom.

Jeg tror seriøst at ikke en mann i verden hadde overlevd miljøet i Liverpool på den tiden. Ian Rush, Barnes og Kenny sammen kunne ikke trekt den skuta på rett kjøl med de midlene Roy fikk og rotet innad i klubben. Nå sier jeg ikke at Roy var i nærheten av rett mann, men ingen var rett mann mener nå jeg. Sammy Lee skulle hatt treneransvaret eller en annen midlertidig løsning skulle vært valgt til ting hadde roet seg på eiersiden, selv om Gillette&co selvfølgelig ikke tenkte i de baner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull og tøys. Carroll putta 11 på en halv sesong for nyopprykkede Newcastle i fjor, og kunne lett puttet 15-20 mål i løpet av denne sesongen om Dalglish og & co hadde hatt et ønske om det. Masse innlegg + Carroll = mange mål. Den dagen Dalglish & co innser dette kommer Carroll til å vise at han er verdt rundt 10mp.

Har jo sett kamper hvor Liverpool har fått frispark i farlig posisjon med Carroll på banen, og likevel valgt en kort variant, og det er grunnen til at han ikke putter masse mål når han først spiller.

Tull og tøys. En halv sesong er ingen indikasjon på hvor mange mål han vil putte siden, men det er riktig som du sier at vi ikke akkurat gjør det lett for ham. "Storspilleren" Kevin phillips putta 30 i en sesong for Sunderland, men har vel ikke direkte gjentatt dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool trakk Chelsea borte i kvartfinalen i Ligacupen. Den var kjip, men slåttt Chelsea på brua flere ganger før vi så trua er der. Har trua på brua.

Arsenal trakk city, mens united trakk Crystal Palace.

Lenke til kommentar

Liverpool trakk Chelsea borte i kvartfinalen i Ligacupen. Den var kjip, men slåttt Chelsea på brua flere ganger før vi så trua er der. Har trua på brua.

Arsenal trakk city, mens united trakk Crystal Palace.

Føler at United får gode trekninger alt for ofte, vi har vel så langt bare hatt bortekamper.

Får håpe trekningsturen snur til FA cupen.

Chelsea stiller vel også med et redusert lag, troppen deres er ikke veldig dyp. Dessuten har de et ganske hektisk program rundt denne kampen.

20.nov: H - Liverpool - PL

23.nov: B - Bayern Leverkusen - CL

26.nov: H - Wolves - PL

30.nov: H - Liverpool - Carling Cup

03.des: B - Newcastle - PL

06.des: H - Valencia - CL

Dette er 6 kamper på 17 dager, inkludert 2 CL kamper. Spørs hvor mye de legger i Carling Cup da. Tviler på at de stiller med toppet manskap i den kampen. Alternativt vil de spare veldig mye hjemme mot Wolves for å stille sterkere når en semi-finale er oppnåelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper United trekker Blackburn\Cardiff i semi'n også.

anyways, liverpool så langt i sesongen har hatt 10 stang-ut,noe som er det høyeste antallet av alle lagene i PL så langt. Irriterende, blir som Arsenal i fjor.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt et trofe. Tror ikke Arsenal-supporterne er helt enig med banan. Etter tapet deres i finalen der så raste alt sammen. Hadde de vunnet, tror jeg ting ville sett annerledes ut. Blir bare synsing, men synsing med snev av sannhet.

Lenke til kommentar

Herregud det er ligacupen. Hvem bryr seg egentlig? (Utenom Liverpool-supportere da selvfølgelig.)

:) Så sint.

Jeg er ikke sint. Jeg er bare veldig, veldig skuffet.

Du bryr deg tydeligvis. Fuck Chelsea, enten det er dommedag eller julaften.

Prøv deg med hvem bryr seg om det hadde vert United vs Liverpool.

Men så er det ikke United - Liverpool. Greit at det er en enkeltkamp mot Chelsea man vil vinne uavhengig av turnering, men det var ikke det jeg kommenterte. Jeg kommenterte whininga over at United "alltid" får så lett trekning. Det er vel bare et par sesonger siden vi trakk PL-lag 13 ganger på rad i FAC. Dessuten er det en treningscup kun mindre lag har interesse av å faktisk vinne.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...