Varmo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi har åpnet bra. Spiller ut Stoke (som vi har gjort før). Hadde vært bra med et mål før pause. Carroll og Coates ser bra ut. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Carroll, Spearing og Agger er lyspunkt sålangt i første. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hæh? Si meg, hvilken kamp er det dere ser på? For det kan ikke være samme som meg. Ser bare masse dårlig feilpassninger, håpløse forsøk på å filme seg til frispark/straffe. Ja, generelt mer dårlig ting enn bra for å si det sånn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Carroll, Spearing og Agger er lyspunkt sålangt i første. Og en midtbane med Lucas og Spearing, som overraskende nok fungerer bedre enn de fleste sentrale midtbanene vi har mønstret denne sesongen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Stoke 1-0. Samme leksa om igjen. Desverre en styg feil av Coates som virkelig har sett bra ut til nå. Endret 26. oktober 2011 av Termo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi har åpnet bra. Spiller ut Stoke (som vi har gjort før). Hadde vært bra med et mål før pause. Carroll og Coates ser bra ut. Whaaat? Syntes begge laga har vært like dårlig jeg og det er vel strengt talt credit til Soke som har det svakeste mannskapet. Skjønte ikke hvorfor målet til Walters ble annullert heller, merkelig avgjørelse. PM meg om noen finner stream til Everton - CFC btw Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Haha. Den ganger han ikke legger seg ned burde han ha gjort det. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi har åpnet bra. Spiller ut Stoke (som vi har gjort før). Hadde vært bra med et mål før pause. Carroll og Coates ser bra ut. Whaaat? Syntes begge laga har vært like dårlig jeg og det er vel strengt talt credit til Soke som har det svakeste mannskapet. Skjønte ikke hvorfor målet til Walters ble annullert heller, merkelig avgjørelse. PM meg om noen finner stream til Everton - CFC btw Everton-CFC går ikke på tv og kan derfor ikke streames. Radio er derimot mulig å oppdrive dersom du er sykt keen. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Carroll, Spearing og Agger er lyspunkt sålangt i første. Og en midtbane med Lucas og Spearing, som overraskende nok fungerer bedre enn de fleste sentrale midtbanene vi har mønstret denne sesongen. Er nok mest pga hvem vi spiller mot. Hadde de to startet mot Norwich hjemme feks tror jeg vi hadde skapt lite. Nå har vi mer rom å løpe i, og da klarer de seg greit. Grei start så langt. Elendig av Coates på målet, men skjønte den måtte komme når vi ikke klarer å score. Ikke rart Suarez diver når han ikke klarer å score på skikkelige sjanser. Treffer faen ikke mål en gang. Begynner å bli rimelig frustrert av all den bomminga for å si det mildt. Bommer straffe mot Sunderland. God mot Arsenal, bommer som helvete mot Bolton, har tidenes mulighet til 1-1 mot Stoke på nesten blank goal, bommer på store muligheter mot Everton, Man Utd og Norwich også. Håper dette bare er en liten fase han er i. Tåler ikke mye mer av denne sløsinga. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Carroll, Spearing og Agger er lyspunkt sålangt i første. Og en midtbane med Lucas og Spearing, som overraskende nok fungerer bedre enn de fleste sentrale midtbanene vi har mønstret denne sesongen. Er nok mest pga hvem vi spiller mot. Hadde de to startet mot Norwich hjemme feks tror jeg vi hadde skapt lite. Nå har vi mer rom å løpe i, og da klarer de seg greit. Enig, har nok en del å si. Men det har funket overraskende bra så langt, er ofte litt skeptisk når jeg ser de to i samme lagoppstilling. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fy fela for en avsluttning. Klasse fra Suarez! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Ende-faen-lig!!! For en vakker goal! Vill skru på den. Endret 26. oktober 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Suarez kæsser faktisk. Nei nå står ikke verden til påske! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Svarte. Hvorfor tok jeg og fjernet han fra fantasy ^^ Håper han er i drivet nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fordi dette er Carling Cup og det ikke teller for fantasy? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg elsker Luis Suarez! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Syns Coates spilte utrolig bra i dag,bortsett fra tabben på målet selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå