Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har åpnet bra. Spiller ut Stoke (som vi har gjort før). Hadde vært bra med et mål før pause. Carroll og Coates ser bra ut.

Whaaat? Syntes begge laga har vært like dårlig jeg og det er vel strengt talt credit til Soke som har det svakeste mannskapet. Skjønte ikke hvorfor målet til Walters ble annullert heller, merkelig avgjørelse.

PM meg om noen finner stream til Everton - CFC btw

Lenke til kommentar

Vi har åpnet bra. Spiller ut Stoke (som vi har gjort før). Hadde vært bra med et mål før pause. Carroll og Coates ser bra ut.

Whaaat? Syntes begge laga har vært like dårlig jeg og det er vel strengt talt credit til Soke som har det svakeste mannskapet. Skjønte ikke hvorfor målet til Walters ble annullert heller, merkelig avgjørelse.

PM meg om noen finner stream til Everton - CFC btw

Everton-CFC går ikke på tv og kan derfor ikke streames. Radio er derimot mulig å oppdrive dersom du er sykt keen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Carroll, Spearing og Agger er lyspunkt sålangt i første.

Og en midtbane med Lucas og Spearing, som overraskende nok fungerer bedre enn de fleste sentrale midtbanene vi har mønstret denne sesongen.

Er nok mest pga hvem vi spiller mot. Hadde de to startet mot Norwich hjemme feks tror jeg vi hadde skapt lite. Nå har vi mer rom å løpe i, og da klarer de seg greit. Grei start så langt. Elendig av Coates på målet, men skjønte den måtte komme når vi ikke klarer å score. Ikke rart Suarez diver når han ikke klarer å score på skikkelige sjanser. Treffer faen ikke mål en gang. Begynner å bli rimelig frustrert av all den bomminga for å si det mildt. Bommer straffe mot Sunderland. God mot Arsenal, bommer som helvete mot Bolton, har tidenes mulighet til 1-1 mot Stoke på nesten blank goal, bommer på store muligheter mot Everton, Man Utd og Norwich også. Håper dette bare er en liten fase han er i. Tåler ikke mye mer av denne sløsinga.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Carroll, Spearing og Agger er lyspunkt sålangt i første.

Og en midtbane med Lucas og Spearing, som overraskende nok fungerer bedre enn de fleste sentrale midtbanene vi har mønstret denne sesongen.

Er nok mest pga hvem vi spiller mot. Hadde de to startet mot Norwich hjemme feks tror jeg vi hadde skapt lite. Nå har vi mer rom å løpe i, og da klarer de seg greit.

Enig, har nok en del å si. Men det har funket overraskende bra så langt, er ofte litt skeptisk når jeg ser de to i samme lagoppstilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...