Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Herregud for noen flopper Downing og Carroll ser ut til å bli. For de to kunne vi heller kjøpt David Silva og Sergio Agüero. Helt utrolig.

Jeg er også skuffet over Suárez. Blir kvalm av holdningen han viser og skudd presisjonen hans er tilnærmet elendig. Vi hadde uflaks mot Norwich, og spilte tidvis meget underholdende angrepsfotball, men det vi supportere er vitne til nå er ikke et vinnerlag.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud for noen flopper Downing og Carroll ser ut til å bli. For de to kunne vi heller kjøpt David Silva og Sergio Agüero. Helt utrolig.

Kunne selvsagt ikke det. Silva og Aguero er på fantasilønninger i forhold til det Carroll og Downing er. Og hele kontraktsperioden sett under ett så er totalutlegget City har i en annen divisjon enn det vi må for de to du nevner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tja...... vi betalte da ganske mye til de spillerne som forsvant i sommer og har fremdeles Cole på lønningslisten.

Ved å selge mange av de spillerne som ikke var verdt kontrakten sin, kunne vi heller brukt penger på nettopp Silva og Agüero. Hadde vel ikke blitt en sånn enorm forskjell vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Når du sammenlikner med spillerene City har kjøpt så er forskjellen ganske enorm jo. Er en grunn til at enkelte har argumenter for at vi totalt sett (over en 5årsperiode som de fleste kontraktene vi signerte i sommer var på). På sikt tjente penger i sommerens transfervindu.

Edit: For Cole har det vært snakket om at han hevet mellom 90K-100K pr. uke (inkl. sign on fee). For Aguero snakkes det om nesten det dobbelte.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vet du hva de to nevnte herremenn får betalt i året? Og tenkt på hva de kan tilføre laget i forhold til Downing og Carroll slik det ser ut nå?

Lenke til kommentar

Silva + Aguero hadde glatt kosta dere nesten £2mill ekstra i uka i lønninger, om ikke mer. Blir ca en milliard det over et år. Så nei, dere kunne ikke ha kjøpt disse to istedenfor Carroll og Downing.

2 millioner pund? Er nok 2 millioner kroner som er mer riktig, noe som vil si 104 millioner på et år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er også skuffet over Suárez. Blir kvalm av holdningen han viser og skudd presisjonen hans er tilnærmet elendig. Vi hadde uflaks mot Norwich, og spilte tidvis meget underholdende angrepsfotball, men det vi supportere er vitne til nå er ikke et vinnerlag.

:dremel:

Lenke til kommentar

Carroll er kun 21 og har ikke spilt særlig lenge for oss. Han gjorde det godt i newcastle fordi han fikk gode innlegg på seg. Tror jeg kun har sett et få tals brae innlegg på Carroll i år og da har han hatt uflaks og truffet stangen eller rett utenfor. Synes at folk skal roe ned på bæsingaog gi gutten litt tid. Og da mener jeg ihvertfall en sesong.

Lenke til kommentar

Amen bro. Vi er som røykere hele gjengen. Vi er avhengige av fotballen, vi er så inne i det. Vi vet det ikke er helt rett, men vi er avhengige.

Chelsea og City-supportere er også avhengige, men er som de røykerne som samtidig nekter for at det er noe galt og farlig med røyking.

Lenke til kommentar

Downing må, som andre seier, ta seg litt i skinnet og spele betre. Som med Carroll, har eg klokketru på at han kan bli god for oss med litt skjerping. Carroll har jo ikkje gjort seg bort i dei siste kampane sine, og har vist langt betre holdningar enn før.

Klaginga på Suarez forstår eg ikkje. Ja, han er ein sinnatagg og brukar skitne knep, men vi har ikkje hatt ein slik vinnermentalitet i kamp etter kamp sidan Hyypia(kanskje med unntak av Carra for nokre år sidan). Der andre spelarar støtt og stadig gir opp etter å ha bomma på mål("Stopp Zlatan i 20 minutt og han er stoppa for resten av kampen" var det kanskje nokon som sa?), utfordrar han seg sjølv ved å prøve igjen. Ein kan sjå kor viktig det er for han å score og vinne kampen, og det er langt betre å sjå den holdninga enn surmulinga til den lysluggen vi hadde der før.

Eg saknar Maxi, som fleire andre, og håpar å sjå meir av han og Bellamy. To av dei spelarane eg har mest sansen for i laget. Downing og Hendo er begge spelarar eg har tru på, men Henderson vil eg sjå sentralt og Downing burde få kjenne på konkurransen om plassen. Det er på tide å la Maxi sleppe til i ein kamp eller to og kanskje holde på Bellamy som ein knallsterk innbytter/vikar på ving. Det sagt, så vil eg gjerne sjå Bellamy meir frå start, men han er nok den i raudt eg absolutt ikkje ville ha møtt i det 70 minutt som sliten høgreback.

I forsvar synest eg vi er godt dekt på backplass. Eit meir defensivt alternativ på høgre er kanskje å foretrekke(sjå Aurelio, evt. Agger som mot Norwich, på venstre) sjølv om Kelly gjer den jobben godt. I midtforsvaret må eg nok, sjølv om det gjer vondt, gå med på at alderen er i ferd med å springe frå Carragher. Min absolutte favorittspelar, så det er vondt å innsjå. Skrtel har gode holdningar og herjar i enkeltkampar, men så lenge det er skadeutsatte Agger og urutinerte Coates som truar plassen hans, er det nok på tide med ein fersk spelar der.

Eg skulle jo bygge opp til eit poeng her, men så gløymde eg kva poenget mitt var. Då får dette heller vere eit innlegg om at vi har mykje å rydde opp i, utan at det nødvendigvis er dei store utskiftingane i stallen som må til i første omgang(vi skal inn i topp 4. Ikkje vinne ligaen her). Meir konkurranse om plass og breiare kantspel, spesielt med Carroll på bana, er det eg saknar.

Rimeleg ålreit innlegg der, Game. Trudde først at du skulle inn og utnytte situasjonen når pool-supporterane klaga over eigne spelarar, men der tok eg feil.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tja...... vi betalte da ganske mye til de spillerne som forsvant i sommer og har fremdeles Cole på lønningslisten.

Ved å selge mange av de spillerne som ikke var verdt kontrakten sin, kunne vi heller brukt penger på nettopp Silva og Agüero. Hadde vel ikke blitt en sånn enorm forskjell vil jeg tro.

Selv om vi har en mongosvær stall, så er det fortsatt ikke hensiktsmessig å måtte gi slipp på 10 spillere for å få plass til 2.

Ingen vits i å gråte over at vi ikke fikk Silva og Agüero. Vi kan ikke friste med europacupspill i det hele tatt, og inntil vi kan det, velger vi ikke fra øverste hylle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...